Content hub

Lue artikkeli

Kraftringen

Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

Tada_16-9.jpg

Tada Medical

3D-tulostustekniikan ansiosta startup-yritys Tada Medical voi valmistaa edullisia prototyyppejä. Tavoitteena on kehittää syöpäpotilaille hoito, joka ehkäisee kivuliaita suun haavaumia – ilman vaikeita sivuvaikutuksia.

16_9_AURA.jpg

Aura

Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Karolinska_16-9.jpg

Karoliininen yliopistosairaala

Karoliinisen yliopistosairaalan lasten röntgenissä ortopedit ja kirurgit käyttävät 3D-tulostettuja ruumiinosia saadakseen paremman käsityksen epämuodostumista ennen leikkausta sekä tehdäkseen koeleikkauksia. – Niistä on korvaamaton apu, sanoo lasten röntgenlääkäri Lena Gordon Murkes.

IKANO-bank_16-9.jpg

Ikano bank

PostNord Strålforsin uuden digitaalisen alustan ansiosta Ikano Bank pystyy vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin. Nykyään se voi lähettää laskuja helposti mobiililaskuna, e-laskuna sekä Vipps-sovelluksen ja Digipost-palvelun kautta.

Eksklusivitet-kurerer-reklametretthet_16-9.jpg

Ainutlaatuinen sisältö vastalääke mainosväsymykseen

Päivittäistavarakauppaketju ICA Sverige on onnistunut keräämään vain muutamassa viikossa tuhansia jäseniä Bäst på vego? -nimiseen suljettuun Facebook-ryhmäänsä. Kun ryhmään liittyminen edellyttää hakemuksen lähettämistä, ovat jäsenetkin tavallista aktiivisempia.

16-9_SJ_3D.jpg

3D-tulostuksella nopeampaa junapalvelua

Junien huoltoajat ovat lyhentyneet sen jälkeen, kun SJ ryhtyi 3D-tulostamaan varaosia PostNord Strålforsin palvelun kautta. Nyt raiteilla on useampia junia, ja eri osista on samalla saatu entistä toimivampia.

Kundcase_DK_Odder_16-9.jpg

Odderin kunta

Tanskalainen Odderin kunta valitsi PostNord Strålforsin yhteistyökumppaniksi kaiken saapuvan postin digitointiin ja jakeluun. Lähetettyjen viestien päätyminen väärään paikkaan on nyt historiaa.

Trafi-16-9.jpg

"Maailma ei ole koskaan valmis"

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi on viime vuosina digitalisoinut monia palveluitaan. – Useimmat kansalaiset haluavat hoitaa asioitaan digitaalisesti. He haluavat helppokäyttöisiä palveluita, jotka ovat saatavilla aina tarvittaessa, sanoo Maaria Toikka, joka johtaa Trafin e-palveluiden kehitystä ja yhteensovitusta.

skatteverket-16-9.jpg

Näin ruotsin verohallinto digitalisoI arkipäivän

Olemassa olevien palveluiden digitalisointi oli ensimmäinen vaihe verohallinnon digitalisaatiossa. Nyt alkaa vaihe 2 – innovaatioiden luominen digitaaliseen arkipäivään.  Prosessin käyttäjiä on pyydetty avuksi.

Brio-erik-16-9.jpg

Puujunalla tulevaisuuteen

Brion leikkijuna on klassikko, jolla eri sukupolvien lapset ovat leikkineet. Tuotemerkki tarkoittaa sekä laatua että nostalgiaa. Miten puujunanrata viedään digitaaliselle aikakaudelle luopumatta yrityksen perusarvoista? Sen tietää suunnittelujohtaja Erik Söderlind.

Arbetsförmedlingen-1.jpg

Tehokkaampaa laskunhallintaa EDI-palvelun avulla

PostNord Strålforsin EDI-palvelun ansiosta Ruotsin työnvälitystoimisto Arbetsförmedlingen voi helposti vaihtaa sähköisiä viestejä 6 000 palveluntarjoajansa kanssa – järjestelmästä ja paikasta riippumatta.

Filip-Sandberg_Glenair-Nordic_875x500.jpg

3D-tulostus myynnin tukena

3D-tulostettujen prototyyppien avulla Glenair Nordic voi näyttää asiakkailleen, miten räätälöity tuote toimii todellisuudessa. – Tämä helpottaa myyntiä merkittävästi, toteaa tekninen myyntijohtaja Filip Sandberg.

Skelleftea-kraft_16-9.jpg

TyytyväisempIä asiakkaita digitalisaation ansiosta

Skellefteå Kraft haluaa olla Ruotsin paras ­energiayhtiö. Asiakkaat ovat alan tyytyväisimpiä, joten suunta on oikea.

JenniFlink_16-9.jpg

Parempi dialogi vähentää maksuhuomautuksia

Hyvän dialogin ja tiedotuksen avulla perintätoimisto OK Perintä haluaa auttaa velallisasiakkaitaan tekemään talousasioissa parempia päätöksiä. Yrityksen tunnuslausetta ”uuden ajan perintätoimisto” viestitään useiden eri kanavien kautta, ja laskun ulkoasua on uudistettu PostNord Strålforsin tekemän eye tracking-tutkimuksen pohjalta.

Näytä lisää