Ota yhteyttä
Haluatko lisätietoja siitä, miten viestintäsi voi auttaa nopeuttamaan velan maksua?
Epäselvällä viestinnällä voi olla kalliit seuraukset. Pohjoismaiden johtavana viestintäratkaisujen tarjoajana autamme perintä-, luotonhallinta- ja factoring-yhtiöitä saamaan viestinsä perille loppuasiakkaille.
Luottohallinta- ja perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia tietoja ja ovat yhteydessä velallisiin tai asiakkaisiin, jotka tarvitsevat vastaukset nopeasti. Selkeä viestintä oikeassa kanavassa vähentää maksuviiveiden, maksujen laiminlyönnin, kalliin hallinnon ja asiakaspalvelun ylikuormittumisen riskejä.
Autamme perintäyrityksiä automatisoimaan ja tehostamaan saapuvaa ja lähtevää viestintää kanavissa, jotka ovat eri Pohjoismaiden lakien mukaan sallittuja.
Toimita tärkeät tiedot velalliselle mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti. Tee laskusta vuorovaikutteinen ja responsiivinen asiakirja, joka mukautuu vastaanottajan näyttöön ja jossa on mukana selkeä viesti. Näin vastaanottaja huomioi tärkeät tiedot todennäköisemmin.
Luottohallinta- ja perintäalalla arkaluonteisten tietojen käsittelyyn sovelletaan erittäin tiukkoja turvallisuusvaatimuksia. Digital Mailroom takaa, että saapuvat fyysiset ja digitaaliset viestit kerätään turvallisesti ja automaattisesti ja jaetaan oikeille vastaanottajille.
eArkisto helpottaa GDPR-vaatimusten noudattamista ja laskujen säilytystä. Paperiarkiston digitalisoinnin ansiosta tietyn tapauksen tiedot löytyvät nopeasti, mikä vähentää hallinnollista työtä, lyhentää odotusaikaa ja parantaa puhelimen tai chatin toisessa päässä olevan kokemusta.
Omnichannel-laskunhallinnan avulla luotonhallinta- ja perintäyhtiöt voivat varmistaa, että niiden lähettämät laskut ovat yksilöllisiä ja toimitetaan oikean kanavan kautta ja oikeassa muodossa – tapahtuipa lähetys fyysisesti tai digitaalisesti.
Eri asiakkailla ja velallisilla on erilainen maksuvalmius ja erilaiset mieltymykset viestinnän ja maksutapojen osalta. Siksi on tärkeää, että luotonhallinta- ja perintäyritykset suhtautuvat maksukokemukseen tärkeänä osana koko asiakaskokemusta.
Haluatko lisätietoja siitä, miten viestintäsi voi auttaa nopeuttamaan velan maksua?