Ota yhteyttä
Haluatko lisätietoa siitä, miten voit laskua voi käyttää muuhunkin kuin maksutietojen välittämiseen? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun mahdollisuudet myynti- ja viestintäkanavana kannattaa hyödyntää täysin lisäämällä laskulle henkilökohtaisia tarjouksia ja ajankohtaista tietoa.
Liittymälasku voi olla teleoperaattorin ainoa kosketuspinta asiakkaisiin. Siksi laskua kannattaa hyödyntää muuhunkin kuin vain maksutietojen toimittamiseen asiakkaalle. Laskusta voi tehdä lisäarvoa tuottavan viestintäkanavan lisäämällä siihen uusimpien puhelinmallien tarjouksia tai liittymätarjouksia, mikä helpottaa lisämyyntiä.
Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita tavoittamaan asiakkaat henkilökohtaisilla tarjouksilla oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan laskujen ja muun viestinnän avulla. Ratkaisumme luovat edellytyksiä lisämyynnille ja asiakassuhteiden parantamiselle.
Laskun maksuajan ei tarvitse olla pitkä eikä sisällön yleisluonteista. Laskulle voi lisätä henkilökohtaisia tarjouksia, kuten liittymän päivityksen alennettuun hintaan, mikä voi tuoda lisämyyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Access Interactive -verkkokäyttöliittymässä laskun sisältöä ja ulkoasua on helppo mukauttaa vain hetkeä ennen lähetystä.
Asiakkaat käyttävät laskujen avaamiseen eri laitteita. Responsiivisiin ja vuorovaikutteisiin laskuihin voi integroida chat-toiminnon ja linkkejä, mikä tekee laskuista selkeämpiä ja helppokäyttöisiä. Lisäksi niihin voi lisätä henkilökohtaisia lisäarvotarjouksia tietyille asiakasryhmille.
Haluatko lisätietoa siitä, miten voit laskua voi käyttää muuhunkin kuin maksutietojen välittämiseen? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!