Lähetä oikeita kanavia pitkin
Anna asiakkaan itse valita, minkä fyysisen tai digitaalisen kanavan kautta hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisujemme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.
Pidä yhteyttä asiakkaisiin heidän omilla ehdoillaan
Mahdollisten viestintäkanavien määrä kasvaa kasvamistaan. Mikään niistä ei kuitenkaan ole toisia parempi tai huonompi vaihtoehto asiakasyhteydenpitoon. Yksi asiakas käyttää mieluiten digitaalista postilaatikkoa, toinen suosii e-laskua, ja kolmas haluaa vastaanottaa paperikirjeitä.
Nordic Channel Compass 2018 -raporttimme mukaan 83 prosenttia suomalaisista haluaa itse valita viestintäkanavan. Jos valinnanmahdollisuutta ei tarjota, 29 prosenttia vaihtaa yritystä tai harkitsee sen vaihtamista. Kaikkien asiakkaiden tyytyväisyyden takaamiseen on vain yksi ratkaisu: viestintä kaikissa kanavissa.
Räätälöityä, helposti ymmärrettävää sisältöä
Jopa 86 prosenttia suomalaisista pitää tärkeimpänä, että viestintä on helposti ymmärrettävää. On myös todennäköisempää, että vastaanottaja avaa asiakirjan, jos se tarjoaa hänelle olennaista ja kiinnostavaa tietoa.
Viestintäratkaisudemme avulla voit räätälöidä lähetysten sisältöä siten, että se herättää vastaanottajien kiinnostuksen. Voit myös lisätä lähetyksiisi interaktiivisia animaatioita, jotka helpottavat sisällön hahmottamista.
Ohjaa viestintä oikeisiin kanaviin
Viestintäratkaisuidemme ansiosta sinun ei tarvitse murehtia siitä, mitä kanavaa pitkin kukin asiakas haluaa vastaanottaa viestintää. Huolehdimme siitä puolestasi. Voimme lähettää digitaaliset tiedostot paperikirjeinä ja päinvastoin.
Lopputuloksena oikeat tiedot päätyvät oikealle vastaanottajalle. Avullamme saat kattavan yleiskuvan viestinnästäsi, varmistat tuotelaadun ja parannat asiakaskokemusta – sekä hyödyt kokonaan uudenlaisista viestinnän mahdollisuuksista kanavassa kuin kanavassa.
Haluatko tietää lisää?
Ota ihmeessä yhteyttä, jos haluat kuulla, kuinka Output Management -ratkaisumme auttavat sinua tehostamaan, yksinkertaistamaan ja personalisoimaan viestintääsi. Olemme puhelinsoiton päässä.