Ota yhteyttä
Haluatko lisätietoja siitä, miten voit helpottaa maksamista? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
Perinnässä, luotonhallinnassa ja factoring-rahoituksessa on tärkeää varmistaa maksamisen helppous. Kun maksamiseen tarjotaan yksinkertaisia ja yksilöllisiä ratkaisuja, maksu kotiutuu todennäköisemmin ajallaan.
Jos maksukokemus on huono, maksaminen on vaikeaa. Velan maksuajan lyhentämiseksi on tärkeää tarjota useita käteviä ratkaisuja, jotka vastaavat erilaisia maksutottumuksia.
PostNord Strålfors auttaa luotonhallinta- ja perintäyhtiöitä lähettämään laskut nopeasti oikeille henkilöille ja oikeita kanavia pitkin, ja maksamiseen tarjoamme useita ratkaisuja. Noudatamme lakeja ja sääntöjä, jotka koskevat tiukasti säänneltyä perintäalaa kussakin Pohjoismaassa.
Digitaalisten postilaatikoiden käyttö yleistyy Suomessa nopeasti. Kun tarjoat velalliselle mahdollisuuden maksaa laskunsa suoraan digitaalisesta postilaatikostaan, kuten Kivrasta, maksuvirheiden ja maksuviiveiden riski pienenee. Maksaminen digitaalisesta postilaatikosta on mahdollista myös muissa Pohjoismaissa.
Herätä huomio tekstiviestillä. Mobiililaskua käytettäessä velalliselle lähetetään tekstiviesti, jossa olevan linkin kautta hän voi avata aloitussivun ja kirjautua sisään verkkopankkitunnuksillaan. Ratkaisu on mukautettu velallisen käyttämien maksukanavien mukaan, ja mukana ovat kaikki sujuvan maksamisen edellyttämät tiedot.
Mobiilimaksaminen tekee maksamisesta helppoa ja sujuvaa. Voit helpottaa ja nopeuttaa maksamista tarjoamalla vaihtoehdoiksi Swish- tai Account-to-Account-ratkaisuja. Swishin kaltaisia sovelluksia on käytössä kaikissa Pohjoismaissa, esimerkiksi Vipps Norjassa ja Mobile Pay Suomessa ja Tanskassa.
Fyysiset laskut ovat edelleen yksi Suomen suosituimmista maksutavoista luotonhallinta- ja perintäalalla. Ne tarjoavat luotettavan, uskottavan ja turvallisen maksutavan. Fyysisessä laskussa olevan QR-koodin avulla maksaja voidaan lisäksi ohjata sähköisiin palveluihin, kuten maksamiseen ja chattiin.
Eri asiakkailla ja velallisilla on erilainen maksuvalmius ja erilaiset mieltymykset viestinnän ja maksutapojen osalta. Siksi on tärkeää, että luotonhallinta- ja perintäyritykset suhtautuvat maksukokemukseen tärkeänä osana koko asiakaskokemusta.
Haluatko lisätietoja siitä, miten voit helpottaa maksamista? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.