Content hub

Inkasso_16-9.jpg

Turvalliset maksuratkaisut sekä luotonhallinta- ja perintäyhtiöiden parantunut maksuvalmius

Selkeä ja tehokas viestintä on luotonhallinta- ja perintäyhtiöille olennaisen tärkeää. Epäselvät laskut ja hankalat maksuratkaisut aiheuttavat kuitenkin ongelmia useissa vaiheissa. Keskittymällä asiakasviestintään ja maksamisen sujuvuuteen voidaan lyhentää maksuaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.

Turvalliset viestintäpalvelut

Turvalliset viestintäpalvelut

Luotonhallinta- ja perintäyhtiöiden on noudatettava toimialan lakeja ja varmistettava, että koko viestintäketju saapuvista lähteviin ja vastaanotettaviin viesteihin on turvallinen. Painetun ja sähköisen viestinnän palvelumme auttavat yhteistyökumppaneitamme hoitamaan viestinnän nopeasti ja kustannustehokkaasti ja varmistamaan samalla korkean tietoturvatason.

Selkeä viestintä nopeuttaa velan maksua

Selkeä viestintä nopeuttaa velan maksua

Vähennä maksuviiveiden tai maksujen laiminlyönnin riskiä toimittamalla keskeiset viestit nopeasti, turvallisesti ja helppokäyttöisesti. Turvallinen ja automaattinen viestinnän hallinta vähentää työlästä hallinnointia ja takaa, että tiedot ovat kätevästi niitä tarvitsevien saatavilla.

Payment-experience_16-9.jpg

Sujuva maksukokemus oikean kanavan kautta

Autamme luotonhallinta- ja perintäyhtiöitä lähettämään laskut nopeasti oikeille henkilöille ja oikeita kanavia pitkin. Lisäksi maksamiseen tarjoamme useita ratkaisuja. Digitaaliset postilaatikot, mobiililaskut ja mobiilimaksut lyhentävät aikaa maksukehotuksesta maksamiseen, ja fyysisten laskujen toimitusvarmuus on puolestaan erinomainen.

Hyvä maksukokemus nopeuttaa velan maksua

Hyvä maksukokemus nopeuttaa velan maksua

Eri asiakkailla ja velallisilla on erilainen maksuvalmius ja erilaiset mieltymykset viestinnän ja maksutapojen osalta. Siksi on tärkeää, että luotonhallinta- ja perintäyritykset suhtautuvat maksukokemukseen tärkeänä osana koko asiakaskokemusta.

Perinnästä perintäyhtiöiden tulevaan yhteistyöhön

Perinnästä perintäyhtiöiden tulevaan yhteistyöhön

Perintäala kehittyy, kun yhä uusia digitaalisia ratkaisuja luodaan ja hyväksytään käyttöön. Täyttääkseen yhteiskuntavastuunsa nyt ja tulevaisuudessa yritysten on hyödynnettävä tekniikkaa ja siirryttävä perinnästä auttavaiseen asiakaslähtöisyyteen. Näin näkee Kredinorin uusista tuotteista ja palveluista vastaava johtaja Andreas Komnæs. – Alan on uudistettava toimintatapojaan täyttääkseen yhteiskunnan odotukset, hän sanoo.

Miten perintäala voi vähentää tietosuojariskejä

Miten perintäala voi vähentää tietosuojariskejä

Perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia henkilötietoja (velkoja), ja niiden on kussakin maassa noudatettava toimialan sääntelykehystä. Tietosuojan puutteet voivat johtaa sakkoihin, ja pahimmassa tapauksessa seurauksena voi olla perintäluvan ja siten liikevaihdon menetys.

Alektum Group parantaa asiakaskokemusta ja lisää maksuja käyttämällä oikeita kanavia

Alektum Group parantaa asiakaskokemusta ja lisää maksuja käyttämällä oikeita kanavia

Alektum Group -konserni toimii 14 Euroopan maassa. Pääkonttori sijaitsee Göteborgissa, jossa sijaitsee myös keskitetty IT-osasto. Alektumin ydinliiketoimintana on perintä, ja sen ohella konserni tarjoaa markkina- ja luottotietoja, oikeudellista neuvontaa ja laskutusratkaisuja. Alektum on tehnyt yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa vuodesta 2000 lähtien, ja Strålforsin Omnichannel-ratkaisu helpottaa Alektumia saatavien kotiuttamisessa.

Ikano Bank

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen

Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Järjestön viestintäpäällikkö Ida Levänen

Automaattipuhelulla mainio vaikuttavuus jäsenistöön

Suomen Ekonomit kokeilivat automaattipuhelua jäsenistönsä tavoittamiseen. PostNord Strålfors toteutti heille noin 10 000 jäsenen kontaktoinnin. Paitsi tulokset, niin myös jäseniltä tullut palaute on ollut poikkeuksellisen positiivista.

Intrumin lasku- ja reskontrapalveluiden osastopäällikkö Anna Johnson-Ferguson

Laskunvälityksen palveluoperaattorimalli tarjoaa Intrumin asiakkaille joustavat ja tarpeisiin sopivat ratkaisut

Intrum on luotonhallinnan asiantuntija, jonka palvelut kattavat koko luotonhallinnan ketjun. Intrumin tavoitteena on tukea asiakasyrityksensä kriittisiä toimintoja, kuten asiakasvalintaa, laskunvälitystä ja saatavien hallintaa. Laskunvälityksen osalta Intrum on tehnyt laajempaa yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa jo vuodesta 2016 alkaen.

Customer-IQ_Experts-panel_Fremtid-Forsikring_16-9.jpg

Asiakaskeskeistä korvausvaatimusten käsittelyä

Norjalainen vakuutusyhtiö Fremtind Forsikring käsittelee vuosittain satojatuhansia korvausvaatimuksia. Yhtiö takaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen ja varmistaa laadukkaat henkilökohtaiset konsultaatiot hyödyntämällä helppokäyttöisten digitaalisten palveluiden ja herkkyyskoulutuksen yhdistelmää.

Customer-IQ_Experts-panel_Handelsbanken_16-9.jpg

Sydänten, luottamuksen ja markkinaosuuksien voittaminen asiakaskokemuksen avulla

Kun useimmat pankit kilpailevat paremmuudesta digitalisaatiossa, Handelsbanken keskittyy asiakaskokemukseen – sekä sähköisessä asioinnissa että henkilökohtaisissa tapaamisissa pankkineuvojien kanssa. Kokonaisvaltainen keskittyminen asiakaskokemukseen on osaltaan vaikuttanut siihen, että Handelsbankenista on tullut houkuttelevin pankki kaikilla markkina-alueillaan.

Customer-IQ_Experts-panel_VolvoFinans_16-9.jpg

Kohti kitkatonta asiakaskokemusta autorahoituksen alalla

Alkuvuodesta 2018 Volvofinans Bank lanseerasi Zero Friction -ohjelman, jonka tavoitteena oli taata sujuvampi asiakaspalvelu ja sen myötä parempi asiakaskokemus. Volvofinans Bankin asiakaspalvelu kuuluu nyt Ruotsin pankkien kärkikastiin, ja asiakaspalveluun soitettavien puheluiden vuosittainen määrä on laskenut yli 20 prosenttia.

Customer-IQ_Experts-panel_Saxo-Bank_16-9.jpg

Tekoäly ja koneoppiminen apuna verkkokaupankäynnin ja -sijoittamisen yksilöllistämisessä

Saxo Bank erottuu joukosta verkkokaupankäynnin maailmassa. Vaikka kyseessä on toimiluvan omaava pankki, se on pohjimmiltaan teknologiayhtiö. Erilaisille asiakasryhmille verkkokaupankäynnin alustoja tarjoava Saxo Bank hyödyntää tekoälyä ja koneoppimista tarpeiden ennakointiin ja alustatarjonnan yksilöllistämiseen.

Näytä lisää