Yhdistelemällä tehokkain vaikutus
Kun arki on nopeatempoista, kilpailu kovaa ja mahdollisuuksia runsain mitoin, voi olla vaikeaa herättää asiakkaiden kiinnostus. Vastaanottajalle henkilökohtaisesti mukautettu ja hänen käyttämissään ja suosimissaan kanavissa toimitettu viestintä lisää sekä kiinnostusta että asiakasuskollisuutta.
Sähköposti ja tekstiviesti ovat nopeita ja yksinkertaisia viestintätapoja, ja usein ne myös täydentävät toinen toistaan. Asiakkaalle voidaan esimerkiksi lähettää tarjous uutiskirjeessä sähköpostitse ja sen jälkeen ilmoitus suoraan puhelimeen.
Kustannustehokas laskutuskanava
Sähköpostilla on helppo lähettää laskut ja muistutukset kustannustehokkaasti. Sähköpostiviestissä dokumentti voi olla mukana liitteenä tai vain linkkinä esilläpitopalveluumme. Liite voi olla pdf-muotoinen tai responsiivinen Dynamic Communication -dokumentti, joka nostaa käyttökokemuksen aivan uudelle tasolle.
Tavoittaa asiakkaan
Tekstiviesti on suora kanava, joka tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa asiakas juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Toimintaan perustuvan viestinnän mahdollisuuksia hyödyntämällä voidaan lähettää tekstiviesti, kuten kampanjakoodi tai kutsu asiakastapahtumaan, automaattisesti niille asiakkaille, jotka ovat vuorovaikutuksessa kanssasi.
Rajattomat mahdollisuudet
Digitaaliset viestintäratkaisumme tarjoavat sinulle rajattomia mahdollisuuksia sähköiseen viestintään. Voit helposti yhdistää verkkosivusi tapahtumat sähköposti- ja tekstiviestiviestintään. Tämä lisää vuorovaikutusta asiakkaidesi kanssa ja auttaa sinua ymmärtämään markkina-aluettasi sekä asiakkaitasi paremmin.
Tarjoamme erillisten sähköposti- ja tekstiviestiratkaisujen lisäksi muita tähän palveluun yhdistettävissä olevia ratkaisuja, kuten Dynamic Communication tai Mobile Invoice.