Oikeat työkalut tehokkaaseen asiakaspalveluun televiestintäalalla

Toimialat Televiestintä & IT

Televiestintäalalla vallitsee erittäin tiukka kilpailutilanne. Siksi on tärkeää, että alan palveluntarjoajat keskittyvät täysin asiakkaiden palveluodotusten täyttämiseen. Selkeä viestintä ja oikean tiedon saatavuus vaikuttavat valtavasti asiakkaiden uskollisuuteen ja pienentävät operaattorin vaihtamisen riskiä.

Helppo tiedonsaanti parantaa asiakaskokemusta

Jokaisessa televiestintäalan yrityksessä tiedetään, että selkeä ja henkilökohtainen viestintä johtaa parempaan asiakaskokemukseen. Samaan aikaan kuitenkin lähes puolet* kotitalouksista on sitä mieltä, että alan yritysten tiedotus hinnanmuutoksista on epäselvää.

Yllätyksenä tulleista hinnanmuutoksista tai toimintahäiriöistä valittavien ja kyselevien asiakkaiden puhelujen aikana asiakaspalvelulla on tärkeää olla käytettävissään oikeat tiedot. Se auttaa täyttämään asiakkaiden odotukset. Strålfors tarjoaa ratkaisuja, joilla asiakaspalvelulle voidaan antaa oikeat edellytykset kohdata jokainen asiakas parhaalla mahdollisella tavalla.

*Lähde: EY – Top 10 Telecommunications Risk 2024

Lue lisää ratkaisuistamme:

Sähköinen arkistointi vähentää hallintoa

Helposti saatavilla oleva tieto digitaalisen arkistoinnin avulla

Kun asiakas ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, hän odottaa nopeaa ja toimivaa apua. Asiakaspalvelun työntekijöillä pitää olla käytettävissään oikeat tiedot. eArkisto-ratkaisusta työntekijät voivat etsiä, seurata, ladata ja lähettää uudelleen jo lähetettyjä laskuja ja muuta viestintää. Se tehostaa asian käsittelyä ja parantaa asiakaskokemusta.

Lue lisää eArkistosta

Saapuvien viestien käsittelyn automatisointi

Saapuvien viestien käsittelyn automatisointi

Kun asiakkaat ottavat yhteyttä teleoperaattoriinsa useiden eri kanavien kautta, asiakaspalvelulta voi viedä aikaa yrittää hahmottaa asiaa kokonaisuutena. Digital Mailroom huolehtii siitä, että kaikki asiakkailta saapuvat viestit – kanavasta riippumatta – jaetaan sääntöperusteisesti, automaattisesti ja tietosuojamääräysten mukaisesti oikeille työntekijöille ja osastoille sekä oikeisiin järjestelmiin. Palvelu optimoi ja digitoi myös paluupostin.

Lue lisää Digital Mailroom -palvelusta

 
Tee yhteyden ottamisesta asiakaspalveluun helppoa

Tee yhteyden ottamisesta asiakaspalveluun helppoa

Lasku voi tarjota asiakkaalle paljon enemmän arvoa kuin vain viimeisimmän liittymälaskun maksutiedot. Dynaamisia asiakirjoja tuottava Billa-palvelu helpottaa vuoropuhelua asiakkaan kanssa, sillä laskulle voidaan lisätä linkkejä ja QR-koodeja, jotka vievät asiakaspalveluun, chattiin tai sivuston Ota yhteyttä -sivulle.

Access Interactive -palvelun avulla laskun sisältämää viestintää on helppo mukauttaa, mikä parantaa asiakaskokemusta entisestään.

Lue lisää Billa-palvelusta
Lue lisää Access Interactive -viestintäratkaisusta

 
Jukka-Leivonen_500px_Bg-white_2.jpg
Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales

Haluatko lisätietoa ratkaisuista, jotka voivat tehostaa asiakaspalvelua? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Lähetä viesti

Referenssi tai artikkeli

Asiakastarina Telia

Telia: ”Meillä on yhteinen kieli”

PostNord Strålforsin ja Telian yhteistyö on kestänyt pohjoismaisella tasolla yli parikymmentä vuotta. Suomessa Telia on ollut tulostuspalveluiden osalta Strålforsin asiakas jo 15 vuotta. Vuonna 2022 yhteistyö Suomessa laajeni myös sähköisiin jakelukanaviin, kun Telia päätti yhtenäistää kumppanikenttäänsä ja valitsi Strålforsin kokonaisvaltaiseksi kumppanikseen laskunvälityksen osalta.

Allente

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio

Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.