Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille

Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.

viisi ihmistä rivissä puhelimet käsissään

Voittajaksi kilpailussa asiakkaista

Jos teleoperaattorin asiakkaat ovat tyytymättömiä, he äänestävät helposti lompakollaan. Kun kilpailu asiakkaista on kovaa, yritysten on pystyttävät ylittämään asiakkaiden odotukset viestinnän ja maksamisen saralla. Asiakaspoistuman ehkäisy edellyttää tehokasta, selkeää ja henkilökohtaista asiakasviestintää. Liittymälasku pitää nähdä keinona tehdä lisämyyntiä, asiakaspalvelulla on oltava saatavilla oikeat tiedot helposti ja prosesseja on sujuvoitettava ja automatisoitava. 

Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita toteuttamaan toimivaa asiakasviestintää: lähettämään personoituja uutiskirjeitä, tarjoamaan joustavia maksuvaihtoehtoja ja ylläpitämään tehokkaita viestintäjärjestelmiä.

Räätälöidyt ja turvalliset viestintäratkaisut

Oikeat työkalut tehokkaaseen asiakaspalveluun televiestintäalalla

Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat täyttävät asiakkaiden palveluodotukset. Yrityksillä on tärkeää olla ajantasaiset järjestelmät, joissa oikeat tiedot liittymistä ja laskuista ovat nopeasti saatavilla. Tämä auttaa vahvistamaan asiakasuskollisuutta ja pienentämään operaattorin vaihtamisen riskiä.

Liittymälasku myynti- ja viestintäkanavana

Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun tarjoamat mahdollisuudet lisämyyntikanavana kannattaa ottaa käyttöön. Laskulla voi esimerkiksi tarjota ajankohtaista tietoa ja henkilökohtaisia tarjouksia uusimmista puhelinmalleista tai lisäpalveluista.

Asiakaskohtaisia ratkaisuja teleoperaattorin laskutukseen

Jos matkapuhelin- ja laajakaistalaskujen maksaminen on hankalaa, se voi johtaa kalliiseen perintään ja saada asiakkaat turhautumaan. Kun valittavana on useita laskutuskanavia ja maksuvaihtoehtoja, operaattorin asiakasuskollisuus kasvaa.

Tehokasta yritysasiakkaiden laskunhallintaa teleoperaattoreille

Älä anna yrityksesi, sen toimittajien ja yritysasiakkaiden välisten tehottomien laskutusprosessien heikentää yrityksesi ydinliiketoimintaa. Pohjoismainen automatisoitu ratkaisu huolehtii verkkolaskujen lähettämisestä ja vastaanottamisesta, joten yrityksesi voi keskittyä tuottavimpiin asioihin.

Valitsemme kumppanin, jonka kanssa meidän on ollut hyvä tehdä töitä jo vuosia, ja yhteistyö on ollut rehellistä ja luottamuksellista.

Pasi Tolvanen
Pasi Tolvanen Department Manager, Telia Finland

Ota yhteyttä

Haluatko lisätietoja siitä, miten voit täyttää asiakaskeskeisten ratkaisujen tulevat vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales