Content hub

Data Enhancement -palvelulla helpotusta ostolaskujen käsittelyyn

Data Enhancement -palvelulla helpotusta ostolaskujen käsittelyyn

PostNord Strålforsin laskelmat osoittavat, että monet yritysten talousosastot käyttävät tuhansia tunteja vuodessa ostolaskujen manuaaliseen virheiden käsittelyyn. Tämä siitäkin huolimatta, että prosessit ovat pitkälle automatisoituja, mikä on sekä kallista että aikaa vievää. Mutta onko manuaalinen virheiden käsittely todella tarpeen vai olisiko muitakin tapoja käsitellä laskuja?

Peppol avaa mahdollisuuksia tiedolla johtamiseen

Peppol avaa mahdollisuuksia tiedolla johtamiseen

Liikeasiakirjojen sähköiseen välitykseen tarkoitettu Peppol-verkosto avaa yrityksille entistä paremmat mahdollisuudet kansainvälistymiseen ja tarjoaa työkaluja tiedolla johtamiseen. Suomen valtio ottaa Handi-tilaustenhallintajärjestelmässään Peppolin käyttöön huhtikuussa 2024.

Miksi siirtyä hankintasanomien lähettämiseen Peppolin kautta perinteisen EDI:n sijaan?

Miksi siirtyä hankintasanomien lähettämiseen Peppolin kautta perinteisen EDI:n sijaan?

Perinteinen EDI (Electronic Data Interchange) on ollut käytössä jo vuosikymmenien ajan hankintasanomien lähettämiseen yritysten välillä. Se on tehokas tapa siirtää tietoa, mutta se voi olla myös monimutkainen ja kallis ylläpitää.

Hioutunut yhteistyö – laadukkaampi ja edullisempi toimitus

Hioutunut yhteistyö – laadukkaampi ja edullisempi toimitus

PostNord Strålfors ja Jakeluyhtiö Suomi ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo vuosia. Yhdessä rakennettu ratkaisu mahdollistaa PostNord Strålforsin asiakkaille niin laadukkaat kirjetoimitukset kuin kustannussäästöt.

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Kivra

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan

Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

Secure-com_16-9.jpg

”ISO on meille kuin pieni raamattu”

PostNord Strålforsin järjestelmässä kulkee joka päivä valtava määrä tietoa. Tietoturvan ylin vastuuhenkilö on Åke Andersson. – Moni puhuu nykyään kyberturvallisuudesta, mutta PostNord Strålforsille se on ollut keskeinen aihe jo pitkään.

Magnus Widgren

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii

Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

Compliance

”Kaiken perustana on luottamus”

PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Niklas-Bergman_16-9.jpg

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein

Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Omni_Ida-16-9.jpg

Mitä omnichannel-viestintä on?

Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista

Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Expert-Enfuce_Monika-Liikamaa_16-9.jpg

Älykkäiden maksuratkaisujen aika koittaa nyt

Enfuce pyrkii mullistamaan käsityksemme maksupalveluista. – Haluan ymmärtää tulevaisuutta ja tarjota jo tänään maksupalveluita, joilla on positiiviset vaikutukset siihen, sanoo yrityksen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa.

Joisto_16-9_2.jpg

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä

Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisoi ympäristön vuoksi

Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Näytä lisää