Content hub

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

16_9_AURA.jpg

Aura

Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

TyytyväisempIä asiakkaita digitalisaation ansiosta

Skellefteå Kraft haluaa olla Ruotsin paras ­energiayhtiö. Asiakkaat ovat alan tyytyväisimpiä, joten suunta on oikea.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.