Content hub

Omni_Ida-16-9.jpg

Mitä omnichannel-viestintä on?

Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista

Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Expert-Avy_Joacim-Gustafsson_16-9.jpg

”Olemme olemassa, koska asiakkaat odottavat sitä”

Avy on uusi palvelu, joka auttaa kiinteistöjen omistajia ja isännöitsijöitä parantamaan asukkaille tarjottavaa palvelua sekä liiketoiminnan tulosta.

Expert-Enfuce_Monika-Liikamaa_16-9.jpg

Älykkäiden maksuratkaisujen aika koittaa nyt

Enfuce pyrkii mullistamaan käsityksemme maksupalveluista. – Haluan ymmärtää tulevaisuutta ja tarjota jo tänään maksupalveluita, joilla on positiiviset vaikutukset siihen, sanoo yrityksen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa.

Expert_MobilePay_Casper-Hoigaard_16-9.jpg

Yksinkertaisuuden vuoksi

MobilePay -sovellus löytyy nykyään melkein kaikista älypuhelimista ja harva osaa enää edes kuvitella arkea ilman MobilePaytä. Sovelluksella on 4,3 miljoonaa käyttäjää Tanskassa. Luku on vaikuttava, etenkin kun ottaa huomioon, että Tanskan koko asukasluku on 5,8 miljoonaa.

Expert_LINK-Mobility_Robin-Jonsson_16-9_3.jpg

Tulevaisuuden liiketoiminta edellyttää vuoropuhelua

Mitä digitalisoitunut maailma vaatii yrityksiltä – ja kuinka liiketoiminnastaan voi tehdä merkityksellistä digitaalisessa maailmassa? LINK Mobilityn Robin Jonssonin mielestä vastaus kysymykseen on lisäarvon tarjoaminen mobiiliratkaisujen avulla.

Joisto_16-9_2.jpg

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä

Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

Johan-Falk_16-9.jpg

”Aallonharjalla olemisessa on mahdollisuutensa”

Ympäristökeskeinen liiketoiminnan digitalisointi antaa yritykselle mahdollisuuden saavuttaa huomattavia kilpailuetuja. Tätä mieltä on Exponential Roadmap Initiative -aloitteen perustaja ja johtaja Johan Falk.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisoi ympäristön vuoksi

Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Näin digitalisointi voi pienentää yrityksesi ympäristövaikutusta

Tiesitkö, että 100 000 paperilaskua voi vastata 14 600 ajokilometriä tai meno-paluumatkaa Thaimaahan? Digitalisoimalla toimintoja viet maapalloa vihreämpään suuntaan. Me kerromme, miten.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Turvallinen etätyö

Etätyö asettaa korkeat vaatimukset asianmukaiselle tietojenkäsittelylle ja turvalliselle tiedon jakamiselle. On myös järkevää kehittää digitaalistrategioita liiketoiminnan kannalta kriittisten asiakirjojen arkistoimiseksi ja suojaamiseksi

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?

Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Vuoden digitalisoitumistrendit

Ovatko lisääntynyt markkinoinnin kohdentaminen ja entistä suurempi tarve asiakkaan yksityisyyden suojalle ristiriidassa keskenään? Head of Business Development Mattias Norén kertoo näkökulmansa viiteen kysymykseen, joihin yrityksen täytyy ottaa kantaa vuoteen 2020 mennessä.

Security_16-9.jpg

Uusi ISO 27001-sertifiointi takaa luotettavat tietoturvatoimenpiteet

Kyberturvallisuuteen ja tietomurtoihin liittyvät riskit ovat lisääntyneet viime vuosina, ja organisaatioiden on pystyttävä osoittamaan, että niiden tietoturva ja yksityisyydensuoja ovat riittävällä tasolla. ISO 27001-sertifiointi osoittaa, että organisaatio on tunnistanut riskit ja ryhtynyt ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin suojautuakseen tietoturvaloukkauksilta.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Räätälöintiä asiakkaan ehdoilla

Datapohjaisella viestinnällä on monia etuja ja se hyödyttää kaikkia osapuolia. Kuluttajat ovat kuitenkin huolissaan siitä, miten yritykset käyttävät heidän henkilötietojaan, joten on aika pohtia uusia strategioita.

Näytä lisää