Content hub

Joisto_16-9_2.jpg

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä

Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

Johan-Falk_16-9.jpg

”Aallonharjalla olemisessa on mahdollisuutensa”

Ympäristökeskeinen liiketoiminnan digitalisointi antaa yritykselle mahdollisuuden saavuttaa huomattavia kilpailuetuja. Tätä mieltä on Exponential Roadmap Initiative -aloitteen perustaja ja johtaja Johan Falk.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisoi ympäristön vuoksi

Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Näin digitalisointi voi pienentää yrityksesi ympäristövaikutusta

Tiesitkö, että 100 000 paperilaskua voi vastata 14 600 ajokilometriä tai meno-paluumatkaa Thaimaahan? Digitalisoimalla toimintoja viet maapalloa vihreämpään suuntaan. Me kerromme, miten.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Turvallinen etätyö

Etätyö asettaa korkeat vaatimukset asianmukaiselle tietojenkäsittelylle ja turvalliselle tiedon jakamiselle. On myös järkevää kehittää digitaalistrategioita liiketoiminnan kannalta kriittisten asiakirjojen arkistoimiseksi ja suojaamiseksi

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?

Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.

5-digitala-trender_16-9.jpg

Vuoden digitalisoitumistrendit

Ovatko lisääntynyt markkinoinnin kohdentaminen ja entistä suurempi tarve asiakkaan yksityisyyden suojalle ristiriidassa keskenään? Head of Business Development Mattias Norén kertoo näkökulmansa viiteen kysymykseen, joihin yrityksen täytyy ottaa kantaa vuoteen 2020 mennessä.

Security_16-9.jpg

Uusi ISO 27001-sertifiointi takaa luotettavat tietoturvatoimenpiteet

Kyberturvallisuuteen ja tietomurtoihin liittyvät riskit ovat lisääntyneet viime vuosina, ja organisaatioiden on pystyttävä osoittamaan, että niiden tietoturva ja yksityisyydensuoja ovat riittävällä tasolla. ISO 27001-sertifiointi osoittaa, että organisaatio on tunnistanut riskit ja ryhtynyt ennaltaehkäiseviin toimenpiteisiin suojautuakseen tietoturvaloukkauksilta.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Räätälöintiä asiakkaan ehdoilla

Datapohjaisella viestinnällä on monia etuja ja se hyödyttää kaikkia osapuolia. Kuluttajat ovat kuitenkin huolissaan siitä, miten yritykset käyttävät heidän henkilötietojaan, joten on aika pohtia uusia strategioita.

I-kundens-skor_16-9.jpg

Per Kristensson on kulutukseen ja innovaatioihin erikoistunut psykologian professori

Karlstadin yliopiston kuluttajapsykologia- ja innovaatioprofessori Per Kristenssonin mukaan yrityksen on kuunneltava asiakkaitaan entistä tarkemmin ja kohdattava asiakkaat intuitiivisesti, jos se haluaa parantaa asiakaskokemusta.

Kundupplevelse_16-9.jpg

Yksikanavaisesti toimiva ottaa riskin

PostNord Strålforsin liiketoiminnan kehityspäällikkö Mattias Norén neuvoo yrityksiä odottamaan odottamatonta. Joustavien ja kanavasta riippumattomien ratkaisujen ansiosta toimitustavat vastaavat asiakkaiden toiveisiin myös tulevaisuudessa.

New-payment-patterns_Photo_16-9.jpg

Käteisettömästä maksamisesta kontaktittomaan – näin maksukäyttäytyminen muuttuu Pohjoismaissa

Mahdatko pitää lompakkoa mukanasi enää viiden vuoden kuluttua? Todennäköisesti et. Digitaalinen tekniikka avaa mahdollisuuksia uusille kontaktittomille maksuratkaisuille, jotka voidaan integroida entistä paremmin ostokokemukseen.

Innovation-boom_16-9.jpg

Innovaatiot ovat yritysten lääke Covid-19-kriisiin

Koronavirus on pakottanut yritykset mukauttamaan toimintojaan nopeasti kaikkialla maailmassa. Seurauksena on ollut valtava määrä uusia innovaatioita terveydenhuollon suojavarusteista aina älykkäisiin videoneuvottelutyökaluihin. Seuraavassa on 10 esimerkkiä innovaatioista, joiden ansiosta olemme kriisin jälkeen entistä vahvempia:

Customer-IQ_Experts-panel_Banner_16-9_5.jpg

Tapaa CX-asiantuntijamme

Pääset käsiksi johtavien asiantuntijoiden haastatteluihin. He ovat työskennelleet menestyksekkäästi vuosia asiakaskokemuksen kanssa. Haastatteluissa nousevat esiin hyvän asiakaskokemuksen edut ja ne tarjoavat arvokkaita näkemyksiä ja neuvoja, joita voidaan helposti soveltaa eri yrityksissä ja organisaatioissa. Opi parhailta. Ja voita kilpailijat

Gen-Z_16-9.jpg
Anders-Parment_Expert.png

Sano hei uusille työtovereillesi

Kun 1950-luvulla syntyneet jäävät eläkkeelle, Z-sukupolvi ottaa heidän paikkansa. Monilla työpaikoilla on juuri nyt käynnissä sukupolvenvaihdos. Elämäntapa-asiantuntija ja käyttäytymistieteilijä Lovisa Sterner selittää, mitä tämä merkitsee dynamiikan kannalta.

Näytä lisää