Content hub

Southern-water_16-9.jpg

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä

Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

16_9_AURA.jpg

Aura

Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePaytä

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

TyytyväisempIä asiakkaita digitalisaation ansiosta

Skellefteå Kraft haluaa olla Ruotsin paras ­energiayhtiö. Asiakkaat ovat alan tyytyväisimpiä, joten suunta on oikea.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.