Viestintäratkaisut

Anna asiakkaan itse valita, mitä fyysistä tai digitaalista kanavaa pitkin hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisut -palvelumme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.

Viestintäratkaisut

Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Dynamic Communication

Varmista viestiesi vaikuttavuus. Henkilökohtaiset tarjoukset ja interaktiivisuus kannustavat asiakkaitasi avaamaan lähetyksesi.

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

Payment-Management_16-9_2.jpg

Digitaaliset postilaatikot

Digitaalisten postilaatikoiden käyttö lisääntyy, ja käytön odotetaan kasvavan yhä nopeammin. Suomessa PostNord Strålfors tuo saataville OmaPostin, Kivran ja Suomi.fi-palvelun.

Wemail-16-9.jpg

We Mail

We Mail on mutkaton ja turvallinen palvelu sinulle, joka haluat viestiä tehokkaasti niin fyysisiä kuin digitaalisia kanavia pitkin ilman turhaa huolta ja hallinnollista työtä.

Access-Interactive_16-9.jpg

Access Interactive

Herätä asiakkaidesi kiinnostus lähetyksiäsi kohtaan! Paranna asiakaskokemusta sopeuttamalla viestintäsi vastaanottajan tarpeisiin niin sisällön kuin kanavan osalta.  

print-and-enclosing2-16-9.jpg

Tulostus- ja postituspalvelut

Tulostus- ja postituspalvelut on täydellinen ratkaisu sinulle, joka asetat korkeita vaatimuksia joustavuudelle, toimituksille ja turvallisuudelle. Se on täysin räätälöitävissä yrityksesi viestintätarpeiden pohjalta ja kattaa luonnollisesti kaikki Pohjoismaat.

Email-and-SMS_16-9.jpg

Sähköposti ja tekstiviesti

Sähköposti- ja tekstiviestilähetykset tavoittavat asiakkaasi juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa ennen ostotapahtumaa. Viestintä asiakkaan ehdoilla on avain onnistumiseen.  

eArchive-16-9_2.jpg

eArkisto

eArkisto -ratkaisun avulla voit tallentaa helposti kaiken saapuvan ja lähtevän fyysisen ja digitaalisen viestinnän sekä manuaalisesti että automaattisesti. Tämä minimoi tietojen käsittelytarpeen. Prosessit tehostuvat, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta.

eBrev-16-9.jpg

Office Mail

Perinteinen konttorista postittaminen on tehotonta, pitää sisällään monta manuaalista työvaihetta ja vaatii henkilöstöltä aikaa. Office Mail korvaa postittamisen omasta konttoristasi – vapauttaen työntekijöiden aikaa muuhun tekemiseen.

data_management_16-9.jpg

Data Management

Datan hallinnan palvelut vastaavat tarpeeseen luoda määrämuotoisesta datasta, kuten xml, csv tai txt, älykästä, kohdistettua ja yksilöllistä viestintää niin laskutuksessa kuin mainoskampanjoissa.

Lähetä oikeita kanavia pitkin

Anna asiakkaan itse valita, minkä fyysisen tai digitaalisen kanavan kautta hän haluaa vastaanottaa viestintää. Viestintäratkaisujemme avulla varmistat, että tieto päätyy oikealle vastaanottajalle. Samalla lisäät asiakastyytyväisyyttä.

Pidä yhteyttä asiakkaisiin heidän omilla ehdoillaan

Mahdollisten viestintäkanavien määrä kasvaa kasvamistaan. Mikään niistä ei kuitenkaan ole toisia parempi tai huonompi vaihtoehto asiakasyhteydenpitoon. Yksi asiakas käyttää mieluiten digitaalista postilaatikkoa, toinen suosii e-laskua, ja kolmas haluaa vastaanottaa paperikirjeitä.

Nordic Channel Compass 2018 -raporttimme mukaan 83 prosenttia suomalaisista haluaa itse valita viestintäkanavan. Jos valinnanmahdollisuutta ei tarjota, 29 prosenttia vaihtaa yritystä tai harkitsee sen vaihtamista. Kaikkien asiakkaiden tyytyväisyyden takaamiseen on vain yksi ratkaisu: viestintä kaikissa kanavissa.

Räätälöityä, helposti ymmärrettävää sisältöä

Jopa 86 prosenttia suomalaisista pitää tärkeimpänä, että viestintä on helposti ymmärrettävää. On myös todennäköisempää, että vastaanottaja avaa asiakirjan, jos se tarjoaa hänelle olennaista ja kiinnostavaa tietoa.

Viestintäratkaisudemme avulla voit räätälöidä lähetysten sisältöä siten, että se herättää vastaanottajien kiinnostuksen. Voit myös lisätä lähetyksiisi interaktiivisia animaatioita, jotka helpottavat sisällön hahmottamista.

Ohjaa viestintä oikeisiin kanaviin

Viestintäratkaisuidemme ansiosta sinun ei tarvitse murehtia siitä, mitä kanavaa pitkin kukin asiakas haluaa vastaanottaa viestintää. Huolehdimme siitä puolestasi. Voimme lähettää digitaaliset tiedostot paperikirjeinä ja päinvastoin.

Lopputuloksena oikeat tiedot päätyvät oikealle vastaanottajalle. Avullamme saat kattavan yleiskuvan viestinnästäsi, varmistat tuotelaadun ja parannat asiakaskokemusta – sekä hyödyt kokonaan uudenlaisista viestinnän mahdollisuuksista kanavassa kuin kanavassa.

Haluatko tietää lisää?

Ota ihmeessä yhteyttä, jos haluat kuulla, kuinka Output Management -ratkaisumme auttavat sinua tehostamaan, yksinkertaistamaan ja personalisoimaan viestintääsi. Olemme puhelinsoiton päässä.