Tulevaisuuden asiakaskeskeiset ratkaisut pohjoismaisille pankeille ja rahoituslaitoksille

Pankkien ja rahoituslaitosten on täytettävä viestintää ja tietoturvaa koskevat asiakkaiden vaatimukset nyt ja tulevaisuudessa. Yhdessä Strålforsin kanssa se onnistuu.

viisi henkilöä saman tietokoneen ääressä

Täytä digitalisaation vaatimukset turvallisuudesta tinkimättä

Tulevaisuuden vaatimuksiin ja asiakkaiden odotuksiin vastaaminen edellyttää asiakasviestinnän, maksutapojen sekä saapuvan postin digitointia ja käsittelyä. Digitalisaatio edistää erityisesti resurssitehokkaita työskentelytapoja. Se tarkoittaa kuitenkin myös, että pankkien ja rahoituslaitosten on ylläpidettävä tietoturvaa ja täytettävä säädösten vaatimukset kaikissa niissä Pohjoismaissa, joissa ne toimivat.

Strålfors auttaa pohjoismaisia pankkeja ja rahoituslaitoksia tarjoamaan digitaalisia maksutapoja ja lähettämään kohdennettua asiakasviestintää sähköisissä ja fyysisissä kanavissa asianmukaisesta tietoturvasta huolehtien.


Ratkaisuja pankki- ja rahoitusalalle

Maksuratkaisut tämän hetken digitarpeisiin

Jopa 76 prosenttia ruotsalaisista pitää melko tai erittäin tärkeänä sitä, että valittavana on useita maksutapoja. Sähköiset maksuratkaisut, kuten MobilePay ja Account to Account (A2A), mahdollistavat pankeille ja rahoitusyhtiöille nopeammat maksusuoritukset, mikä parantaa toiminnan kannattavuutta, pienentää luottoriskejä ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä.

Saapuvan postin ja sähköisten viestien turvallinen käsittely

Pankkien ja rahoituslaitosten saapuvan postin ja sähköisten viestien käsittelyn on oltava turvallista ja tehokasta. Kun kaikki saapuvat viestit digitoidaan, jaellaan oikeille sisäisille vastaanottajille ja tallennetaan asianmukaisesti, syntyvät tehokkaat prosessit, joissa keskiössä ovat asiakas ja turvallisuus.

Odotukset täyttävää sähköistä ja kohdennettua asiakasviestintää

Asiakkaat käyttävät yhä enemmän sähköisiä ratkaisuja ja odottavat useita helppokäyttöisiä viestintäkanavia. Pankeilla ja rahoituslaitoksilla on hyvät mahdollisuudet kohdentaa ja kehittää asiakasviestintäänsä ja varmistaa, että viesti tavoittavat asiakkaan hänen toivomansa kanavan kautta.

Maailma muuttuu nopeasti, ja muutos on täydessä vauhdissa. Siksi tarvitsemme vahvan ja läheisen kumppanin, jonka kanssa voimme kehittyä yhdessä.

Peter Carlsson
Peter Carlsson Head of Operations Services, Ikano Bank

Ota yhteyttä

Haluatko lisätietoja siitä, miten voit täyttää asiakaskeskeisten ratkaisujen tulevat vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales