Ota yhteyttä
Haluatko lisätietoja siitä, miten voit täyttää asiakaskeskeisten ratkaisujen tulevat vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.
Jos teleoperaattorin asiakkaat ovat tyytymättömiä, he äänestävät helposti lompakollaan. Kun kilpailu asiakkaista on kovaa, yritysten on pystyttävät ylittämään asiakkaiden odotukset viestinnän ja maksamisen saralla. Asiakaspoistuman ehkäisy edellyttää tehokasta, selkeää ja henkilökohtaista asiakasviestintää. Liittymälasku pitää nähdä keinona tehdä lisämyyntiä, asiakaspalvelulla on oltava saatavilla oikeat tiedot helposti ja prosesseja on sujuvoitettava ja automatisoitava.
Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita toteuttamaan toimivaa asiakasviestintää: lähettämään personoituja uutiskirjeitä, tarjoamaan joustavia maksuvaihtoehtoja ja ylläpitämään tehokkaita viestintäjärjestelmiä.
Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat täyttävät asiakkaiden palveluodotukset. Yrityksillä on tärkeää olla ajantasaiset järjestelmät, joissa oikeat tiedot liittymistä ja laskuista ovat nopeasti saatavilla. Tämä auttaa vahvistamaan asiakasuskollisuutta ja pienentämään operaattorin vaihtamisen riskiä.
Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun tarjoamat mahdollisuudet lisämyyntikanavana kannattaa ottaa käyttöön. Laskulla voi esimerkiksi tarjota ajankohtaista tietoa ja henkilökohtaisia tarjouksia uusimmista puhelinmalleista tai lisäpalveluista.
Jos matkapuhelin- ja laajakaistalaskujen maksaminen on hankalaa, se voi johtaa kalliiseen perintään ja saada asiakkaat turhautumaan. Kun valittavana on useita laskutuskanavia ja maksuvaihtoehtoja, operaattorin asiakasuskollisuus kasvaa.
Älä anna yrityksesi, sen toimittajien ja yritysasiakkaiden välisten tehottomien laskutusprosessien heikentää yrityksesi ydinliiketoimintaa. Pohjoismainen automatisoitu ratkaisu huolehtii verkkolaskujen lähettämisestä ja vastaanottamisesta, joten yrityksesi voi keskittyä tuottavimpiin asioihin.
Haluatko lisätietoja siitä, miten voit täyttää asiakaskeskeisten ratkaisujen tulevat vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.