Artikkelit
Digi Ensin -linjaus tekee Suomi.fi-palvelusta pääasiallisen viestintäkanavan kansalaisten suuntaan.
EU:n tavoite on yksinkertaistaa ja digitalisoida koko ALV-järjestelmä.
Yritykset käyttävät tuhansia tunteja vuodessa ostolaskujen manuaaliseen virheiden käsittelyyn.
Asiakaskommunikaatio on yksi kriittisimmistä tekijöistä asiakassuhteiden säilyttämisessä.
Mitä voidaan tehdä yrityksen laskutusprosessin tehostamiseksi ja kustannusten alentamiseksi?
Kysyimme Ole Thykæriltä, miten hän määrittelee tehokkuuden energiayhtiöiden näkökulmasta.
Strålforsin We Mail -palvelussa lähettäjäasiakas saa Jakeluyhtiö Suomen jakelun oletuksena.
Organisaatiot ovat kääntymässä perinteisen EDI:n sijaan Peppolin puoleen.
Peppol on ratkaisu, joka helpottaa sähköisten asiakirjojen välitystä liikekumppanien välillä.
Yksikin huono asiakaskokemus voi saada asiakkaat äänestämään lompakollaan.
SMS-maksumuistutus ilman huomautusmaksua nostaa maksuprosenttia ja pienentää perinnän riskiä.
Vakuutusyhtiöillä on edessään suuria haasteita, kun lakisääteiset vaatimukset lisääntyvät.
Kolme vinkkiä siitä, miten luotonhallinta- ja perintäala voi parantaa maksukokemusta.
Perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia henkilötietoja.