Ota yhteyttä
Haluatko pystyä lähettämään laskut oikealle henkilölle, oikeaan kanavaan ja useisiin eri maksuratkaisuihin? Ota yhteyttä, niin asiantuntijamme auttavat sinua pääsemään alkuun!
Jos asiakkaat kokevat matkapuhelin- ja laajakaistalaskujen maksamisen hankalaksi, se voi johtaa kalliiseen perintään ja saada asiakkaat vaihtamaan operaattoria. Kun valittavana on useita laskutuskanavia ja maksuvaihtoehtoja, operaattorin asiakasuskollisuus kasvaa.
Televiestintäalan kaltaisilla aloilla, joilla laskuja lähetetään tiheästi, yrityksillä on suuri, yksityishenkilöistä koostuva asiakaskunta. Jokainen asiakas haluaa ottaa vastaan ja maksaa laskunsa omalla tavallaan. Kun asiakkaille tarjoaa useita laskutuskanavia ja maksutapoja, kalliiden maksumuistutusten ja tarpeettoman perinnän riski pienenee, samoin kuin operaattorin vaihtamisenkin riski.
Strålfors auttaa teleoperaattoreita kaikissa Pohjoismaissa lähettämään laskut nopeasti oikeille henkilöille ja oikeita kanavia pitkin sekä tarjoaa useita ratkaisuja maksamiseen. Noudatamme tiukasti säännellyn alan lainsäädäntöä ja määräyksiä ja huolehdimme, että laskutus täyttää määräykset jokaisessa Pohjoismaassa.
Kun yritys lähettää joka kuukausi miljoonia laskuja, laskutusprosessien on oltava sujuvat ja tehokkaat, jotta laskut päätyvät asiakkaille heidän toivomansa kanavan kautta. Strålforsin ratkaisut tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden valita viestintäkanavan, laskujen vastaanottotavan ja ennen kaikkea ajantasaista tietoa hintojen ja liittymien muutoksista.
Koska teleoperaattoreilla on valtava asiakaskunta, niillä on hyvät mahdollisuudet tarjota joustavia maksuratkaisuja, jotka tekevät laskujen maksamisesta helppoa asiakkaille. Asiakkaat voivat esimerkiksi maksaa laskunsa suoraan MobilePayn kautta, verkkopankissa tai sähköisen postilaatikon kautta, jolloin laskut tulevat maksetuiksi ajallaan.
Useimmat asiakkaat pystyvät maksamaan matkapuhelinlaskunsa ajallaan ja haluavatkin näin tehdä, mutta toisinaan laskun maksaminen unohtuu syystä tai toisesta. Tekstiviestitse lähetettävä maksumuistutus voi pienentää kalliin perinnän riskiä, joka pahimmillaan voisi johtaa operaattorin vaihtamiseen. Muistutus on hyvä lähettää kohtuullisen ajan kuluessa laskun erääntymisestä, ja viestissä voi tarjota mahdollisuutta maksaa lasku MobilePaylla ilman huomautusmaksua.
Teleoperaattorien on tärkeää keskittyä asiakkaiden pitämiseen. Yksikin huono asiakaskokemus voi saada asiakkaat äänestämään lompakollaan. Asiakasuskollisuutta pitää vahvistaa viestimällä asiakkaiden kanssa heidän ehdoillaan.
Haluatko pystyä lähettämään laskut oikealle henkilölle, oikeaan kanavaan ja useisiin eri maksuratkaisuihin? Ota yhteyttä, niin asiantuntijamme auttavat sinua pääsemään alkuun!