Selviä kovasta kilpailusta voittajana
Vakuutuksenottajat odottavat, että he saavat kaikissa asioissaan yhteyden vakuutusyhtiöönsä nopeiden ja helppojen kanavien kautta. Lisäksi 64 prosenttia kuluttajista haluaa, että vakuutusyhtiö ymmärtää heitä hyvin (1). Hyödyntämällä asiakastietoja parhaalla mahdollisella tavalla vakuutusyhtiöt voivat osoittaa ymmärtävänsä asiakkaitaan ja siten edistää asiakasuskollisuutta, lisämyyntiä ja uusmyyntiä.
(1) IBM: "Research Insights: Elevating the insurance customer experience", 2020.
PostNord Strålfors auttaa vakuutusyhtiöitä olemaan kilpailukykyisiä luomalla personoidun asiakaskokemuksen ja tehostamalla viestintää:

Auta asiakkaita maksamaan vakuutukset helposti ja sujuvasti
Jopa 74 prosenttia pitää melko tai erittäin tärkeänä sitä, että valittavissa on erilaisia maksuvaihtoehtoja, ja digitalisaation ansiosta maksutapoja on enemmän kuin koskaan. Payment Management tarjoaa useita joustavia maksuvaihtoehtoja, kuten verkkopankkilaskutus, digitaaliset postilaatikot ja fyysiset laskut.

Anna asiakkaiden valita, mistä he saavat tietoa
Nykyään sekä kuluttajat että yritykset odottavat henkilökohtaista viestintää vakuutusasioissaan. Omnichannelin ansiosta asiakkaat voivat valita, missä, milloin ja miten he saavat tietoja, mikä auttaa vakuutusyhtiöitä pysymään kilpailukykyisinä.

Personoi viestintääsi ja tehosta prosesseja
Vakuutuksiin liittyvän viestinnän ei tarvitse olla yleisluonteista. Paranna asiakaskokemusta ja asiakassuhdetta luomalla personoituja viestejä esimerkiksi tarjouksista ja neuvoista asiakkaalle parhaiten sopivassa kanavassa. Access Interactive -verkkokäyttöliittymä yksinkertaistaa myös sisäisiä prosesseja ja yhteistyötä.

Haluatko tietää lisää siitä, miten voit personoida viestintääsi? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi