Content hub

Data Enhancement -palvelulla helpotusta ostolaskujen käsittelyyn

Data Enhancement -palvelulla helpotusta ostolaskujen käsittelyyn

PostNord Strålforsin laskelmat osoittavat, että monet yritysten talousosastot käyttävät tuhansia tunteja vuodessa ostolaskujen manuaaliseen virheiden käsittelyyn. Tämä siitäkin huolimatta, että prosessit ovat pitkälle automatisoituja, mikä on sekä kallista että aikaa vievää. Mutta onko manuaalinen virheiden käsittely todella tarpeen vai olisiko muitakin tapoja käsitellä laskuja?

Peppol avaa mahdollisuuksia tiedolla johtamiseen

Peppol avaa mahdollisuuksia tiedolla johtamiseen

Liikeasiakirjojen sähköiseen välitykseen tarkoitettu Peppol-verkosto avaa yrityksille entistä paremmat mahdollisuudet kansainvälistymiseen ja tarjoaa työkaluja tiedolla johtamiseen. Suomen valtio ottaa Handi-tilaustenhallintajärjestelmässään Peppolin käyttöön huhtikuussa 2024.

Miksi siirtyä hankintasanomien lähettämiseen Peppolin kautta perinteisen EDI:n sijaan?

Miksi siirtyä hankintasanomien lähettämiseen Peppolin kautta perinteisen EDI:n sijaan?

Perinteinen EDI (Electronic Data Interchange) on ollut käytössä jo vuosikymmenien ajan hankintasanomien lähettämiseen yritysten välillä. Se on tehokas tapa siirtää tietoa, mutta se voi olla myös monimutkainen ja kallis ylläpitää.

Hioutunut yhteistyö – laadukkaampi ja edullisempi toimitus

Hioutunut yhteistyö – laadukkaampi ja edullisempi toimitus

PostNord Strålfors ja Jakeluyhtiö Suomi ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo vuosia. Yhdessä rakennettu ratkaisu mahdollistaa PostNord Strålforsin asiakkaille niin laadukkaat kirjetoimitukset kuin kustannussäästöt.

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Kivra

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan

Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

Secure-com_16-9.jpg

”ISO on meille kuin pieni raamattu”

PostNord Strålforsin järjestelmässä kulkee joka päivä valtava määrä tietoa. Tietoturvan ylin vastuuhenkilö on Åke Andersson. – Moni puhuu nykyään kyberturvallisuudesta, mutta PostNord Strålforsille se on ollut keskeinen aihe jo pitkään.

Magnus Widgren

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii

Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

Niklas-Bergman_16-9.jpg

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein

Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Tilaa uutiskirjeemme

Miten luodaan kannattavia asiakassuhteita? Mitkä viestinnän kanavat ovat tehokkaimpia? Tilaamalla uutiskirjeemme voit lukea asiakasviestinnän viimeisimmistä trendeistä kertovia kiinnostavia artikkeleita ja haastatteluja.

Tilaa uutiskirje