Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Vaatimustenmukaisuuden on läpäistävä koko organisaatio
PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. Toimituksissa on siten kyse myös luottamuksesta, rehellisyydestä ja laadusta. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?
Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.

Turvallinen etätyö
Etätyö asettaa korkeat vaatimukset asianmukaiselle tietojenkäsittelylle ja turvalliselle tiedon jakamiselle. On myös järkevää kehittää digitaalistrategioita liiketoiminnan kannalta kriittisten asiakirjojen arkistoimiseksi ja suojaamiseksi

Käteisettömästä maksamisesta kontaktittomaan – näin maksukäyttäytyminen muuttuu Pohjoismaissa
Mahdatko pitää lompakkoa mukanasi enää viiden vuoden kuluttua? Todennäköisesti et. Digitaalinen tekniikka avaa mahdollisuuksia uusille kontaktittomille maksuratkaisuille, jotka voidaan integroida entistä paremmin ostokokemukseen.

Luottamus digitalisaation jalanjäljillä
Henkilötietojen laiton käyttö ja hutilointi tietoturvan kanssa on aiheuttanut useita suuria skandaaleja viime vuosina. Jotta digitaalisen talouden kasvu ei hidastuisi, yritysten on vaalittava kuluttajien luottamusta.