Content hub

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Increased-loyalty_16-9.jpg

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.

Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

B2B-effective-communication_16-9.jpg

Tehokkaampaa B2B-viestintää

Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePayta

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Southern-water_16-9.jpg

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä

Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

16_9_AURA.jpg

Aura

Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.

Tilaa uutiskirjeemme

Miten luodaan kannattavia asiakassuhteita? Mitkä viestinnän kanavat ovat tehokkaimpia? Tilaamalla uutiskirjeemme voit lukea asiakasviestinnän viimeisimmistä trendeistä kertovia kiinnostavia artikkeleita ja haastatteluja.

Tilaa uutiskirje