Nopeat ja tarkat lähetykset sovellettavien lakien mukaisesti
Luottohallinta- ja perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia tietoja ja ovat yhteydessä velallisiin tai asiakkaisiin, jotka tarvitsevat vastaukset nopeasti. Selkeä viestintä oikeassa kanavassa vähentää maksuviiveiden, maksujen laiminlyönnin, kalliin hallinnon ja asiakaspalvelun ylikuormittumisen riskejä.
Autamme perintäyrityksiä automatisoimaan ja tehostamaan saapuvaa ja lähtevää viestintää kanavissa, jotka ovat eri Pohjoismaiden lakien mukaan sallittuja.
Viestitä tärkeät asiat ymmärrettävällä tavalla
Toimita tärkeät tiedot velalliselle mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti. Tee laskusta vuorovaikutteinen ja responsiivinen asiakirja, joka mukautuu vastaanottajan näyttöön ja jossa on mukana selkeä viesti. Näin vastaanottaja huomioi tärkeät tiedot todennäköisemmin.
Käsittele saapuva viestintä turvallisesti ja automaattisesti
Luottohallinta- ja perintäalalla arkaluonteisten tietojen käsittelyyn sovelletaan erittäin tiukkoja turvallisuusvaatimuksia. Digital Mailroom takaa, että saapuvat fyysiset ja digitaaliset viestit kerätään turvallisesti ja automaattisesti ja jaetaan oikeille vastaanottajille.
Vähemmän hallintoa ja helppo pääsy tietoihin
eArkisto helpottaa GDPR-vaatimusten noudattamista ja laskujen säilytystä. Paperiarkiston digitalisoinnin ansiosta tietyn tapauksen tiedot löytyvät nopeasti, mikä vähentää hallinnollista työtä, lyhentää odotusaikaa ja parantaa puhelimen tai chatin toisessa päässä olevan kokemusta.
Yksilöllinen laskunhallinta factoring-yrityksiä varten
Omnichannel-laskunhallinnan avulla luotonhallinta- ja perintäyhtiöt voivat varmistaa, että niiden lähettämät laskut ovat yksilöllisiä ja toimitetaan oikean kanavan kautta ja oikeassa muodossa – tapahtuipa lähetys fyysisesti tai digitaalisesti.
Haluatko lisätietoja siitä, miten viestintäsi voi auttaa nopeuttamaan velan maksua?
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi