Ratkaisumme

PostNord Strålfors auttaa isoja ja pieniä yrityksiä vahvistamaan asiakasuskollisuutta tehokkailla viestintäratkaisuilla kaikissa loppuasiakkaan käyttämissä kanavissa – printtituotteista ja pakkauksista e-laskuihin ja organisaatioiden väliseen tiedonsiirtoon.

Payment-Management_16-9_NY.jpg

Maksamisen ratkaisut

Nivo monikanavaisuus osaksi laskujen maksamista ja tee siitä mahdollista missä, milloin ja miten tahansa. Maksamisen ratkaisut -palvelumme avulla voit helposti ja vaivatta siirtää päätäntävallan asiakkaillesi.


Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Viestintäratkaisut

Anna asiakkaan itse valita, minkä fyysisen tai digitaalisen kanavan kautta hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisujemme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.


Input-management_16-9.jpg

Input Management

Input Management -palvelumme käsittelevät niin fyysisen kuin digitaalisen saapuvan viestinnän tehokkaasti kanavasta riippumatta välittäen sisällön oikeille vastaanottajille oikeassa kanavassa.


Print-solutions_16-9.jpg

Tulostus- ja postituspalvelut

Maailman digitalisoituessa paperisen viestin huomioarvo kasvaa. Tulostus- ja postituspalveluiden ansiosta sinun ei tarvitse huolehtia tuotannosta, jakelusta tai varastoinnista.


16-9-business-integration-management.jpg

Business Integration Management

Suuret yhtiöt käsittelevät päivittäin tuhansia liiketapahtumia. Kun virrat digitalisoidaan, yrityksen toiminta tehostuu. 


16-9-consulting-insights.jpg

Konsultointi ja tutkimus

Maailmassa, jossa kilpailu on koventunut ja kuluttajista on tullut yhä tietoisempia, on tärkeää tietää, keitä asiakkaasi ovat, missä he sijaitsevat ja mitä he odottavat sinulta.


Toimialakeskeiset ratkaisumme

Telekom_16-9.jpg

Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille

Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.

Bank-and-finance_16-9.jpg

Tulevaisuuden asiakaskeskeiset ratkaisut pohjoismaisille pankeille ja rahoituslaitoksille

Pankkien ja rahoituslaitosten on täytettävä viestintää ja tietoturvaa koskevat asiakkaiden vaatimukset nyt ja tulevaisuudessa. Yhdessä Strålforsin kanssa se onnistuu.

Forsakring_16-9.jpg

Ratkaisuja, jotka vahvistavat pohjoismaisten vakuutusyhtiöiden markkina-asemaa

Jatkuvat kustannussäästöt ja uudet kilpailijat asettavat vakuutusyhtiöille haasteita. Mukautettu asiakasviestintä ja tehokas vahingonkäsittely suojatuissa kanavissa ovat kilpailukyvyn perusta.

Inkasso_16-9.jpg

Turvalliset maksuratkaisut sekä luotonhallinta- ja perintäyhtiöiden parantunut maksuvalmius

Selkeä ja tehokas viestintä on luotonhallinta- ja perintäyhtiöille olennaisen tärkeää. Epäselvät laskut ja hankalat maksuratkaisut aiheuttavat kuitenkin ongelmia useissa vaiheissa. Keskittymällä asiakasviestintään ja maksamisen sujuvuuteen voidaan lyhentää maksuaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.

Energy-sector_16-9.jpg

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.