Selkeä viestintä nopeuttaa velan maksua

Epäselvällä viestinnällä voi olla kalliit seuraukset. Pohjoismaiden johtavana viestintäratkaisujen tarjoajana autamme perintä-, luotonhallinta- ja factoring-yhtiöitä saamaan viestinsä perille loppuasiakkaille.

henkilö tietokoneen ääressä

Nopeat ja tarkat lähetykset sovellettavien lakien mukaisesti

Luottohallinta- ja perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia tietoja ja ovat yhteydessä velallisiin tai asiakkaisiin, jotka tarvitsevat vastaukset nopeasti. Selkeä viestintä oikeassa kanavassa vähentää maksuviiveiden, maksujen laiminlyönnin, kalliin hallinnon ja asiakaspalvelun ylikuormittumisen riskejä.

Autamme perintäyrityksiä automatisoimaan ja tehostamaan saapuvaa ja lähtevää viestintää kanavissa, jotka ovat eri Pohjoismaiden lakien mukaan sallittuja.


Ratkaisumme luotonhallinta- ja perintäyhtiöille

Viestitä tärkeät asiat ymmärrettävällä tavalla

Toimita tärkeät tiedot velalliselle mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti. Tee laskusta vuorovaikutteinen ja responsiivinen asiakirja, joka mukautuu vastaanottajan näyttöön ja jossa on mukana selkeä viesti. Näin vastaanottaja huomioi tärkeät tiedot todennäköisemmin.

Käsittele saapuva viestintä turvallisesti ja automaattisesti

Luottohallinta- ja perintäalalla arkaluonteisten tietojen käsittelyyn sovelletaan erittäin tiukkoja turvallisuusvaatimuksia. Digital Mailroom takaa, että saapuvat fyysiset ja digitaaliset viestit kerätään turvallisesti ja automaattisesti ja jaetaan oikeille vastaanottajille.

Vähemmän hallintoa ja helppo pääsy tietoihin

eArkisto helpottaa GDPR-vaatimusten noudattamista ja laskujen säilytystä. Paperiarkiston digitalisoinnin ansiosta tietyn tapauksen tiedot löytyvät nopeasti, mikä vähentää hallinnollista työtä, lyhentää odotusaikaa ja parantaa puhelimen tai chatin toisessa päässä olevan kokemusta.

Yksilöllinen laskunhallinta factoring-yrityksiä varten

Omnichannel-laskunhallinnan avulla luotonhallinta- ja perintäyhtiöt voivat varmistaa, että niiden lähettämät laskut ovat yksilöllisiä ja toimitetaan oikean kanavan kautta ja oikeassa muodossa – tapahtuipa lähetys fyysisesti tai digitaalisesti.

Inspiraatiota

Hyvä maksukokemus nopeuttaa velan maksua

Eri asiakkailla ja velallisilla on erilainen maksuvalmius ja erilaiset mieltymykset viestinnän ja maksutapojen osalta. Siksi on tärkeää, että luotonhallinta- ja perintäyritykset suhtautuvat maksukokemukseen tärkeänä osana koko asiakaskokemusta.

Ota yhteyttä

Haluatko lisätietoja siitä, miten viestintäsi voi auttaa nopeuttamaan velan maksua?

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales