Payment Management

PostNord Strålforsin Payment Management on Omnichannel-konseptimme mukainen turvallinen maksupalvelu. Sen avulla voit helposti siirtää päätäntävallan asiakkaillesi – ja mahdollistaa maksamisen missä, miten ja milloin vain.

Ratkaisut

mobiilimaksaminen-16-9.jpg

Mobiilimaksamisen palvelut

PostNord Strålforsin Mobiilimaksamisen palvelussa asiakasyritys lähettää meille datatiedoston, joka sisältää asiakkaan laskut vastaanottajille. PostNord Strålfors lajittelee ja konvertoi laskutusaineistot ja jakaa ne mobiililaskukanavaan. Kuluttaja vastaanottaa laskun mobiililaitteeseensa ja hyväksyy maksun.

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

paper-invoice-puff-16-9.jpg

Paper Invoice

Paperilasku on helppo mukauttaa kohderyhmälle sopivaksi. Se on turvallinen laskutuskanava monille asiakkaistasi, ja sitä on helppo täydentää digitaalisilla kanavilla.

eArchive-16-9_2.jpg

eArchive

eArchive-ratkaisun avulla voit tallentaa helposti kaiken saapuvan ja lähtevän fyysisen ja digitaalisen viestinnän sekä manuaalisesti että automaattisesti. Tämä minimoi tietojen käsittelytarpeen. Prosessit tehostuvat, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta.

Älykkäämpää laskutusta helposti

PostNord Strålforsin Payment Management tekee laskutuksesta helpompaa kuin koskaan. Digitaalinen kehitys kiihtyy koko ajan. Erilaisia mahdollisuuksia ei ole koskaan ollut tarjolla yhtä paljon. On selvää, että nykyajan kuluttajat odottavat yhä enemmän ja entistä henkilökohtaisempaa viestintää sekä joustavampia maksuvaihtoehtoja – heille parhaiten sopivissa kanavissa ja heille parhaiten sopivaan aikaan.

Maksualustamme mahdollistaa ainutlaatuisten ratkaisujen kehittämisen asiakkaidemme erilaisiin tarpeisiin. Samalla varmistamme, että ratkaisumme vastaavat mahdollisimman hyvin loppuasiakkaiden toiveisiin.

Sen lisäksi, että maksuhalukkuus kasvaa ja maksuajat lyhenevät, myös asiakaskokemus paranee merkittävästi.

Osa Omnichannel-tarjontaamme

Menestyviä yrityksiä ovat ne, jotka osaavat valjastaa uuden tekniikan ja uudet trendit liiketoiminnan kehittämiseen ja jotka pyrkivät jatkuvasti ymmärtämään kuluttajia paremmin sekä parantamaan palveluketjuaan.

PostNord Strålforsin Omnichannel-maksualusta toimii ponnahduslautana kohti täysin integroitua asiakaskokemusta. Tarjoamme intuitiivisia maksuratkaisuja yritysasiakkaan viestintä- ja brändistrategioiden mukaisesti.

Mielestämme sähköisen maksamisen on oltava paitsi sujuvaa myös tehokasta. Kun teemme laskutuksesta yksinkertaista, luomme vahvempia asiakassuhteita – ja teemme liiketoiminnasta kannattavampaa.

 

Pääset helposti alkuun!

PostNord Strålforsin Payment Management -palvelu on nopea ottaa käyttöön. Kaikki tärkeät toiminnot on keskitetty yhteen, sillä teemme yhteistyötä kaikkien Pohjoismaiden markkinoiden suurimpien toimijoiden kanssa. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin löydämme yhdessä sellaiset maksuratkaisut, jotka sopivat yrityksellesi kaikkein parhaiten.