Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä
Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan
Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

”ISO on meille kuin pieni raamattu”
PostNord Strålforsin järjestelmässä kulkee joka päivä valtava määrä tietoa. Tietoturvan ylin vastuuhenkilö on Åke Andersson. – Moni puhuu nykyään kyberturvallisuudesta, mutta PostNord Strålforsille se on ollut keskeinen aihe jo pitkään.

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022
Viimeiset kaksi vuotta ovat osoittaneet maailmalle ennen kaikkea sen, että muutos on mahdollinen milloin tahansa. Ihmisten työ ja elämäntyyli eivät ole koskaan aiemmin muuttuneet näin paljon näin lyhyessä ajassa – eikä digitalisaatio ole koskaan aiemmin edennyt näin nopeasti yhteiskunnan kaikilla osa-alueilla.

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii
Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

”Kaiken perustana on luottamus”
PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein
Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Mitä omnichannel-viestintä on?
Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Älykkäiden maksuratkaisujen aika koittaa nyt
Enfuce pyrkii mullistamaan käsityksemme maksupalveluista. – Haluan ymmärtää tulevaisuutta ja tarjota jo tänään maksupalveluita, joilla on positiiviset vaikutukset siihen, sanoo yrityksen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa.

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä
Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

”Aallonharjalla olemisessa on mahdollisuutensa”
Ympäristökeskeinen liiketoiminnan digitalisointi antaa yritykselle mahdollisuuden saavuttaa huomattavia kilpailuetuja. Tätä mieltä on Exponential Roadmap Initiative -aloitteen perustaja ja johtaja Johan Falk.

Digitalisoi ympäristön vuoksi
Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Näin digitalisointi voi pienentää yrityksesi ympäristövaikutusta
Tiesitkö, että 100 000 paperilaskua voi vastata 14 600 ajokilometriä tai meno-paluumatkaa Thaimaahan? Digitalisoimalla toimintoja viet maapalloa vihreämpään suuntaan. Me kerromme, miten.

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?
Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.