Sähköpostipalvelullamme laskut ja muut asiakirjat suoraan asiakkaallesi

Sähköposti on helppo ja kustannustehokas tapa tavoittaa asiakkaasi, on kyseessä sitten lasku tai muu viestittävä asia, johon haluat vastaanottajan huomion.

Sähköposti on kustannustehokas laskutuskanava

Sähköpostipalvelullamme on helppo lähettää laskut ja muistutukset kustannustehokkaasti. Sähköpostilaskut löytävät nopeasti perille ja niiden maksaminen verkkopankissa käy käden käänteessä virtuaaliviivakoodin avulla.

Sähköpostilaskun vaihtoehdot

Sähköposteissa lähettäjänä näkyy halutessasi oman yrityksesi sähköpostiosoite ja sähköpostiviestissä dokumentti voi olla mukana liitteenä, linkkinä tai turvalinkkinä esilläpitopalveluumme. Sähköpostilasku-palvelussamme lähettäjän osoite on varmennettu käyttäen mm. DKIM- sekä SPF-tekniikoita.

Kun esimerkiksi olet lähettämässä sähköpostilaskuja, kannattaa huomioida lähetetäänkö viestiä yrityksille vai kuluttajille koska nämä ovat kohderyhminä erilaisia ja myös tapa, miten liität asiakirjan sähköpostiin voi olla erilainen. Yrityslaskutuksessa liite sähköpostissa voi olla perusteltu, mutta kuluttajaviestinnässä linkki esilläpitopalveluun voi tarjota paremman ratkaisun. Liite voi olla yrityksille esimerkiksi perinteinen pdf-muotoinen mutta kuluttajille tarjotaankin täysin responsiivinen Dynamic Communication -dokumentti, joka nostaa uuden käyttökokemuksen pohjalta asiakkaasi asiakaskokemuksen aivan uudelle tasolle.

Sähköpostien seuranta

Track & Trace -seurantapalvelustamme voit seurata lähes reaaliaikaisesti, miten sähköpostit ovat menneet asiakkaillesi. Näet palvelusta myös sen, jos sähköposti ei syystä tai toisesta ole saavuttanut asiakastasi (ns. bounce). Tässäkään tapauksessa ei ole huolta, koska halutessasi voimme automaattisesti uudelleen reitittää sähköpostilaskun esimerkiksi paperilaskuksi, jolloin tiedät, että lasku menee perille toista jakelukanavaa pitkin.

Yhdistelemällä tehokkain vaikutus

Kun arki on nopeatempoista, kilpailu kovaa ja mahdollisuuksia runsain mitoin, voi olla vaikeaa herättää asiakkaiden kiinnostus. Vastaanottajalle henkilökohtaisesti mukautettu ja hänen käyttämissään ja suosimissaan kanavissa toimitettu viestintä lisää sekä kiinnostusta että asiakasuskollisuutta.

Sähköposti ja tekstiviesti ovat nopeita ja yksinkertaisia viestintätapoja, ja usein ne myös täydentävät toinen toistaan. Asiakkaalle voidaan esimerkiksi lähettää tarjous tai sopimus sähköpostitse ja sen jälkeen ilmoitus tekstiviestinä suoraan puhelimeen, jolla pyritään nostamaan viestin huomioarvoa. SMS on myös hyvä ja tehokas herätyskeino muistuttamaan laskusta eräpäivän jälkeen.

Rajattomat mahdollisuudet

Digitaaliset viestintäratkaisumme tarjoavat sinulle rajattomia mahdollisuuksia sähköiseen viestintään. Voit liittää helposti sähköpostin, tai myöskin tekstiviestin osaksi omaa viestintääsi käyttämällä PostNord Strålforsin omnikanavaista viestiratkaisua.

Tarjoamme sähköposti- ja tekstiviestiratkaisujen lisäksi muita palveluun yhdistettävissä olevia ratkaisuja, kuten Dynamic Communication tai Mobiilimaksamisen palvelumme.

Yhdistä erilaisia digitaalisia palveluita

Haluatko tietää lisää, miten voit tehdä viestinnästäsi älykkäämpää sekä yhdistellä erilaisia digitaalisia palveluita kaikkein tehokkaimmin? Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään.

Ota meihin yhteyttä

Muita ratkaisuja

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Maksamisen ratkaisut

Mobiilimaksupalvelut

Tarjoamalla maksamisen ratkaisuja osana laskutustasi, teet maksamisen helpoksi sekä sinulle että asiakkaillesi. Sen avulla luot paremman asiakaskokemuksen ja nopeammat maksut.

Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Dynamic Communication

Varmista viestiesi vaikuttavuus. Henkilökohtaiset tarjoukset ja interaktiivisuus kannustavat asiakkaitasi avaamaan lähetyksesi.