Access Interactive

Herätä asiakkaidesi kiinnostus lähetyksiäsi kohtaan! Paranna asiakaskokemusta muokkaamalla viestintäsi vastaanottajan tarpeisiin sopivaksi niin sisällön kuin kanavan osalta.

Tee lähetyksistä henkilökohtaisia

  • Yhdenmukainen asiakasviestintä
  • Parempi asiakaskokemus
  • Suurempi asiakasuskollisuus
  • Tukee sekä fyysisiä että digitaalisia kanavia
  • Parantaa asiakirjojesi viestintäarvoa
  • Mahdollistaa lähetysten täyden hallinnan
  • Mahdollistaa helpon kohderyhmään sopeuttamisen ja henkilökohtaisen viestinnän

Lisää vastaanottajan kiinnostusta

Me PostNord Strålforsilla tiedämme, ettei laskun tarvitse olla pelkkä lasku eikä tiliotteen pelkkä tiliote. Kun täydennät lähetystäsi tarjouksilla ja vastaanottajaa kiinnostavalla tiedolla, luot lisäarvoa ja rakennat arvokkaan suhteen asiakkaisiisi.
Access on verkkoportaali kaikille asiakasviestinnän parissa työskenteleville. Voit hallita lähetyksiäsi ja mukauttaa niiden sisältöä ja ulkoasua sekä digitaalisissa että fyysisissä kanavissa.

Muokkaa tekstejä ja kuvia

Accessin avulla voit muokata ja hienosäätää lähetystesi tekstejä ja kuvia. Voit esimerkiksi laatia yksilöllisiä, eri kohderyhmille mukautettuja kampanjoita.
Access on myös mahdollista yhdistää Dynamic Communication -palveluumme.

Vähennä virheitä viestinnässäsi

Accessin avulla parannat yrityksesi sisäisiä prosesseja ja helpotat työntekijöiden yhteistyötä eri osastojen välillä. Useampi henkilö voi työstää samaa lähetystä samanaikaisesti. Tämä mahdollistaa kaikkien asiakirjojen sujuvan oikoluvun ja tarkistuksen ennen matkaan lähettämistä, mikä vähentää virheiden todennäköisyyttä.

Osa Omnichannel-palvelukokonaisuutta

Access  on yksi Omnichannel-palveluistamme, jotka auttavat sinua viestimään tehokkaasti kaikissa kanavissa. Haluatko saada lisätietoa?

Ota meihin yhteyttä

Liittyvä ratkaisut ja referenssit

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Allente

Allenten asiakasrajapinnan digitalisaatio

Allente tulee sanoista ”all entertainment” Nimi heijastaa uuden brändin paikkaa markkinoilla ja sitä, mitä yhtiö pyrkii tarjoamaan asiakkailleen. PostNord Strålfors on läheisessä yhteistyössä Allenten kanssa rakentanut järjestelmän, jossa kaikki laskutus tapahtuu Strålforsin Omnichannel-alustan kautta. Tämä auttaa vauhdittamaan Allenten digitalisaatiota.

Dynamic-Communication-16-9_NY.jpg

Dynamic Communication

Varmista viestiesi vaikuttavuus. Henkilökohtaiset tarjoukset ja interaktiivisuus kannustavat asiakkaitasi avaamaan lähetyksesi.