Content hub

Hjelp-til-a-navigere_16-9_NYAST.jpg

Apua uudella pelikentällä navigointiin

Maksupalvelujen määrän kasvaessa yritysten on yhä tärkeämpää sisällyttää Payment Management -ratkaisut omnichannelstrategiaansa. Mahdollisuus valita maksutapa itse lisää sekä asiakasuskollisuutta että maksuhalukkuutta.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanavien valinta asiakasmatkalle

Mitä vaihetta viestinnällä tuetaan? Tarve ja tavoite eroavat toisistaan  sen perusteella, missä asiakasmatkan vaiheessa asiakas on.  Toiminta ratkaisee kanavan ja viestin. 

Neuromarketing_16-9.jpg

Näkemystä viestinnälle

Aiemmin tutkimusmaailman käyttämällä tekniikalla PostNord on selvittänyt, kuinka alitajuntamme reagoi hallinnolliseen viestintään. Tutkimus osoittaa, että painetulla materiaalilla on yhä merkittävä rooli, mutta digitaalinen posti on haastamassa sitä.