Content hub

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Ainutlaatuinen sisältö vastalääke mainosväsymykseen

Päivittäistavarakauppaketju ICA Sverige on onnistunut keräämään vain muutamassa viikossa tuhansia jäseniä Bäst på vego? -nimiseen suljettuun Facebook-ryhmäänsä. Kun ryhmään liittyminen edellyttää hakemuksen lähettämistä, ovat jäsenetkin tavallista aktiivisempia.

Brio-erik-16-9.jpg

Puujunalla tulevaisuuteen

Brion leikkijuna on klassikko, jolla eri sukupolvien lapset ovat leikkineet. Tuotemerkki tarkoittaa sekä laatua että nostalgiaa. Miten puujunanrata viedään digitaaliselle aikakaudelle luopumatta yrityksen perusarvoista? Sen tietää suunnittelujohtaja Erik Söderlind.

COOP_16-9.jpg

Coop: ”Jokaisen asiakkaan saatava tuntea itsensä ainulaatuiseksi”

Coop on yksi Ruotsin suurimmista elintarvikeketjuista. Kun jäseniä on yli kolme miljoonaa, yksilöllisten tarjousten laatiminen on melko haasteellinen tehtävä. – Jokainen jäsen on ainutlaatuinen, ja heidän on myös saatava tuntea se, toteaa Coopin kampanjastrategioista ja mainostuotannosta vastaava johtaja Jonas Taube.

Pagen_16-9.jpg

Pågenin päivittäinen leipä aiheuttaa paljon tilitapahtumia

Leivän kaltaisen tärkeän peruselintarvikkeen myyminen useilla eri markkinoilla tuottaa valtavan määrän tilitapahtumia ja laskuja. – Kuluttajat haluavat ostaa leipänsä mahdollisimman tuoreena. Mieluiten sen tulee olla samana päivänä leivottua, toteaa Jacob Malmros, joka vastaa leipomoalalla toimivan ruotsalaisen Pågenin liiketoimintajärjestelmästä ja EDI-integroinnista.

Lyreco_Thorbjorn-Lauritsen_16-9.jpg

Lyrecolle tilaus on vain klikkauksen päässä

Työntekijöille helppokäyttöinen sekä mahdollisuus lisätä uusia toimintoja myöhemmin. Ne olivat kaksi tärkeää vaatimusta, kun Lyreco päätti aloittaa asiakastarjousten lähettämisen sähköpostitse.