Oikeat työkalut tehokkaaseen asiakaspalveluun televiestintäalalla

Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat keskittyvät täysin asiakkaiden palveluodotusten täyttämiseen. Selkeä viestintä ja oikean tiedon saatavuus vaikuttavat valtavasti asiakkaiden uskollisuuteen ja pienentävät operaattorin vaihtamisen riskiä.

henkilö istuu tietokoneen ääressä päässään kuulokkeet, joissa mikrofoni

Helppo tiedonsaanti parantaa asiakaskokemusta

Jokaisessa televiestintäalan yrityksessä tiedetään, että selkeä ja henkilökohtainen viestintä johtaa parempaan asiakaskokemukseen. Samaan aikaan kuitenkin lähes puolet* kotitalouksista on sitä mieltä, että alan yritysten tiedotus hinnanmuutoksista on epäselvää.

Yllätyksenä tulleista hinnanmuutoksista tai toimintahäiriöistä valittavien ja kyselevien asiakkaiden puhelujen aikana asiakaspalvelulla on tärkeää olla käytettävissään oikeat tiedot. Se auttaa täyttämään asiakkaiden odotukset. Strålfors tarjoaa ratkaisuja, joilla asiakaspalvelulle voidaan antaa oikeat edellytykset kohdata jokainen asiakas parhaalla mahdollisella tavalla.

*Lähde: EY – Top 10 Telecommunications Risk 2024


Lue lisää ratkaisuistamme

Helposti saatavilla oleva tieto digitaalisen arkistoinnin avulla

Kun asiakas ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, hän odottaa nopeaa ja toimivaa apua. Asiakaspalvelun työntekijöillä pitää olla käytettävissään oikeat tiedot. eArkisto-ratkaisusta työntekijät voivat etsiä, seurata, ladata ja lähettää uudelleen jo lähetettyjä laskuja ja muuta viestintää. Se tehostaa asian käsittelyä ja parantaa asiakaskokemusta.

Saapuvien viestien käsittelyn automatisointi

Kun asiakkaat ottavat yhteyttä teleoperaattoriinsa useiden eri kanavien kautta, asiakaspalvelulta voi viedä aikaa yrittää hahmottaa asiaa kokonaisuutena. Digital Mailroom huolehtii siitä, että kaikki asiakkailta saapuvat viestit – kanavasta riippumatta – jaetaan sääntöperusteisesti, automaattisesti ja tietosuojamääräysten mukaisesti oikeille työntekijöille ja osastoille sekä oikeisiin järjestelmiin. Palvelu optimoi ja digitoi myös paluupostin.

Tee yhteyden ottamisesta asiakaspalveluun helppoa

Lasku voi tarjota asiakkaalle paljon enemmän arvoa kuin vain viimeisimmän liittymälaskun maksutiedot. Dynaamisia asiakirjoja tuottava Billa-palvelu helpottaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa, sillä laskulle voidaan lisätä linkkejä ja QR-koodeja, jotka vievät asiakaspalveluun, chattiin tai sivuston Ota yhteyttä -sivulle.

Access Interactive -palvelun avulla laskun sisältämää viestintää on helppo mukauttaa, mikä parantaa asiakaskokemusta entisestään.

Asiakaspoistuman ehkäisyä ja toimivaa asiakasviestintää teleoperaattoreille

Asiakasviestintään ja maailmanluokan asiakaspalveluun keskittymällä teleoperaattorit voivat voittaa asiakkaiden luottamuksen ja vahvistaa uskollisuutta. Strålforsilla on tähän tarvittavat ratkaisut.