Content hub
Categories level 1
Categories level 1

Mitä omnichannel-viestintä on?
Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Yksikanavaisesti toimiva ottaa riskin
PostNord Strålforsin liiketoiminnan kehityspäällikkö Mattias Norén neuvoo yrityksiä odottamaan odottamatonta. Joustavien ja kanavasta riippumattomien ratkaisujen ansiosta toimitustavat vastaavat asiakkaiden toiveisiin myös tulevaisuudessa.

Apua uudella pelikentällä navigointiin
Maksupalvelujen määrän kasvaessa yritysten on yhä tärkeämpää sisällyttää Payment Management -ratkaisut omnichannelstrategiaansa. Mahdollisuus valita maksutapa itse lisää sekä asiakasuskollisuutta että maksuhalukkuutta.

Kanavien valinta asiakasmatkalle
Mitä vaihetta viestinnällä tuetaan? Tarve ja tavoite eroavat toisistaan sen perusteella, missä asiakasmatkan vaiheessa asiakas on. Toiminta ratkaisee kanavan ja viestin.

Näkemystä viestinnälle
Aiemmin tutkimusmaailman käyttämällä tekniikalla PostNord on selvittänyt, kuinka alitajuntamme reagoi hallinnolliseen viestintään. Tutkimus osoittaa, että painetulla materiaalilla on yhä merkittävä rooli, mutta digitaalinen posti on haastamassa sitä.