Selkeä viestintä nopeuttaa velan maksua

Epäselvällä viestinnällä voi olla kalliit seuraukset. Pohjoismaiden johtavana viestintäratkaisujen tarjoajana autamme perintä-, luotonhallinta- ja factoring-yhtiöitä saamaan viestinsä perille loppuasiakkaille.

Ota meihin yhteyttä

Toimialat Rahoitus & vakuutustoiminta

Nopeat ja tarkat lähetykset sovellettavien lakien mukaisesti

Luottohallinta- ja perintäyhtiöt käsittelevät suuria määriä arkaluonteisia tietoja ja ovat yhteydessä velallisiin tai asiakkaisiin, jotka tarvitsevat vastaukset nopeasti. Selkeä viestintä oikeassa kanavassa vähentää maksuviiveiden, maksujen laiminlyönnin, kalliin hallinnon ja asiakaspalvelun ylikuormittumisen riskejä.

Autamme perintäyrityksiä automatisoimaan ja tehostamaan saapuvaa ja lähtevää viestintää kanavissa, jotka ovat eri Pohjoismaiden lakien mukaan sallittuja.

 

Viestitä tärkeät asiat ymmärrettävällä tavalla

Viestitä tärkeät asiat ymmärrettävällä tavalla

Toimita tärkeät tiedot velalliselle mahdollisimman helposti ja yksinkertaisesti. Tee laskusta vuorovaikutteinen ja responsiivinen asiakirja, joka mukautuu vastaanottajan näyttöön ja jossa on mukana selkeä viesti. Näin vastaanottaja huomioi tärkeät tiedot todennäköisemmin.

Lue lisää dynaamisesta viestinnästä

Käsittele saapuva viestintä turvallisesti ja automaattisesti

Käsittele saapuva viestintä turvallisesti ja automaattisesti

Luottohallinta- ja perintäalalla arkaluonteisten tietojen käsittelyyn sovelletaan erittäin tiukkoja turvallisuusvaatimuksia. Digital Mailroom takaa, että saapuvat fyysiset ja digitaaliset viestit kerätään turvallisesti ja automaattisesti ja jaetaan oikeille vastaanottajille.

Lue lisää Digital Mailroom -palvelusta

 
Vähemmän hallintoa ja helppo pääsy tietoihin

Vähemmän hallintoa ja helppo pääsy tietoihin

eArkisto helpottaa GDPR-vaatimusten noudattamista ja laskujen säilytystä. Paperiarkiston digitalisoinnin ansiosta tietyn tapauksen tiedot löytyvät nopeasti, mikä vähentää hallinnollista työtä, lyhentää odotusaikaa ja parantaa puhelimen tai chatin toisessa päässä olevan kokemusta.

Lue lisää eArkistosta

Yksilöllinen laskunhallinta factoring-yrityksiä varten

Yksilöllinen laskunhallinta factoring-yrityksiä varten

Omnichannel-laskunhallinnan avulla luotonhallinta- ja perintäyhtiöt voivat varmistaa, että niiden lähettämät laskut ovat yksilöllisiä ja toimitetaan oikean kanavan kautta ja oikeassa muodossa – tapahtuipa lähetys fyysisesti tai digitaalisesti.

Lue lisää Omnichannelista

 
Jukka-Leivonen_Cirk-500px_Bg-lightgrey-WG1.jpg
Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales

Haluatko lisätietoja siitä, miten viestintäsi voi auttaa nopeuttamaan velan maksua?

+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Lähetä viesti

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Lowell_16-9.jpg

Lowellin ratkaisu mullistaa alan

Lowell panostaa digitaaliseen palvelukehitykseen. Tärkeimpiin hankkeisiin kuuluu yksinkertaisten ja nopeiden mobiilipalveluiden kehittäminen. – Haluamme olla alan johtava toimija, joten meidän pitää jatkuvasti keksiä uusia tapoja, joilla asiakkaille voidaan tarjota parhaita ratkaisuja, sanoo Lowellin Head of Digital & Innovation Jens Lindeblad.