Content hub

Omni_Ida-16-9.jpg

Mitä omnichannel-viestintä on?

Sanan omnichannel ’omni’ on latinaa ja tarkoittaa ’kaikki’. Asiakaskokemuksen tulee olla samanlainen riippumatta siitä, mitä kanavaa asiakas yrityksen kanssa asioimiseen käyttää. Yritys kerää ja käyttää asiakkaasta saamiaan tietoja tulevassa viestinnässään juuri kyseiselle asiakkaalle.

The-future-of-payment_16-9_3.jpg

Helpompaa ja älykkäämpää maksamista

Oletko koskaan miettinyt, minkälaisia maksuratkaisuja tarjoatte asiakkaillenne? Ovatko ne asiakkaille helppokäyttöisiä? Ja mitä vaihtoehtoja niille olisi?

Kundupplevelse_16-9.jpg

Yksikanavaisesti toimiva ottaa riskin

PostNord Strålforsin liiketoiminnan kehityspäällikkö Mattias Norén neuvoo yrityksiä odottamaan odottamatonta. Joustavien ja kanavasta riippumattomien ratkaisujen ansiosta toimitustavat vastaavat asiakkaiden toiveisiin myös tulevaisuudessa.

Hjelpl-att-navigerea_16-9.jpg

Apua uudella pelikentällä navigointiin

Maksupalvelujen määrän kasvaessa yritysten on yhä tärkeämpää sisällyttää Payment Management -ratkaisut omnichannelstrategiaansa. Mahdollisuus valita maksutapa itse lisää sekä asiakasuskollisuutta että maksuhalukkuutta.

Kanalval-for-kundresan_16-9.jpg

Kanavien valinta asiakasmatkalle

Mitä vaihetta viestinnällä tuetaan? Tarve ja tavoite eroavat toisistaan  sen perusteella, missä asiakasmatkan vaiheessa asiakas on.  Toiminta ratkaisee kanavan ja viestin. 

Neuromarketing_16-9.jpg

Näkemystä viestinnälle

Aiemmin tutkimusmaailman käyttämällä tekniikalla PostNord on selvittänyt, kuinka alitajuntamme reagoi hallinnolliseen viestintään. Tutkimus osoittaa, että painetulla materiaalilla on yhä merkittävä rooli, mutta digitaalinen posti on haastamassa sitä.