Kestävät prosessit vaativat älykkäitä ratkaisuja

Kestävyys on läpileikkaavaa ja vaikuttaa koko yrityksen toimintaan. Viemme sinut ja asiakkaasi eteenpäin oikeaan suuntaan.

kasvin verso kasvaa tietokoneen näppäimistöstä

Askeleen edellä kattavan kestävän kehityksen agendalla

Asiakkaille uusiutuvista lähteistä peräisin olevan energian tarjoaminen on yksi tapa edistää kestävän kehityksen työtä ja tuoda yrityksen kestävyyspyrkimykset näkyviksi. Kuitenkin, ellei sisäisiä ja ulkoisia prosesseja tehdä samanaikaisesti kestävämmiksi, muutos jää vajavaiseksi. PostNord Strålforsilla on pitkä kokemus energiatoimialan tukemisesta asiakkaiden kasvaviin kestävyyden vaatimuksiin vastaamisessa monilla eri osa-alueilla.

Yksi perusedellytyksistä kestävämpien prosessien luomiselle on digitalisaatio. Bain & Companyn tutkimuksessa “Which Key Technologies Are Improving Sustainability in Your Sector” digitalisaatio mainitaan keskeisenä kannustimena edistämään energiatietoisten toimintatapojen kehittymistä.

Kehityksen kärjessä olevien digitaalisten viestintäratkaisujen ja automatisoitujen prosessien avulla varmistamme, että te ja asiakkaanne olette askeleen edellä – ja omaksutte kestävän toimintamallin.


Digitaalinen viestintä kestävyyden edistämiseksi

Asiakkaat asettavat korkeat vaatimukset sille, miten he haluavat vastaanottaa viestintää ja miten he haluavat kommunikoida. Nykyään kestävä toiminta on itsestäänselvyys. Kaksisuuntaisen viestinnän avulla digitaalisissa kanavissa vältätte paitsi turhan paperinkäytön, postimaksut ja fyysisen kuljetuksen, myös säästätte sisäisiä resursseja.

Pienempi hiilijalanjälki automatisoitujen sisäisten prosessien avulla

Huolellisesti suunnitellun digitalisaation avulla prosesseja voidaan automatisoida. Tämä poistaa tehottomuudet ja varmistaa todellisen kestävyyden niin ympäristön kuin resurssienkin näkökulmasta. Samalla tiedon laatu paranee ja kestävyystyö nopeutuu!

Lisää asiakkaiden tietoisuutta digitaalisilla, räätälöidyillä vinkeillä

Oman sähkönkulutuksen tiedostaminen on aina tärkeää – myös silloin, kun energia on uusiutuvaa ja vihreää. Älykkäiden toimintojen ja asiakkaan tarpeisiin räätälöidyn viestinnän avulla – kuten kulutuksen seuranta sekä henkilökohtaiset vinkit ja tuotarjoukset – autamme teitä lisäämään asiakkaiden tietoisuutta. Kun asiakkaat ymmärtävät kulutuksensa paremmin, heidän sitoutumisensa kestävään kehitykseen kasvaa.

Tarjoa asiakkaalle mahdollisuus maksaa useilla eri tavoilla

Mahdollisuuksia on nyt enemmän kuin koskaan. Asiakkaille voidaan tarjota useita maksuvaihtoehtoja – esimerkiksi digitaalinen postilaatikko, verkkopankki tai MobilePay. Lisäksi QR-koodi laskussa mahdollistaa nopean ja digitaalisen maksamisen myös fyysisestä laskusta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka voit tehdä viestinnästäsi kustannustehokkaampaa ja kestävämpää – ja vastata asiakkaiden vaatimuksiin? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Silja Jyrkinen
Account Manager
Jukka Leivonen
Manager, Partners & New Sales