Ota yhteyttä
Haluatko kuulla hyvinvointialueille suunnatuista kokonaisratkaisuistamme lisää? Ota yhteyttä ja asiantuntijamme auttavat sinut eteenpäin!
Office Mail tarjoaa kustannustehokkaan tavan hallita päivittäisiä asiakirjoja ja postituksia suoraan työpöydältäsi.
Lähetä asiakirjat ja kirjeet sähköisesti Office Mail -palvelun kautta meille Strålforsille. Tulostamme, kuoritamme ja postitamme kirjeet. Postitamme myös asiakkaiden suosimiin sähköisiin postilaatikkoihin. Näin vapautat työaikaasi potilastyöhön ja vähennät manuaalisten työvaiheiden virheriskiä.
Office Mail -palvelu säästää postituskuluissa sekä postittamiseen kuluvassa työajassa. Valitsemalla digitaalisen jakelun fyysisen sijaan voit saavuttaa vielä suurempia säästöjä ja tukea kestävän kehityksen tavoitteita paperinkulutusta vähentämällä.
Postitukset voidaan tehdä fyysisesti We Mail -palvelumme kautta tai vaihtoehtoisesti digitaalisesti asiakkaiden suosimiin sähköisiin postilaatikoihin, kuten Kivra, Suomi.fi tai OmaPosti. Joustava ja monikanavainen jakelu parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Strålforsin Office Mail täyttää tiukimmat tietoturvavaatimukset, mikä takaa, että kaikki asiakirjat käsitellään turvallisesti ja luottamuksellisesti. Palvelu on suunniteltu vastaamaan nykypäivän tietoturvahaasteisiin, ja sen avulla varmistat, että asiakirjasi saapuvat vastaanottajille nopeasti ja turvallisesti.
Kustannuksiin vaikuttaa moni asia valituista kanavista päivittäiseen määrään. Laskimme viereisellä videolla esimerkin 3,61 €:n postituskuluilla ja kun kirjeitä postitetaan 500 päivässä. Kustannussäästöt voivat olla satoja tuhansia euroja.
Office Mail -palvelun avulla voit lähettää asiakirjat sähköisesti työpöydältäsi Strålforsille käyttäen joko Office Mail -tulostinta tai verkkoportaalia. Strålfors tulostaa, kuorittaa ja postittaa lähetykset puolestasi, tai viestit voidaan välittää myös digitaalisiin postilaatikoihin kuten Kivraan, Suomi.fi-viesteihin tai OmaPostiin.
Kyllä, Office Mail on suunniteltu erityisesti yrityksille, joilla on pienempiä ja säännöllisiä postitustarpeita.
Kyllä, Strålforsin ratkaisut täyttävät kaikki tietoturva- ja tietosuojavaatimukset, ja varmistavat, että asiakirjat käsitellään turvallisesti ja luottamuksellisesti.
Hyvinvointialueet ovat uuden haasteen edessä: asiakasviestinnän on oltava entistä tehokkaampaa, turvallisempaa ja saavutettavampaa. Kansalaisten odotukset kasvavat, ja lainsäädännön asettamat vaatimukset edellyttävät monikanavaista ja tietoturvallista viestintää. Samalla hyvinvointialueiden tulee tehostaa resurssiensa käyttöä ja etsiä keinoja säästää kustannuksissa.
Miten yhdistää asiakasystävällisyys, tietoturva ja kustannustehokkuus?
Hyvinvointialueilla käsitellään suuria määriä arkaluontoisia asiakas- ja potilastietoja, jotka vaativat erityistä huolellisuutta. Viestintäprosessien on oltava paitsi tehokkaita, myös ehdottoman tietoturvallisia ja tietosuojasääntelyn mukaisia.
Hyvinvointialueilla viestinnän tehokkuus vaikuttaa suoraan palveluiden tuottavuuteen ja kustannusrakenteeseen. Automatisointi voi tuoda huomattavia säästöjä sekä ajallisesti että taloudellisesti.
Kansalaiset odottavat nykyään, että he voivat valita, miten haluavat vastaanottaa viestinsä. Toimistolta lähetettävä paperiposti ei ole kaikille ensisijainen vaihtoehto, ja digitalisaatio luo uusia mahdollisuuksia viestinnän kehittämiselle.
Haluatko kuulla hyvinvointialueille suunnatuista kokonaisratkaisuistamme lisää? Ota yhteyttä ja asiantuntijamme auttavat sinut eteenpäin!