Content hub

Categories level 1

Categories level 1

Smarter Communication Summit 2022

Rethink!

25. lokakuuta järjestetään tämän vuoden Smarter Communication Summit teemalla "Rethink!". Tapahtumassa saat inspiraatiota keynote -puhujilta, asiakastarinoista ja paneelikeskusteluista. Tapahtuma jakautuu viiteen osaan – pohjoismainen (kieli englanti) sekä tämän jälkeen tulevin suomalaiseen, tanskalaiseen norjalaiseen sekä ruotsalaiseen osaan – kaikki omilla kielillään.

Näin toimii OpenShift-alusta

Näin toimii OpenShift-alusta

Nykyaikaista ohjelmointia: ohjelmistot pilkotaan Kubernetes-tekniikan avulla mikro-osiin tukitoimintoajattelun pohjalta ja nämä mikro-osat laitetaan kontteihin. Putositko kärryiltä? Älä huoli. Selitämme, miten palaset loksahtavat paikoilleen.

OpenShift Red Hatista

Red Hat tarjoaa skaalattavuutta ja 30 % nopeampaa ohjelmistokehitystä

Reaaliaikaista skaalattavuutta, parempaa laatua ja käyttövarmuutta sekä 30 % nopeampaa ohjelmistojen räätälöintiä. Asiakkaamme saavat monia etuja, kun siirrymme uuteen ohjelmistokehitysalustaan, joka vastaa myös alan tulevaisuuden tarpeisiin.

Vitec Futursoft

Menestyvä yhteistyö ja kehittäminen alkaa asiakkaasta

Vitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.

Ikano Bank

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen

Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022

Viimeiset kaksi vuotta ovat osoittaneet maailmalle ennen kaikkea sen, että muutos on mahdollinen milloin tahansa. Ihmisten työ ja elämäntyyli eivät ole koskaan aiemmin muuttuneet näin paljon näin lyhyessä ajassa – eikä digitalisaatio ole koskaan aiemmin edennyt näin nopeasti yhteiskunnan kaikilla osa-alueilla.

Magnus Widgren

Datalähtöinen luovuus – näin se toimii

Miten saat aikaan luovaa materiaalia, joka on hyödynnettävissä pitkään – ja aktivoituu automaattisesti asiakkaan tarpeiden ja käyttäytymisen mukaan? – Olemme nyt ensimmäistä kertaa tilanteessa, jossa datalähtöisiä luovia kampanjoita voidaan toteuttaa helposti teknologian avulla, sanoo Edisenin Head of Growth Magnus Widgren.

Compliance

”Kaiken perustana on luottamus”

PostNord Strålfors käsittelee päivittäin valtavia määriä henkilötietoja. – Kaiken perustana on luottamus. Asiakkaidemme ja työntekijöidemme on voitava olla täysin varmoja, että pystymme täyttämään lupauksemme niin digitaalisissa kuin fyysisissäkin toiminnoissa. Ja että käsittelemme asiakkaiden tietoja oikein ja turvallisesti, sanoo PostNord Strålforsin Chief Compliance Officer Martin Nyberg.

Järjestön viestintäpäällikkö Ida Levänen

Automaattipuhelulla mainio vaikuttavuus jäsenistöön

Suomen Ekonomit kokeilivat automaattipuhelua jäsenistönsä tavoittamiseen. PostNord Strålfors toteutti heille noin 10 000 jäsenen kontaktoinnin. Paitsi tulokset, niin myös jäseniltä tullut palaute on ollut poikkeuksellisen positiivista.

Intrumin lasku- ja reskontrapalveluiden osastopäällikkö Anna Johnson-Ferguson

Laskunvälityksen palveluoperaattorimalli tarjoaa Intrumin asiakkaille joustavat ja tarpeisiin sopivat ratkaisut

Intrum on luotonhallinnan asiantuntija, jonka palvelut kattavat koko luotonhallinnan ketjun. Intrumin tavoitteena on tukea asiakasyrityksensä kriittisiä toimintoja, kuten asiakasvalintaa, laskunvälitystä ja saatavien hallintaa. Laskunvälityksen osalta Intrum on tehnyt laajempaa yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa jo vuodesta 2016 alkaen.

Sigtuna kunta

Saapuvan postin digitalisointi puolittaa käsittelyajan Sigtunassa

Sigtunan kunta on ottanut käyttöön digitaalisen postinhallinnan ensimmäisenä kuntana Ruotsissa. – Saapuvan postin digitalisointi helpottaa ja tehostaa postinhallintaa, ja samalla postista tulee jäljitettävää, sanoo Sigtunan kunnan IT- ja digitalisointipäällikkö Åsa Otterbjörk.

Niklas-Bergman_16-9.jpg

Kuinka kohdata tulevaisuus oikein

Sijoittaja ja yrittäjä Nicklas Bergman on käyttänyt suuren osan työelämästään yrittäen selvittää, mihin teknologia vie meidät tulevaisuudessa. – Meillä ihmisillä on taipumus pelätä muutosta, mutta teknologialla on taipumus selättää tämä vastarinta, kunhan löydämme tapoja käyttää sitä hyödyksemme, hän sanoo.

Allente

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio

Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

SCS2021_BrandImage_1080x608_8.jpg

Join the conversation!

Tämän vuoden Smarter Communication Summit keräsi yli 1000 rekisteröitynyttä osallistujaa. Tapahtuma lähetetiin digitaalisesti ja livenä yhdestä pohjoismaisestaa sekä neljästä paikallisesta studiosta. Puhujia tapahtumassa oli yli 40, jotka ovat saaneet inspiraationsa aiheista "Powered by Change" ja "The Future of Payments". Sisältöä pohjoismaisista ja suomalaisista studiosta on alla.

Omni_Ida-16-9.jpg

Mitä omnichannel-viestintä on?

Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

Näytä lisää