Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat keskittyvät täysin asiakkaiden palveluodotusten täyttämiseen. Selkeä viestintä ja oikean tiedon saatavuus vaikuttavat valtavasti asiakkaiden uskollisuuteen ja pienentävät operaattorin vaihtamisen riskiä.
Helppo tiedonsaanti parantaa asiakaskokemusta
Jokaisessa televiestintäalan yrityksessä tiedetään, että selkeä ja henkilökohtainen viestintä johtaa parempaan asiakaskokemukseen. Samaan aikaan kuitenkin lähes puolet* kotitalouksista on sitä mieltä, että alan yritysten tiedotus hinnanmuutoksista on epäselvää.
Yllätyksenä tulleista hinnanmuutoksista tai toimintahäiriöistä valittavien ja kyselevien asiakkaiden puhelujen aikana asiakaspalvelulla on tärkeää olla käytettävissään oikeat tiedot. Se auttaa täyttämään asiakkaiden odotukset. Strålfors tarjoaa ratkaisuja, joilla asiakaspalvelulle voidaan antaa oikeat edellytykset kohdata jokainen asiakas parhaalla mahdollisella tavalla.
*Lähde: EY – Top 10 Telecommunications Risk 2024
Lue lisää ratkaisuistamme:
Helposti saatavilla oleva tieto digitaalisen arkistoinnin avulla
Kun asiakas ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, hän odottaa nopeaa ja toimivaa apua. Asiakaspalvelun työntekijöillä pitää olla käytettävissään oikeat tiedot. eArkisto-ratkaisusta työntekijät voivat etsiä, seurata, ladata ja lähettää uudelleen jo lähetettyjä laskuja ja muuta viestintää. Se tehostaa asian käsittelyä ja parantaa asiakaskokemusta.
Saapuvien viestien käsittelyn automatisointi
Kun asiakkaat ottavat yhteyttä teleoperaattoriinsa useiden eri kanavien kautta, asiakaspalvelulta voi viedä aikaa yrittää hahmottaa asiaa kokonaisuutena. Digital Mailroom huolehtii siitä, että kaikki asiakkailta saapuvat viestit – kanavasta riippumatta – jaetaan sääntöperusteisesti, automaattisesti ja tietosuojamääräysten mukaisesti oikeille työntekijöille ja osastoille sekä oikeisiin järjestelmiin. Palvelu optimoi ja digitoi myös paluupostin.
Tee yhteyden ottamisesta asiakaspalveluun helppoa
Lasku voi tarjota asiakkaalle paljon enemmän arvoa kuin vain viimeisimmän liittymälaskun maksutiedot. Dynaamisia asiakirjoja tuottava Billa-palvelu helpottaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa, sillä laskulle voidaan lisätä linkkejä ja QR-koodeja, jotka vievät asiakaspalveluun, chattiin tai sivuston Ota yhteyttä -sivulle.
Access Interactive -palvelun avulla laskun sisältämää viestintää on helppo mukauttaa, mikä parantaa asiakaskokemusta entisestään.
Lue lisää Billa-palvelusta
Lue lisää Access Interactive -viestintäratkaisusta
Haluatko lisätietoa ratkaisuista, jotka voivat tehostaa asiakaspalvelua? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi