Kaikilla pankeilla ja rahoituslaitoksilla on oltava käytännöt saapuvan postin ja sähköisten viestien turvalliseen ja tehokkaaseen käsittelyyn. Rahoituslaitokset käsittelevät runsaasti arkaluonteista tietoa, johon liittyy tiukkoja viranomaismääräyksiä. Siksi tietoturvasta ja samanaikaisesti tehokkaista ja sujuvista prosesseista huolehtiminen on niille haaste.
Pohjoismainen ratkaisu saapuvien viestien automatisointiin
Tietoturvaa ja asiakirjahallintaa koskevat vaatimukset ovat pankki- ja rahoitusalalla erittäin tiukat. Saapuvan postin ja sähköisten viestien vastaanottamisen, tallentamisen ja käsittelyn on tapahduttava turvallisesti ja resurssitehokkaasti. Prosessien digitointi ja automatisointi säästävät yrityksiltä aikaa ja resursseja ja auttavat niitä samalla täyttämään pohjoismaisen lainsäädännön vaatimukset toimintamaissaan.
Strålfors on luonut menestyksekkäitä kumppanuuksia pankki-, rahoitus- ja perintäalan suurten toimijoiden kanssa Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa. Näissä yrityksissä käsitellään huomattavia määriä usein erittäin arkaluonteisia tietoja. Sähköisten ja fyysisten kanavien viestintäpalveluidemme avulla yritykset voivat automatisoida ja sujuvoittaa prosessejaan erittäin tietoturvallisesti.
Lue lisää ratkaisuistamme:
Saapuvan viestinnän turvallinen ja automaattinen käsittely
Digital Mailroom -palvelu ottaa huomioon kaiken saapuvan viestinnän käsittelykanavasta riippumatta, tuli viesti sitten fyysisenä kirjeenä tai digitaalisena viestinä ja se automatisoi viestien reitityksen oikeaan paikkaan. Näin säästyy huomattava määrä hallinnollista työtä, ja hyötyjä tulee alhaisemmista kustannuksista ja nopeammasta viestien läpimenosta.
Asiakirjojen säilyttäminen digitaalisessa, haettavassa ja jäljittävässä muodossa
Asiakaspalvelun ja muiden osastojen työntekijöiden pitää nopeasti päästä käsiksi oikeisiin tietoihin. eArkisto -arkistointiratkaisu tallentaa viestit sähköisesti, jolloin työntekijät voivat hakea, seurata, lähettää uudelleen ja ladata jo lähetettyjä viestejä ja sopimuksia. Tämä mahdollistaa tehokkaamman käsittelyn ja paremman asiakaskokemuksen.
Haluatko lisätietoja siitä, miten asiakaskokemusta voi parantaa? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
+358 (0)400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi