Sivuillamme stralfors.fi käytämme evästeitä (cookies), parantaaksemme käytettävyyttä ja antaaksemme kävijöille parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sekä myös kerätäksemme tilastoja kävijöistä. Kävijänä hyväksyt evästeiden käytön sulkemalla tämän viestin tai selailemalla sivujamme. Lue lisää evästeiden käytöstä.
Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne?
Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.