Viestintäratkaisut

Anna asiakkaan itse valita, mitä fyysistä tai digitaalista kanavaa pitkin hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisut -palvelumme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.

Viestintäratkaisut

Billa laskuttamisen palvelu

Billa – Täysin uudenlainen laskuttamisen palvelu

Billa muuttaa täysin yrityksenne kuluttaja-asiakkaiden asiakaskokemuksen palvelunne laskutuksesta sekä muusta viestinnästä. Billa auttaa teitä palvelemaan asiakkaitanne suoraan laskulta - helpommin ja kustannustehokkaammin.

Wemail-16-9.jpg

We Mail

We Mail on mutkaton ja turvallinen palvelu sinulle, joka haluat viestiä tehokkaasti niin fyysisiä kuin digitaalisia kanavia pitkin ilman turhaa huolta ja hallinnollista työtä.

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

Koneoppimisratkaisut_16-9.jpg

Koneoppimisen avulla parempiin tuloksiin viestinnässä

PostNord Strålfors tarjoaa osana viestintäratkaisujaan tekoälyratkaisua, jolla voidaan tehdä kohtauspistepersonointia koneoppimisen avulla. Näin saadaan parempia tuloksia, oli kyseessä sitten asiakasviestien sähköistäminen tai asiakaspoistuman ennakointi.

eInvoice-b2b_16-9.jpg

Verkkolasku B2B

Yritysten väliset sähköiset laskut ovat kuuluneet PostNord Strålforsin ydinosaamiseen jo yli 30 vuoden ajan. Verkkolaskun avulla voimme vähentää hallinnollista työtäsi, vähentää virheitä ja auttaa hyödyntämään kaikkia automaation tuomia etuja. Verkkolaskutus ratkaisumme on täydellinen kaikille yksityisen ja julkisen sektorin palveluntarjoajille.

Peppol

Näin Peppol toimii!

Peppol on jakeluratkaisu, joka helpottaa sähköisten asiakirjojen siirtoa liikekumppanien välillä. Kun liityt Peppoliin PostNord Strålforsin kautta, voit keskittyä liiketoimintaprosessien tehostamiseen ja välttää tekniikkaan liittyvät huolet. Mikä Peppol sitten tarkkaan ottaen on, ja mitä se merkitsee sinulle ja organisaatiollesi?

Payment-Management_16-9_2.jpg

Digitaaliset postilaatikot osana viestinnän sähköistymistä

Digitaalisten postilaatikoiden käyttö lisääntyy, ja käytön odotetaan kasvavan yhä nopeammin. Suomessa PostNord Strålfors tuo saataville OmaPostin, Kivran ja Suomi.fi-palvelun.

16-9_omaposti2.jpg

OmaPosti

OmaPosti on Postin tarjoama digitaalinen postilaatikko. Sovellus älypuhelimille ja tableteille sisältää saapuneet viestit yhdessä helppokäyttöisessä listauksessa.

Access-Interactive_16-9.jpg

Access Interactive

Herätä asiakkaidesi kiinnostus lähetyksiäsi kohtaan! Paranna asiakaskokemusta sopeuttamalla viestintäsi vastaanottajan tarpeisiin niin sisällön kuin kanavan osalta.  

print-and-enclosing2-16-9.jpg

Tulostus- ja postituspalvelut

Tulostus- ja postituspalvelut on täydellinen ratkaisu sinulle, joka asetat korkeita vaatimuksia joustavuudelle, toimituksille ja turvallisuudelle. Se on täysin räätälöitävissä yrityksesi viestintätarpeiden pohjalta ja kattaa luonnollisesti kaikki Pohjoismaat.

MS-viestit ovat nopea tapa tulla huomatuksi

SMS-viestit ovat nopea tapa tulla huomatuksi

Kun arki on nopeatempoista, kilpailu kovaa ja mahdollisuuksia runsain mitoin, voi olla vaikeaa herättää asiakkaiden kiinnostus. Vastaanottajalle henkilökohtaisesti mukautettu ja hänen käyttämissään ja suosimissaan kanavissa toimitettu viestintä lisää sekä kiinnostusta että asiakasuskollisuutta.

Email-and-SMS_16-9.jpg

Sähköposti

Sähköposti tavoittavat asiakkaasi juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa ennen ostotapahtumaa. Viestintä asiakkaan ehdoilla on avain onnistumiseen.  

eArchive-16-9_2.jpg

eArkisto

eArkisto -ratkaisun avulla voit tallentaa helposti kaiken saapuvan ja lähtevän fyysisen ja digitaalisen viestinnän sekä manuaalisesti että automaattisesti. Tämä minimoi tietojen käsittelytarpeen. Prosessit tehostuvat, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta.

eBrev-16-9.jpg

Tulosta etänä Office Mailin avulla

Perinteinen konttorilta postittaminen on tehotonta, pitää sisällään monta manuaalista työvaihetta ja vaatii henkilöstöltä aikaa. Office Mail korvaa postittamisen toimistoltasi – vapauttaen työntekijöiden aikaa muuhun tekemiseen ja mahdollistaen etätulostuksen. Olisiko aika siirtyä tekemään toimistopostitukset aika -ja paikka riippumattomasti, olit sitten toimistolla tai työskentelet etänä kotoa käsin?

data_management_16-9.jpg

Data Management

Datan hallinnan palvelut vastaavat tarpeeseen luoda määrämuotoisesta datasta, kuten xml, csv tai txt, älykästä, kohdistettua ja yksilöllistä viestintää niin laskutuksessa kuin mainoskampanjoissa.

Lähetä oikeita kanavia pitkin

Anna asiakkaan itse valita, minkä fyysisen tai digitaalisen kanavan kautta hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisujemme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.

Pidä yhteyttä asiakkaisiin heidän omilla ehdoillaan

Mahdollisten viestintäkanavien määrä kasvaa kasvamistaan. Mikään niistä ei kuitenkaan ole toisia parempi tai huonompi vaihtoehto asiakasyhteydenpitoon. Yksi asiakas käyttää mieluiten digitaalista postilaatikkoa, toinen suosii e-laskua, ja kolmas haluaa vastaanottaa paperikirjeitä.

Nordic Channel Compass 2018 -raporttimme mukaan 83 prosenttia suomalaisista haluaa itse valita viestintäkanavan. Jos valinnanmahdollisuutta ei tarjota, 29 prosenttia vaihtaa yritystä tai harkitsee sen vaihtamista. Kaikkien asiakkaiden tyytyväisyyden takaamiseen on vain yksi ratkaisu: viestintä kaikissa kanavissa.

Räätälöityä, helposti ymmärrettävää sisältöä

Jopa 86 prosenttia suomalaisista pitää tärkeimpänä, että viestintä on helposti ymmärrettävää. On myös todennäköisempää, että vastaanottaja avaa asiakirjan, jos se tarjoaa hänelle olennaista ja kiinnostavaa tietoa.

Viestintäratkaisudemme avulla voit räätälöidä lähetysten sisältöä siten, että se herättää vastaanottajien kiinnostuksen. Voit myös lisätä lähetyksiisi interaktiivisia animaatioita, jotka helpottavat sisällön hahmottamista.

Ohjaa viestintä oikeisiin kanaviin

Viestintäratkaisuidemme ansiosta sinun ei tarvitse murehtia siitä, mitä kanavaa pitkin kukin asiakas haluaa vastaanottaa viestintää. Huolehdimme siitä puolestasi. Voimme lähettää digitaaliset tiedostot paperikirjeinä ja päinvastoin.

Lopputuloksena oikeat tiedot päätyvät oikealle vastaanottajalle. Avullamme saat kattavan yleiskuvan viestinnästäsi, varmistat tuotelaadun ja parannat asiakaskokemusta – sekä hyödyt kokonaan uudenlaisista viestinnän mahdollisuuksista kanavassa kuin kanavassa.

Haluatko tietää lisää?

Ota ihmeessä yhteyttä, jos haluat kuulla, kuinka Output Management -ratkaisumme auttavat sinua tehostamaan, yksinkertaistamaan ja personalisoimaan viestintääsi. Olemme puhelinsoiton päässä.

Ota meihin yhteyttä