Content hub

Nordea_16-9.jpg

HTML-lasku on helppo valinta Nordea Finansille

Siirtyminen dynaamiseen laskutukseen on antanut Nordea Finansin asiakkaille mahdollisuuden päättää, miten he haluavat vastaanottaa tietoja. Lyhyemmät läpimenoajat tuotannosta jakeluun helpottavat myös ajankohtaisten tietojen toimittamista asiakkaille nopeasti laskun kautta.

IKANO-bank_16-9.jpg

Ikano bank

PostNord Strålforsin uuden digitaalisen alustan ansiosta Ikano Bank pystyy vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin. Nykyään se voi lähettää laskuja helposti mobiililaskuna, e-laskuna sekä Vipps-sovelluksen ja Digipost-palvelun kautta.

Trafi-16-9.jpg

"Maailma ei ole koskaan valmis"

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi on viime vuosina digitalisoinut monia palveluitaan. – Useimmat kansalaiset haluavat hoitaa asioitaan digitaalisesti. He haluavat helppokäyttöisiä palveluita, jotka ovat saatavilla aina tarvittaessa, sanoo Maaria Toikka, joka johtaa Trafin e-palveluiden kehitystä ja yhteensovitusta.

JenniFlink_16-9.jpg

Parempi dialogi vähentää maksuhuomautuksia

Hyvän dialogin ja tiedotuksen avulla perintätoimisto OK Perintä haluaa auttaa velallisasiakkaitaan tekemään talousasioissa parempia päätöksiä. Yrityksen tunnuslausetta ”uuden ajan perintätoimisto” viestitään useiden eri kanavien kautta, ja laskun ulkoasua on uudistettu PostNord Strålforsin tekemän eye tracking-tutkimuksen pohjalta.

CJM_Sergel_16-9.jpg

”CJM on tärkeä askel asiakkaiden tunneprosessin ymmärtämiseen”

Sergel Kredittjänster oli yksi ensimmäisistä yrityksistä, jotka testasivat PostNord Strålforsin Customer Journey Mapping-mallia. Toimitusjohtaja Peter Storåkers kertoo, että yritys onnistui parantamaan asiakastuntemustaan ja lisäämään liikennettä digitaalisiin kanaviinsa.

Nordea_16-9.jpg

Näin Nordea säästää rahaa painamalla paperirullalta

Nordea säästi satoja tuhansia euroja vaihtamalla painoratkaisua. Strålforsin White paper factory teki tämän mahdolliseksi. Digitaalisten viestintäkanavien käytön lisääminen voi merkitä vielä lisää säästöjä.

Volvofinans_16-9.jpg

Volvofinans: ”Asiakkaan on saatava itse valita”

Miten asiakasviestintää voidaan mukauttaa, kun yhä useammat valitsevat sähköisen laskun? Tämä on yksi Volvofinans Bankin haasteista. – Asiakkaan on nykyään saatava itse valita haluamansa viestintäkanava, sanoo yrityksen markkinointiviestintä- ja CRM-johtaja Ulla Höglind.