Välty aikaavievältä hallintotyöltä
Input Management -ratkaisumme huolehtivat kaikesta saapuvasta viestinnästäsi – niin fyysisestä kuin digitaalisesta – automaattisesti ja turvallisesti kanavasta riippumatta.
Asiakkailta, kansalaisilta, viranomaisilta ja yrityksiltä tuleva viestintä lisääntyy jatkuvasti. Myös uusien viestintäkanavien käyttö lisää käsiteltävän tiedon määrää.
Minimoi kustannukset
Input Management -ratkaisuissa eri kanavia pitkin saapuva viestintä kootaan yhteen ennen kuin tiedot välitetään oikealle vastaanottajalle ja oikeaan IT-järjestelmään turvallisten rajapintojen kautta. Prosessi on tehokas ja pitää sinut aina ajan tasalla viestinnästäsi. Lopputuloksena vältyt aikaavievältä hallintotyöltä, minimoit kustannukset ja maksimoit asiakaskokemuksen.
Fyysisestä digitaaliseksi
Fyysiset aineistot skannataan ja tiedot analysoidaan sen jälkeen automaattisesti. Asiakirjasta tunnistetaan esimerkiksi sen tyyppi ja muut olennaiset tiedot. Tällä tavoin fyysisestä viestinnästä tulee analysoitavaa ja aineistoista on mahdollista hakea tietoja.
Löydä oikeat tiedot nopeasti
Kaikki viestintä, niin saapuva kuin lähteväkin, voidaan tallentaa automaattisesti eArchive-ratkaisumme avulla. eArchive mahdollistaa tietojen hakemisen aineistoista sekä takaa nopean, turvallisen ja vaivattoman pääsyn tärkeisiin asiakirjoihin. Se on arvokas apuväline esimerkiksi asiakaspalvelulle, jonka on nopeasti saatava esiin yhteyttä ottavan asiakkaan tiedot.
Haluatko säästää aikaa saapuvan viestinnän käsittelyssä?
Vaatiiko saapuvan viestinnän käsittely tarpeettoman paljon hallinnollista työtä? Asiantuntijamme voivat auttaa.