– Asiakasyrityksissämme on sekä isoja ja pieniä toimijoita monelta eri alalta. Iso osa palveluamme on laskujen elinkaaripalvelu, kertoo Finvoicerin Head of Sales Anssi Köykkä-Luopa.
Automatisoinnilla apua arkeen
Finvoicerin kantava ajatus on sujuvoittaa asiakkaan taloushallintoa, jotta heidän aikaansa menee mahdollisimman vähän kaikkeen muuhun kuin yrityksen kehittämiseen. Käytännössä tämä tapahtuu niin, että laskutus ja taloushallinto pyörii samassa ohjelmistossa. Kassankierto nopeutuu kun laskutus automatisoidaan ja osto- ja myyntilaskuissa käytetään mahdollisimman paljon verkkolaskutusta.
– Erityisen tärkeää laskutuksen automatisointi on niillä asiakkailla, joilla on kuukausilaskutusta tai suuria laskumassoja, kertoo Finvoicerin projektipäällikkö Tuulia Neulanen.
Finvoicerin yhteistyökumppanina toimii PostNord Strålfors. Sähköinen laskujen välitys on kriittinen osa ohjelmistoa ja automatisointia.
– PostNord Strålfors takaa turvallisen ja varman laskujen toimituksen asiakkaillemme. Voimme luottaa siihen, että laskumme menevät perille luotettavasti, kertoo projektipäällikkö Tuulia Neulanen.
Helpottaa myös yrityksen asiakaspalvelua
Toimiva laskunvälitysjärjestelmä helpottaa myös tukitiimin asiakaspalvelutyötaakkaa. Integraatio PostNordin ja Finvoicerin välillä toimii niin hyvin, että ongelmia ei juuri tule, ja jos jotain joskus on, pystyy tukitiimi auttamaan asiakasta välittömästi.
– Moni asiakas on ihmetellyt käyttöönottokoulutuksessa, miten helppoa laskujen vastaanottaminen ja lähettäminen nykyään on, Neulanen hymyilee.
– Finvoicer on kasvuyritys, ja myös moni meidän asiakkaistamme on kasvuyrityksiä. Haluamme palvella heitä luotettavasti ja turvallisesti, ja tarvitsemme siihen luotettavan ja turvallisen kumppanin. PostNord Strålfors on ollut juuri sitä, Köykkä-Luopa kiittelee.
Sujuvaa ja luotettavaa yhteistyötä
– Yhteistyö PostNord Strålforsin kanssa on ollut todella sujuvaa. Tuntuu että olemme hyvissä käsissä heidän kanssaan, Neulanen jatkaa.
– Suosittelen PostNord Strålforsia yhteistyökumppaniksi yrityksille, joilla on suuria laskutusmääriä ja jotka arvostavat nopeaa reagointia ja hyvää asiakaspalvelua. Pääasia on, että asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä. Sehän se on pääasia, miksi tätä tehdään, päättää Köykkä-Luopa.
Heräsikö sinulle kysymyksiä kumppanuudesta, laskunvälityspalveluiden käyttöönotosta tai muusta palveluihimme liittyen? Ota yhteyttä asiantuntijaamme niin keskustellaan lisää!
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi