Content hub

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022

Viimeiset kaksi vuotta ovat osoittaneet maailmalle ennen kaikkea sen, että muutos on mahdollinen milloin tahansa. Ihmisten työ ja elämäntyyli eivät ole koskaan aiemmin muuttuneet näin paljon näin lyhyessä ajassa – eikä digitalisaatio ole koskaan aiemmin edennyt näin nopeasti yhteiskunnan kaikilla osa-alueilla.

Magnus Widgren

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii

Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

Compliance

”Kaiken perustana on luottamus”

PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Niklas-Bergman_16-9.jpg

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein

Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Omni_Ida-16-9.jpg

Mitä omnichannel-viestintä on?

Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista

Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Expert-Enfuce_Monika-Liikamaa_16-9.jpg

Älykkäiden maksuratkaisujen aika koittaa nyt

Enfuce pyrkii mullistamaan käsityksemme maksupalveluista. – Haluan ymmärtää tulevaisuutta ja tarjota jo tänään maksupalveluita, joilla on positiiviset vaikutukset siihen, sanoo yrityksen toimitusjohtaja ja perustaja Monika Liikamaa.

Joisto_16-9_2.jpg

Tulevaisuuden sähköinen arkisto on täällä

Nykyinen eArkisto ratkaisee useimmat asiakirjojen turvalliseen hallintaan ja lainsäädännön noudattamiseen liittyvät haasteet niiden yritysten toiminnassa, jotka haluavat viestiä asiakkaidensa kanssa kokonaisvaltaisesti. Seuraavan sukupolven eArkisto-ratkaisussa hyödynnetään lohkoketjuun perustuvan datan varmentamista ja tekoälyyn pohjautuvaa sääntöjen käsittelyä.

Johan-Falk_16-9.jpg

”Aallonharjalla olemisessa on mahdollisuutensa”

Ympäristökeskeinen liiketoiminnan digitalisointi antaa yritykselle mahdollisuuden saavuttaa huomattavia kilpailuetuja. Tätä mieltä on Exponential Roadmap Initiative -aloitteen perustaja ja johtaja Johan Falk.

Digitalisera-for-miljon_16-9_3-2.jpg

Digitalisoi ympäristön vuoksi

Yrityksille ja organisaatioille, jotka haluavat pienentää ympäristövaikutustaan, asiakasviestinnän digitalisointi voi olla tärkeä osa palapeliä – jos se tehdään strategisesti ja oikealla tavalla.

Digitalization-and-environmental-impact_16-9.jpg

Näin digitalisointi voi pienentää yrityksesi ympäristövaikutusta

Tiesitkö, että 100 000 paperilaskua voi vastata 14 600 ajokilometriä tai meno-paluumatkaa Thaimaahan? Digitalisoimalla toimintoja viet maapalloa vihreämpään suuntaan. Me kerromme, miten.

Oscar-Berg_16-9.jpg

Pandemia toi mukanaan digitaaliset palaverit – mutta missä tulevaisuuden työpaikka oikein sijaitsee?

Videopalaverien ja digitaalisten työkalujen ansiosta työskentelyä on voitu jatkaa kuluneen vuoden aikana. Monet meistä ovat kuitenkin ymmärtäneet, että tulevaisuuden työskentely edellyttää tarkempaa suunnittelua.

Work-after-Covid-19_16-9.jpg

Turvallinen etätyö

Etätyö asettaa korkeat vaatimukset asianmukaiselle tietojenkäsittelylle ja turvalliselle tiedon jakamiselle. On myös järkevää kehittää digitaalistrategioita liiketoiminnan kannalta kriittisten asiakirjojen arkistoimiseksi ja suojaamiseksi

Security_16-9.jpg

Uusi ISO 27001-sertifiointi takaa luotettavat tietoturvatoimenpiteet

PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Räätälöintiä asiakkaan ehdoilla

Datapohjaisella viestinnällä on monia etuja ja se hyödyttää kaikkia osapuolia. Kuluttajat ovat kuitenkin huolissaan siitä, miten yritykset käyttävät heidän henkilötietojaan, joten on aika pohtia uusia strategioita.

Näytä lisää