Input Management

Input Management -palvelumme käsittelevät niin fyysisen kuin digitaalisen saapuvan viestinnän tehokkaasti kanavasta riippumatta välittäen sisällön oikeille vastaanottajille oikeassa kanavassa.

Ratkaisut

Mailroom-solutions_16-9.jpg

Saapuvan postin käsittely

Unohda saapuvan digitaalisen ja fyysisen viestinnän vieminen IT-järjestelmiin – meidän avullamme automatisoit kaiken käsittelyn.

Scanning-puff-16-9.jpg

Ostolaskujen skannaus

Ostolaskujen skannaus on ratkaisu saapuvien paperilaskujen skannaamiseen. Se helpottaa hallinnollista työtä ja minimoi kustannukset.

Archive_Scanning-puff-16-9.jpg

Arkistojen skannaus

Archive Scanning on ratkaisu fyysisten arkistojen tehokkaaseen digitalisointiin, olipa kyse sitten sopimuksista, henkilöstöarkistoista tai vanhoista rakennusluvista. Digitalisointi mahdollistaa tietojen haun arkistoista ja takaa niiden yhdenmukaisuuden EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimusten kanssa.

eArchive-16-9_2.jpg

eArkisto

eArkisto -ratkaisun avulla voit tallentaa helposti kaiken saapuvan ja lähtevän fyysisen ja digitaalisen viestinnän sekä manuaalisesti että automaattisesti. Tämä minimoi tietojen käsittelytarpeen. Prosessit tehostuvat, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta.

Välty aikaavievältä hallintotyöltä

Input Management -ratkaisumme huolehtivat kaikesta saapuvasta viestinnästäsi – niin fyysisestä kuin digitaalisesta – automaattisesti ja turvallisesti kanavasta riippumatta.

Asiakkailta, kansalaisilta, viranomaisilta ja yrityksiltä tuleva viestintä lisääntyy jatkuvasti. Myös uusien viestintäkanavien käyttö lisää käsiteltävän tiedon määrää.

Minimoi kustannukset

Input Management -ratkaisuissa eri kanavia pitkin saapuva viestintä kootaan yhteen ennen kuin tiedot välitetään oikealle vastaanottajalle ja oikeaan IT-järjestelmään turvallisten rajapintojen kautta. Prosessi on tehokas ja pitää sinut aina ajan tasalla viestinnästäsi. Lopputuloksena vältyt aikaavievältä hallintotyöltä, minimoit kustannukset ja maksimoit asiakaskokemuksen.

Fyysisestä digitaaliseksi

Fyysiset aineistot skannataan ja tiedot analysoidaan sen jälkeen automaattisesti. Asiakirjasta tunnistetaan esimerkiksi sen tyyppi ja muut olennaiset tiedot. Tällä tavoin fyysisestä viestinnästä tulee analysoitavaa ja aineistoista on mahdollista hakea tietoja.

Löydä oikeat tiedot nopeasti

Kaikki viestintä, niin saapuva kuin lähteväkin, voidaan tallentaa automaattisesti eArchive-ratkaisumme avulla. eArchive mahdollistaa tietojen hakemisen aineistoista sekä takaa nopean, turvallisen ja vaivattoman pääsyn tärkeisiin asiakirjoihin. Se on arvokas apuväline esimerkiksi asiakaspalvelulle, jonka on nopeasti saatava esiin yhteyttä ottavan asiakkaan tiedot.

Haluatko säästää aikaa saapuvan viestinnän käsittelyssä?

Vaatiiko saapuvan viestinnän käsittely tarpeettoman paljon hallinnollista työtä? Asiantuntijamme voivat auttaa.