Content hub

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Magnus Widgren

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii

Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

Niklas-Bergman_16-9.jpg

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein

Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Tilaa uutiskirjeemme

Miten luodaan kannattavia asiakassuhteita? Mitkä viestinnän kanavat ovat tehokkaimpia? Tilaamalla uutiskirjeemme voit lukea asiakasviestinnän viimeisimmistä trendeistä kertovia kiinnostavia artikkeleita ja haastatteluja.

Tilaa uutiskirje