Payment Management

PostNord Strålforsin Payment Management on Omnichannel-konseptimme mukainen turvallinen maksupalvelu. Sen avulla voit helposti siirtää päätäntävallan asiakkaillesi – ja mahdollistaa maksamisen missä, miten ja milloin vain.

Ratkaisut

mobiilimaksaminen-16-9.jpg

Mobiilimaksamisen palvelut

PostNord Strålforsin Mobiilimaksamisen palvelussa asiakasyritys lähettää meille datatiedoston, joka sisältää asiakkaan laskut vastaanottajille. PostNord Strålfors lajittelee ja konvertoi laskutusaineistot ja jakaa ne mobiililaskukanavaan. Kuluttaja vastaanottaa laskun mobiililaitteeseensa ja hyväksyy maksun.

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Paper Invoice

Paperilasku on helppo mukauttaa kohderyhmälle sopivaksi. Se on turvallinen laskutuskanava monille asiakkaistasi, ja sitä on helppo täydentää digitaalisilla kanavilla.

eArchive-16-9_2.jpg

eArchive

eArchive-ratkaisun avulla voit tallentaa helposti kaiken saapuvan ja lähtevän fyysisen ja digitaalisen viestinnän sekä manuaalisesti että automaattisesti. Tämä minimoi tietojen käsittelytarpeen. Prosessit tehostuvat, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta.

Keskiössä asiakaskokemus

Digitaalinen kehitys kiihtyy koko ajan. Erilaisia mahdollisuuksia ei ole koskaan ollut tarjolla yhtä paljon. Sama pätee PostNord Strålforsin maksualustaan, jossa meidän on mahdollista luoda ainutlaatuisia ratkaisuja asiakkaidemme eri tarpeisiin.

Viime vuosina digitaalisilla alustoilla on syntynyt kokonaan uudenlaisia maksutapoja. Yksi asia on kuitenkin varma: päätäntävalta on kuluttajilla. Aika ja kiinnostavuus ovat uusi valuutta, ja yksilökohtaiset tarpeet määrittävät arjen kaikki viestintähaasteet.

Henkilökohtainen viestintä tärkeää

Suomalaiset saavat pohjoismaalaisista eniten laskuja kuukaudessa.
Laskuja saadaan noin 14 kappa letta. Näistä vain 53 prosenttia toimitetaan sähköisessä muo dossa, mikä on Pohjoismaiden toiseksi alhaisin osuus Ruotsin jälkeen (51 prosenttia). Monet, erityisesti vanhemman sukupolven kuluttajat suosivat edelleen postilaatikkoon toimitettavaa paperilaskua. Paperilaskun ja sähköisen laskun välisen eron ei kuitenkaan tarvitse olla suuri. Sen me PostNord Strålforsilla tiedämme hyvin.

On selvää, että nykyajan kuluttajat odottavat yhä enemmän ja entistä henkilökohtaisempaa viestintää ja joustavampia maksuvaihtoehtoja – heille parhaiten sopivissa kanavissa ja heille parhaiten sopivaan aikaan.

Omnichannel täyttää nämä odotukset.

Tuomme digitaalisen maailman yhteen

Menestyviä yrityksiä ovat ne, jotka osaavat valjastaa uuden tekniikan ja uudet trendit liiketoiminnan kehittämiseen ja jotka pyrkivät jatkuvasti ymmärtämään kuluttajia paremmin sekä parantamaan palveluketjuaan. PostNord Strålforsin Omnichannel-maksualusta toimii ponnahduslautana kohti täysin integroitua asiakaskokemusta.

PostNord Strålforsin Payment Management on turvallinen pohjoismainen alusta, joka perustuu ainutlaatuiseen asiakasymmärrykseen sekä laajaan valikoimaan helposti liitettäviä plug-and-play-maksumoduuleja. Yksilöllisillä maksuratkaisuilla tavoitat kaikki asiakkaasi helposti ja tehokkaasti, joustavasti ja mukautuvasti. 

Sen lisäksi, että maksuhalukkuus kasvaa ja maksuajat lyhenevät, myös asiakaskokemus paranee merkittävästi. Kaikki ratkaisumme täyttävät luonnollisesti myös voimassa olevan lainsäädännön vaatimukset.

Pääset helposti alkuun!

PostNord Strålforsin Payment Management -palvelu on nopea ottaa käyttöön. Kaikki tärkeät toiminnot on keskitetty yhteen, sillä teemme yhteistyötä kaikkien Pohjoismaiden markkinoiden suurimpien toimijoiden kanssa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin löydämme yhdessä sellaiset maksuratkaisut, jotka sopivat yrityksellesi kaikkein parhaiten.