Toimialat Energiantuotanto

Helpota asiakaspalvelua tehokkaalla ja henkilökohtaisella viestinnällä

Energia-alan toimijat saavat kaikenlaista tietoa asiakkailta, viranomaisilta ja muilta yrityksiltä. Tarjoamme ratkaisut ja tarvittavan tuen kaiken saapuvan viestinnän kokoamiseksi samaan paikkaan ja jakamiseksi asiaankuuluville vastaanottajille. Näin säästät aikaa ja resursseja voit tehostaa työtä kaikissa toiminnoissa. Energia-alan asiakkaat ja sidosryhmät eivät ole enää pitkään aikaan tyytyneet kuukausittaiseen yhteydenottoon toimittajaltaan – viestinnän on nykyään oltava tehokasta ja henkilökohtaista.

Tee laskusta sähköinen viestintäkanava

Yrityksesi asiakastiedot ovat erinomainen lähtökohta merkityksellisen sisällön luomiselle. Viesti ei kuitenkaan mene perille, jos sisältöä ei toimiteta oikein ja jos se ei herätä asiakkaiden huomiota. Voit keventää asiakaspalvelun kuormitusta kehittämällä laskuista nykyaikaisen, henkilökohtaisen sähköisen kosketuspisteen.

Dynaaminen viestintä – Ratkaisu, jossa dynaamiset ja vuorovaikutteiset laskut mukautuvat automaattisesti kanavaan.

Lue lisää aiheesta Dynaaminen viestintä

Oikeat tiedot oikealle henkilölle digitaalisen postinkäsittelyn avulla

Digitalisoimme fyysisen postihuoneen. Digital Mailroom -palvelumme lukee saapuvan viestintänne – niin sähköisen kuin fyysisenkin – ja lähettää sen eteenpäin oikeille vastaanottajille. Kaikki tapahtuu täysin automaattisesti.

Digital Mailroom – Tehokas, nopea ja turvallinen ratkaisu automaattiseen digitaaliseen postinkäsittelyyn.

Lue lisää Digital Mailroom -palvelusta

 

Maksimoi saatavuus skannaamalla arkisto

Miten vanha, vaikeasti saatavilla oleva aineisto voidaan saada nykykeinoin helposti saataville? Miten yrityksessäsi käsitellään fyysisiä asiakirjoja? Autamme skannaamaan ja digitalisoimaan kaikki asiakirjat – ikivanhatkin. Muuta kellarissa lojuvat paperikasat sähköisiksi asiakirjoiksi ja säästä aikaa ja voimavaroja.

Arkistoskannaus – Ratkaisu arkistojen tehokkaaseen digitalisointiin, sopimuksista HR-arkistoon.

Lue lisää arkistoskannauksesta

Saapuvan ja lähtevän viestinnän tallentaminen

Autamme tallentamaan kaiken saapuvan ja lähtevän viestinnän samaan paikkaan. Kun eri tyyppiset tiedot arkistoidaan sähköisesti, eri osastot löytävät etsimänsä tiedot entistä tehokkaammin ja nopeammin. Tämä lyhentää läpimenoaikaoja ja parantaa asiakaskokemusta.

eArkisto –Digitaalinen arkistointi, joka takaa vahvan tietoturvan ja täydellisen jäljitettävyyden.

Lue lisää eArkistosta

 
Sami-Niininen_500x500_Bg-Light-grey.jpg
Sami Niininen
Head of Business Development, PostNord Strålfors

Haluatko tietää, miten saat viestinnästäsi kustannustehokkaampaa ja kestävämpää – ja täytät asiakkaidesi vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

+358 40 503 4994
Sami.Niininen@Stralfors.fi

Lähetä viesti

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Sigtunan kunta

Saapuvan postin digitalisointi puolittaa käsittelyajan Sigtunassa

Sigtunan kunta on ottanut käyttöön digitaalisen postinhallinnan ensimmäisenä kuntana Ruotsissa. – Saapuvan postin digitalisointi helpottaa ja tehostaa postinhallintaa, ja samalla postista tulee jäljitettävää, sanoo Sigtunan kunnan IT- ja digitalisointipäällikkö Åsa Otterbjörk.

Eon_16-9.jpg

E.ON valmiina seuraavaan vaiheeseen

Sähköisestä asiakasviestinnästä on tullut nopeasti energiayhtiö E.ON:n uusi normaali. – Vielä muutama vuosi sitten kyseessä oli täydentävä viestintämuoto, ja nyt on jo päin vastoin. Näin on miellyttävämpää asiakkaillemme ja helpompaa meille, toteaa Head of Back Office Mikael Bladh.