Tehokkaampaa B2B-viestintää

Huolehdimme yrityksesi koko laskuvirrasta – sekä osto- että myyntilaskuista – yritys- ja viranomaisviestinnässä.

kaksi henkilöä saman tietokoneen ääressä toimistossa

B2B-viestintävirtojen digitalisaatio

Kokoamalla kaikki saapuva ja lähtevä viestintä samaan paikkaan voidaan saavuttaa synergiaetuja. Laskuratkaisujemme avulla voidaan tehostaa yrityksesi prosesseja ja välttää aikaa vievä manuaalinen käsittely.

Osaamisemme ja palvelujemme avulla voimme luoda toimivan kokonaisratkaisun juuri sinun yrityksesi tarpeisiin. Ratkaisu tukee laskuprosessiasi ja takaa täydellisen hallinnan, sillä tunnistamme tarpeet, jaamme neuvoja ja toimimme kumppaninasi nyt ja tulevaisuudessa.

PostNord Strålforsilla on 30 vuoden kokemus sähköisestä laskutuksesta, ja takaamme, että yrityksesi laskuprosessi toimii pitkälle tulevaisuuteen ja on helppo käyttää niin henkilöstösi kuin asiakkaidesi kannalta. Varmistamme myös lakien ja vaatimusten noudattamisen. Kaikki toimii yhtä hyvin, olivatpa asiakkaasi tai toimittajasi missä päin maailmaa tahansa ja suuntautuipa laskutuksesi julkiselle tai yksityiselle sektorille.


Myyntilaskujen kokonaisratkaisu vähentää hallinnointia

Asiakkaasi toimivat erilaisilla aloilla ja monenlaisissa segmenteissä, ja tekniikkaa ja sovelluksia koskevat vaatimukset vaihtelevat. Julkisen sektorin organisaatiot voivat esimerkiksi edellyttää, että laskut lähetetään verkkolaskuina.

Toimittajana sinun on täytettävä nämä odotukset, ja automaattisten ratkaisujemme avulla vältät kaikkien vaatimusten ja sovellusten selvittämisen – huolehdimme siitä puolestasi!

Verkkolasku B2B – Strategisesti kestävä ja automaattinen ratkaisu sähköisten myyntilaskujen lähettämiseen asiakkaille.

Ennakoiva ja suora viestintä

Auta asiakkaista välttämään odottamattomat yllätykset viestimällä ennakoivasti, kun mahdollista – ja suoraan, kun tarpeen. Autamme luomaan pitkäkestoista asiakasuskollisuutta ja vähentämään asiakaspalvelun kuormitusta esimerkiksi hinnankorotusten ja suunniteltujen tai suunnittelemattomien sähkökatkosten yhteydessä.

Omnichannel – Anna asiakkaan itse valita, mitä fyysistä tai digitaalista kanavaa pitkin hän haluaa vastaanottaa viestintää.

Saapuvan ja lähtevän viestinnän tallentaminen

Autamme tallentamaan kaiken saapuvan ja lähtevän viestinnän samaan paikkaan. Kun eri tyyppiset tiedot arkistoidaan sähköisesti, eri osastot löytävät etsimänsä tiedot entistä tehokkaammin ja nopeammin. Tämä lyhentää läpimenoaikaoja ja parantaa asiakaskokemusta.

eArkisto –Digitaalinen arkistointi, joka takaa vahvan tietoturvan ja täydellisen jäljitettävyyden.

Inspiraatiota

Energiatoimiala vähentää kustannuksia tehokkailla ratkaisuilla, jotka täyttävät asiakkaiden toiveet

Pääsy tietoon on kaiken perusta, ja asiakkaan matkan ymmärtämisen merkitys on tärkeämpää kuin koskaan. Mutta mitä teet, kun asiakkaiden vaatimukset muuttuvat samalla, kun johto odottaa kustannusten vähentämistä? Tiedätkö, miten edetä?

Yhdessä kanssamme voit aloittaa matkan, joka hyödyttää kaikkia osapuolia.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka voit tehdä viestinnästäsi kustannustehokkaampaa ja kestävämpää – ja vastata asiakkaiden vaatimuksiin? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales