Toimialat

Toimitamme ratkaisuja muun muassa perinnän, pankkialan, rahoituksen, vakuutusten, energian, televiestinnän ja hyvinvoinnin toimialoille. Tutustu siihen, kuinka voimme auttaa yritystäsi.

Hyvinvointialueiden viestinnän murros – kohti tehokkaampaa ja turvallisempaa asiakasviestintää

Hyvinvointialueet ovat uuden haasteen edessä: asiakasviestinnän on oltava entistä tehokkaampaa, turvallisempaa ja saavutettavampaa. Kansalaisten odotukset kasvavat, ja lainsäädännön asettamat vaatimukset edellyttävät monikanavaista ja tietoturvallista viestintää. Samalla hyvinvointialueiden tulee tehostaa resurssiensa käyttöä ja etsiä keinoja säästää kustannuksissa. 

Miten yhdistää asiakasystävällisyys, tietoturva ja kustannustehokkuus? 

Ratkaisuja julkisen sektorin haasteisiin

Julkisen sektorin organisaatiot kohtaavat monia haasteita, kuten resurssien riittämättömyys, kustannussäästöjen tarve, digitaalisen transformaation hitaus ja viestinnän vaikeudet. Näiden haasteiden ratkaiseminen on välttämätöntä, jotta julkinen sektori voi tarjota kansalaisilleen laadukkaita palveluita ja toimia tehokkaasti.

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Ratkaisuja, jotka vahvistavat pohjoismaisten vakuutusyhtiöiden markkina-asemaa

Jatkuvat kustannussäästöt ja uudet kilpailijat asettavat vakuutusyhtiöille haasteita. Mukautettu asiakasviestintä ja tehokas vahingonkäsittely suojatuissa kanavissa ovat kilpailukyvyn perusta.

Turvalliset maksuratkaisut sekä luotonhallinta- ja perintäyhtiöiden parantunut maksuvalmius

Selkeä ja tehokas viestintä on luotonhallinta- ja perintäyhtiöille olennaisen tärkeää. Epäselvät laskut ja hankalat maksuratkaisut aiheuttavat kuitenkin ongelmia useissa vaiheissa. Keskittymällä asiakasviestintään ja maksamisen sujuvuuteen voidaan lyhentää maksuaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.

Tulevaisuuden asiakaskeskeiset ratkaisut pohjoismaisille pankeille ja rahoituslaitoksille

Pankkien ja rahoituslaitosten on täytettävä viestintää ja tietoturvaa koskevat asiakkaiden vaatimukset nyt ja tulevaisuudessa. Yhdessä Strålforsin kanssa se onnistuu.

Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille

Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.

Ota yhteyttä

Haluatko kuulla lisää toimialakohtaisista ratkaisuistamme? Ota yhteyttä, niin löydetään teille paras kokonaisuus!

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales