Content hub

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Ratkaisuja, jotka parantavat energia-alan kestävyyttä

Energia-ala on muutosvaiheessa. Energiantuotannossa siirrytään kohti kestävämpiä ratkaisuja, ja samalla asiakkaiden tarpeiden huomioimisesta tulee yhä tärkeämpää. Asiakkaiden ajankohtaisten tarpeiden ja uusien vaatimusten ymmärtäminen on yhtä tärkeää kuin varmat sähkötoimitukset. PostNord Strålforsilla on 25 vuoden kokemus yhteistyöstä energia-alan kanssa. Yhdessä energiayhtiöiden kanssa katsomme jo seuraavien 25 vuoden päähän.

Increased-loyalty_16-9.jpg

Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.

Anna asiakkaidesi valita itse, miten he haluavat viestiä yrityksesi kanssa ja maksaa laskunsa. Yksilöllisempi valinnanvara parantaa asiakkaiden ymmärrystä – ja uskollisuus ja sitoutuminen paranevat, kun tiedotuksesta tulee vuoropuhelua.

B2B-effective-communication_16-9.jpg

Tehokkaampaa B2B-viestintää

Meillä on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii turvallisesti pitkälle tulevaisuuteen. Kokoamalla kaiken saapuvan ja lähtevän yritys- ja viranomaisviestinnän samaan paikkaan varmistamme täydellisen hallinnan, tehostamme prosesseja ja vähennämme aikaa vievää manuaalista käsittelyä.

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Vähennä kustannuksia automaattisten prosessien avulla

Älykkäiden ratkaisujen avulla säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä niin saapuvassa kuin lähtevässäkin viestinnässä. Kun oikea tieto tulee oikealle henkilölle oikeaan aikaan ja oikeaa kanavaa pitkin, asiakaspalvelun kuormitus kevenee ja asiakas saa paremman kokonaiskokemuksen.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Vitec Futursoft

Menestyvä yhteistyö ja kehittäminen alkaa asiakkaasta

Vitec Futursoft on vuonna 1998 perustettu auto- ja teknisen alan tietotekniikkaan erikoistunut ohjelmistovalmistaja. Toiminta keskittyy ERP-toiminnanohjausjärjestelmien kehittämiseen pk-yrityksille Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. PostNord Strålfors tarjoaa Vitec Futursoftin asiakkaille kustannustehokkaat ja helppokäyttöiset laskutuspalvelut.

Ikano Bank

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen

Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Järjestön viestintäpäällikkö Ida Levänen

Automaattipuhelulla mainio vaikuttavuus jäsenistöön

Suomen Ekonomit kokeilivat automaattipuhelua jäsenistönsä tavoittamiseen. PostNord Strålfors toteutti heille noin 10 000 jäsenen kontaktoinnin. Paitsi tulokset, niin myös jäseniltä tullut palaute on ollut poikkeuksellisen positiivista.

Intrumin lasku- ja reskontrapalveluiden osastopäällikkö Anna Johnson-Ferguson

Laskunvälityksen palveluoperaattorimalli tarjoaa Intrumin asiakkaille joustavat ja tarpeisiin sopivat ratkaisut

Intrum on luotonhallinnan asiantuntija, jonka palvelut kattavat koko luotonhallinnan ketjun. Intrumin tavoitteena on tukea asiakasyrityksensä kriittisiä toimintoja, kuten asiakasvalintaa, laskunvälitystä ja saatavien hallintaa. Laskunvälityksen osalta Intrum on tehnyt laajempaa yhteistyötä PostNord Strålforsin kanssa jo vuodesta 2016 alkaen.

Sigtunan kunta

Saapuvan postin digitalisointi puolittaa käsittelyajan Sigtunassa

Sigtunan kunta on ottanut käyttöön digitaalisen postinhallinnan ensimmäisenä kuntana Ruotsissa. – Saapuvan postin digitalisointi helpottaa ja tehostaa postinhallintaa, ja samalla postista tulee jäljitettävää, sanoo Sigtunan kunnan IT- ja digitalisointipäällikkö Åsa Otterbjörk.

Allente

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio

Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

Kehatieto_16-9.jpg

PostNord Strålfors tarjoaa selkeän laskutusprosessin ja monipuoliset maksutavat

Kehätiedon tuottama Kilta-jäsenrekisteriratkaisu on monien suomalaisten järjestöjen ja liittojen käyttämä toiminnanohjausjärjestelmä. Järjestelmällä voidaan hallinnoida kaikkia keskeisiä prosesseja aina tapahtumien järjestämisestä laskutukseen. Laskujen lähetyksestä ja esimerkiksi mobiilimaksuista vastaa PostNord Strålfors.

Aller_Relation_16-9_2.jpg

Ratkaisut luodaan yhdessä – ja asiakkuus hoidetaan joka päivä

Kun yhteistyötä tehdään vuosia, hioutuu yritysten välille kumppanuus, jossa työskentely on mutkatonta ja kehitystä tehdään käsi kädessä.

Talentia_16-9.jpg

"Strålforsista jäi oikein hyvä fiilis"

Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia järjestää vaaleja kahden vuoden välein. Omat vaalinsa järjestetään niin opiskelijajäsenille kuin varsinaisille jäsenille. Stålforsin vaalijärjestelmien avulla vaaliprosessit saadaan etenemään jouhevasti ja sääntöjen sekä yhdistyslain mukaan.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePaytä

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Näytä lisää