Asiakas caset

Maksamisen ratkaisut
PostNord Strålfors tarjoaa selkeän laskutusprosessin ja monipuoliset maksutavat
Kehätiedon tuottama Kilta-jäsenrekisteriratkaisu on monien suomalaisten järjestöjen ja liittojen käyttämä toiminnanohjausjärjestelmä. Järjestelmällä voidaan hallinnoida kaikkia keskeisiä prosesseja aina tapahtumien järjestämisestä laskutukseen. Laskujen lähetyksestä ja esimerkiksi mobiilimaksuista vastaa PostNord Strålfors.

Konsultointi ja tutkimus
Ratkaisut luodaan yhdessä – ja asiakkuus hoidetaan joka päivä
Kun yhteistyötä tehdään vuosia, hioutuu yritysten välille kumppanuus, jossa työskentely on mutkatonta ja kehitystä tehdään käsi kädessä.

"Strålforsista jäi oikein hyvä fiilis"
Sosiaalialan korkeakoulutettujen ammattijärjestö Talentia järjestää vaaleja kahden vuoden välein. Omat vaalinsa järjestetään niin opiskelijajäsenille kuin varsinaisille jäsenille. Stålforsin vaalijärjestelmien avulla vaaliprosessit saadaan etenemään jouhevasti ja sääntöjen sekä yhdistyslain mukaan.

Lue kuinka Helen käyttää MobilePaytä
Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.

Uusi ulkoasu vähensi asiakaspalvelun puheluja ja toi merkittäviä säästöjä
Southern Water selkeytti vesilaskujensa ilmettä Eye tracking -tutkimuksesta saamiensa tulosten perusteella. Asiakaspalvelun puhelujen määrä laski melkein välittömästi kymmenestä kuuteen prosenttiin. Yhteensä muutokset toivat yli 154 000 euron vuosittaiset säästöt.

Viestintäratkaisut
Ainutlaatuinen yhteistyö edistää liiketoimintaa
PostNord Strålfors on solminut jälleenmyyntisopimuksen suomalaisen ohjelmistovalmistaja FuturSoftin kanssa, joka on erikoistunut auto- ja konealan järjestelmäratkaisuihin. – FuturSoft käyttää PostNord Strålforsin monikanavaista We Mail -ratkaisua, jonka yritys brändää omille asiakkailleen, kertoo Strålforsin myyjä Jukka Leivonen.

Viestintäratkaisut
HTML-lasku on helppo valinta Nordea Finansille
Siirtyminen dynaamiseen laskutukseen on antanut Nordea Finansin asiakkaille mahdollisuuden päättää, miten he haluavat vastaanottaa tietoja. Lyhyemmät läpimenoajat tuotannosta jakeluun helpottavat myös ajankohtaisten tietojen toimittamista asiakkaille nopeasti laskun kautta.

Maksamisen ratkaisut
Lowellin ratkaisu mullistaa alan
Lowell panostaa digitaaliseen palvelukehitykseen. Tärkeimpiin hankkeisiin kuuluu yksinkertaisten ja nopeiden mobiilipalveluiden kehittäminen. – Haluamme olla alan johtava toimija, joten meidän pitää jatkuvasti keksiä uusia tapoja, joilla asiakkaille voidaan tarjota parhaita ratkaisuja, sanoo Lowellin Head of Digital & Innovation Jens Lindeblad.

Viestintäratkaisut
Digitaalinen kumppani pitkässä ja tiiviissä yhteistyössä
PostNord Strålforsin omnikanavaratkaisu tarjoaa sekä ajan että kustannusten säästöä Ikano Bankille. Se tukee myös yrityksen vastuullisuustyötä. Avainasemassa on pitkäjänteinen kumppanuus, jossa molemmat osapuolet voivat kehittyä.

Maksamisen ratkaisut
Kraftringen
Lue lisää, miten Kraftringenin Customer Journey Mapping -prosessi johti uuteen viestintästrategiaan ja lisäsi digitalisaatiota tukien samalla tavoitetta siitä, että asiakkaat tavoitetaan kaikissa kanavissa.

Tulostus- ja postituspalvelut
Tada Medical
3D-tulostustekniikan ansiosta startup-yritys Tada Medical voi valmistaa edullisia prototyyppejä. Tavoitteena on kehittää syöpäpotilaille hoito, joka ehkäisee kivuliaita suun haavaumia – ilman vaikeita sivuvaikutuksia.

Konsultointi ja tutkimus
Aura
Sähkö on sähköä, mutta se voidaan paketoida osaksi hyvää asiakaspalvelukokonaisuutta. Kun tuote on samanlainen kuin kilpailijoilla, yrityksen on löydettävä muita keinoja erottua joukosta. Customer Journey Mapping (CJM) selvittää, mitkä asiat ovat tärkeitä asiakkaalle.

Tulostus- ja postituspalvelut
Karoliininen yliopistosairaala
Karoliinisen yliopistosairaalan lasten röntgenissä ortopedit ja kirurgit käyttävät 3D-tulostettuja ruumiinosia saadakseen paremman käsityksen epämuodostumista ennen leikkausta sekä tehdäkseen koeleikkauksia. – Niistä on korvaamaton apu, sanoo lasten röntgenlääkäri Lena Gordon Murkes.

Viestintäratkaisut
Ikano bank
PostNord Strålforsin uuden digitaalisen alustan ansiosta Ikano Bank pystyy vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin. Nykyään se voi lähettää laskuja helposti mobiililaskuna, e-laskuna sekä Vipps-sovelluksen ja Digipost-palvelun kautta.

Tulostus- ja postituspalvelut
3D-tulostuksella nopeampaa junapalvelua
Junien huoltoajat ovat lyhentyneet sen jälkeen, kun SJ ryhtyi 3D-tulostamaan varaosia PostNord Strålforsin palvelun kautta. Nyt raiteilla on useampia junia, ja eri osista on samalla saatu entistä toimivampia.

Input Management
Odderin kunta
Tanskalainen Odderin kunta valitsi PostNord Strålforsin yhteistyökumppaniksi kaiken saapuvan postin digitointiin ja jakeluun. Lähetettyjen viestien päätyminen väärään paikkaan on nyt historiaa.

Konsultointi ja tutkimus
Telian digitaalinen matka
Tanskan Telia on matkalla kohti koko yrityksen digitalisoimista niin sisäisesti kuin asiakasviestinnässä. – Päätavoitteemme on digitalisaatio ja yksinkertaistaminen, kertoo Tamara Khaliel, Tanskan Telian strateginen hankintajohtaja.

EDI Integraatioratkaisut
Tehokkaampaa laskunhallintaa EDI-palvelun avulla
PostNord Strålforsin EDI-palvelun ansiosta Ruotsin työnvälitystoimisto Arbetsförmedlingen voi helposti vaihtaa sähköisiä viestejä 6 000 palveluntarjoajansa kanssa – järjestelmästä ja paikasta riippumatta.

Tulostus- ja postituspalvelut
3D-tulostus myynnin tukena
3D-tulostettujen prototyyppien avulla Glenair Nordic voi näyttää asiakkailleen, miten räätälöity tuote toimii todellisuudessa. – Tämä helpottaa myyntiä merkittävästi, toteaa tekninen myyntijohtaja Filip Sandberg.

Viestintäratkaisut
Canal Digital panostaa dynaamiseen sisältöön
PostNord Strålforsin lähettämät yksilöidyt lähetykset ja responsiiviset laskut lisäävät osumatarkkuutta. – Luovumme raskaista tiedostomuodoista, kuten pdf-tiedostoista, ja annamme asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua lähettämiimme tietoihin haluamansa kanavan ja alustan kautta, Fredrik Welin.

Viestintäratkaisut
E.ON: Monikanavainen sähkölasku
Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.

Konsultointi ja tutkimus
Telian entistä parempien laskujen salaisuus
Tanskan Telia oli vähällä poistaa laskuistaan tärkeitä tietoja, mistä olisi saattanut olla tuntuvia seurauksia. Eye tracking -analyysi auttoi yrityksen oikeille raiteille.

Tulostus- ja postituspalvelut
Coop: ”Jokaisen asiakkaan saatava tuntea itsensä ainulaatuiseksi”
Coop on yksi Ruotsin suurimmista elintarvikeketjuista. Kun jäseniä on yli kolme miljoonaa, yksilöllisten tarjousten laatiminen on melko haasteellinen tehtävä. – Jokainen jäsen on ainutlaatuinen, ja heidän on myös saatava tuntea se, toteaa Coopin kampanjastrategioista ja mainostuotannosta vastaava johtaja Jonas Taube.

EDI Integraatioratkaisut
Pågenin päivittäinen leipä aiheuttaa paljon tilitapahtumia
Leivän kaltaisen tärkeän peruselintarvikkeen myyminen useilla eri markkinoilla tuottaa valtavan määrän tilitapahtumia ja laskuja. – Kuluttajat haluavat ostaa leipänsä mahdollisimman tuoreena. Mieluiten sen tulee olla samana päivänä leivottua, toteaa Jacob Malmros, joka vastaa leipomoalalla toimivan ruotsalaisen Pågenin liiketoimintajärjestelmästä ja EDI-integroinnista.

Tulostus- ja postituspalvelut
Volvofinans: ”Asiakkaan on saatava itse valita”
Miten asiakasviestintää voidaan mukauttaa, kun yhä useammat valitsevat sähköisen laskun? Tämä on yksi Volvofinans Bankin haasteista. – Asiakkaan on nykyään saatava itse valita haluamansa viestintäkanava, sanoo yrityksen markkinointiviestintä- ja CRM-johtaja Ulla Höglind.

Tulostus- ja postituspalvelut
Postimaksujen optimointi kannattavaa Telenorille
Postimaksut ovat monissa yrityksissä suuri menoerä. Telenor Danmark onnistui säästämään kaksi miljoonaa Tanskan kruunua vuodessa siirtymällä yrityspostiin. Se edellytti kuitenkin laskutusjärjestelmän uudistamista. Telenorin asiakkaat eivät saaneet huomata yrityspostiin siirtymistä eivätkä maksuajat saaneet lyhentyä.

Tulostus- ja postituspalvelut
LOfavørs: ”Ohjelma on tehtävä tutuksi kaikille jäsenille”
LO:n uudet jäsenet saavat tietoa LOfavørin tarjonnasta ensimmäisessä jäsenlähetyksessään. Samat tiedot liitetään uuden jäsenkortin sisältäviin lähetyksiin, jollaisia jäsenet saavat kolmen vuoden välein. LOfavør on sen vuoksi laatinut toimintasuunnitelman ohjelmasta tiedottamista varten. Suunnitelma sisältää kolme selkeää vaihetta.

Tulostus- ja postituspalvelut
Skånetrafiken
Skånetrafiken lanseeraa yhteistyössä PostNord Strålforsin kanssa kortin ID-pohjaiseen matkustamiseen. Lopputuloksena lippujen käsittelystä tulee sujuvampaa ja ympäristöystävällisempää ja korttien jakelu tehostuu.

Viestintäratkaisut
Lyrecolle tilaus on vain klikkauksen päässä
Työntekijöille helppokäyttöinen sekä mahdollisuus lisätä uusia toimintoja myöhemmin. Ne olivat kaksi tärkeää vaatimusta, kun Lyreco päätti aloittaa asiakastarjousten lähettämisen sähköpostitse.

Tulostus- ja postituspalvelut
Arpa ratkaisee asepalveluksen Tanskan puolustusvoimien rekrytointiyksikössä
Daniel poimii tombolasta kortin, poistaa kortista tarkistusnauhan ja lukee siitä numeron 27 972. Numero tarkoittaa, ettei hänen tarvitse suorittaa varusmiespalvelusta. Tanskassa nimittäin asevelvolliset valitaan arvalla.

Tulostus- ja postituspalvelut
Falck Assistancen uusi selkeämpi identiteetti
Falck Assistans haluaa selkeyttää viestintäänsä. Yhtenäisen ulkoasun ja PostNord Strålforsin tarjoaman teknisen alustan avulla on helppo tunnistaa Falck Assistans viestien lähettäjäksi.