Artikkelit
On tärkeää kommunikoida asiakkaiden kanssa oikeassa kanavassa, oikeaan aikaan – ja yksilöllisesti.
Digi Ensin -linjaus tekee Suomi.fi-palvelusta pääasiallisen viestintäkanavan kansalaisten suuntaan.
EU:n tavoite on yksinkertaistaa ja digitalisoida koko ALV-järjestelmä.
Miten verkkolaskutus tarkemmin toimii ja miten se hyödyttää sinua ja organisaatiotasi?
Yritykset käyttävät tuhansia tunteja vuodessa ostolaskujen manuaaliseen virheiden käsittelyyn.
Asiakaskommunikaatio on yksi kriittisimmistä tekijöistä asiakassuhteiden säilyttämisessä.
Mitä voidaan tehdä yrityksen laskutusprosessin tehostamiseksi ja kustannusten alentamiseksi?
Kysyimme Ole Thykæriltä, miten hän määrittelee tehokkuuden energiayhtiöiden näkökulmasta.
Strålforsin We Mail -palvelussa lähettäjäasiakas saa Jakeluyhtiö Suomen jakelun oletuksena.
Organisaatiot ovat kääntymässä perinteisen EDI:n sijaan Peppolin puoleen.
Peppol on ratkaisu, joka helpottaa sähköisten asiakirjojen välitystä liikekumppanien välillä.
Yksikin huono asiakaskokemus voi saada asiakkaat äänestämään lompakollaan.
SMS-maksumuistutus ilman huomautusmaksua nostaa maksuprosenttia ja pienentää perinnän riskiä.
Vakuutusyhtiöillä on edessään suuria haasteita, kun lakisääteiset vaatimukset lisääntyvät.