Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Plan International tarjoaa kuukausilahjoittajilleen modernin mobiilimaksuvaihtoehdon
Lastenoikeusjärjestö Plan Internationalin säännöllinen lahjoittaja tyttösponssi voi maksaa lahjoituksensa nopeasti ja helposti mobiililaitteellaan automaattisesti kerran kuukaudessa. MobilePay Subscriptions on alkuvuodesta 2023 käyttöönotettu lisäys PostNord Strålforsin kattaviin maksamisen ratkaisuihin.

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä
Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä
Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.
Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

Tehokkaampaa B2B-viestintää
Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla
Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää
Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan
Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

Smarter Communication Summit 2022
25. lokakuuta järjestettiin tämän vuoden Smarter Communication Summit teemalla "Rethink!". Lähes 1 000 osallistujaa kaikista Pohjoismaista seurasi tapahtumaa suorana ja verkossa. Nyt voit katsoa videotallenteet pääpuheenvuoroista, asiakastarinoista ja paneelikeskusteluista – ja saada inspiraatiota uusiin innovaatioihin.

Näin toimii OpenShift-alusta
Nykyaikaista ohjelmointia: ohjelmistot pilkotaan Kubernetes-tekniikan avulla mikro-osiin tukitoimintoajattelun pohjalta ja nämä mikro-osat laitetaan kontteihin. Putositko kärryiltä? Älä huoli. Selitämme, miten palaset loksahtavat paikoilleen.

Red Hat tarjoaa skaalattavuutta ja 30 % nopeampaa ohjelmistokehitystä
Reaaliaikaista skaalattavuutta, parempaa laatua ja käyttövarmuutta sekä 30 prosenttia nopeampaa ohjelmistojen räätälöintiä. Asiakkaamme saavat monia etuja, kun siirrymme uuteen ohjelmistokehitysalustaan, joka vastaa myös alan tulevaisuuden tarpeisiin.

”ISO on meille kuin pieni raamattu”
PostNord Strålforsin järjestelmässä kulkee joka päivä valtava määrä tietoa. Tietoturvan ylin vastuuhenkilö on Åke Andersson. – Moni puhuu nykyään kyberturvallisuudesta, mutta PostNord Strålforsille se on ollut keskeinen aihe jo pitkään.

Menestyvä yhteistyö ja kehittäminen alkaa asiakkaasta
Vitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen
Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Kuusi digitaalista trendiä, joita kannattaa seurata vuonna 2022
Viimeiset kaksi vuotta ovat osoittaneet maailmalle ennen kaikkea sen, että muutos on mahdollinen milloin tahansa. Ihmisten työ ja elämäntyyli eivät ole koskaan aiemmin muuttuneet näin paljon näin lyhyessä ajassa – eikä digitalisaatio ole koskaan aiemmin edennyt näin nopeasti yhteiskunnan kaikilla osa-alueilla.