Sivuillamme stralfors.fi käytämme evästeitä (cookies), parantaaksemme käytettävyyttä ja antaaksemme kävijöille parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sekä myös kerätäksemme tilastoja kävijöistä. Kävijänä hyväksyt evästeiden käytön sulkemalla tämän viestin tai selailemalla sivujamme. Lue lisää evästeiden käytöstä.
Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille
Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.
Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat täyttävät asiakkaiden palveluodotukset. Yrityksillä on tärkeää olla ajantasaiset järjestelmät, joissa oikeat tiedot liittymistä ja laskuista ovat nopeasti saatavilla. Tämä auttaa vahvistamaan asiakasuskollisuutta ja pienentämään operaattorin vaihtamisen riskiä.
Älä anna yrityksesi, sen toimittajien ja yritysasiakkaiden välisten tehottomien laskutusprosessien heikentää yrityksesi ydinliiketoimintaa. Pohjoismainen automatisoitu ratkaisu huolehtii verkkolaskujen lähettämisestä ja vastaanottamisesta, joten yrityksesi voi keskittyä tuottavimpiin asioihin.
Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun tarjoamat mahdollisuudet lisämyyntikanavana kannattaa ottaa käyttöön. Laskulla voi esimerkiksi tarjota ajankohtaista tietoa ja henkilökohtaisia tarjouksia uusimmista puhelinmalleista tai lisäpalveluista.
Jos matkapuhelin- ja laajakaistalaskujen maksaminen on hankalaa, se voi johtaa kalliiseen perintään ja saada asiakkaat turhautumaan. Kun valittavana on useita laskutuskanavia ja maksuvaihtoehtoja, operaattorin asiakasuskollisuus kasvaa.
Maailmanluokan asiakasviestintä vahvistaa asiakasuskollisuutta
Teleoperaattorien on tärkeää keskittyä asiakkaiden pitämiseen. Yksikin huono asiakaskokemus voi saada asiakkaat äänestämään lompakollaan. Asiakasuskollisuutta pitää vahvistaa viestimällä asiakkaiden kanssa heidän ehdoillaan.
Tekstiviestitse lähetettävä maksumuistutus ilman huomautusmaksua nostaa maksuprosenttia ja pienentää kalliin perinnän riskiä. Lisäksi se parantaa kassavirtaa!
PostNord Strålforsin ja Telian yhteistyö on kestänyt pohjoismaisella tasolla yli parikymmentä vuotta. Suomessa Telia on ollut tulostuspalveluiden osalta Strålforsin asiakas jo 15 vuotta. Vuonna 2022 yhteistyö Suomessa laajeni myös sähköisiin jakelukanaviin, kun Telia päätti yhtenäistää kumppanikenttäänsä ja valitsi Strålforsin kokonaisvaltaiseksi kumppanikseen laskunvälityksen osalta.
Menestyvä yhteistyö ja kehittäminen alkaa asiakkaasta
Vitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.
PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin.
– FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.