Access-Interactive_3-1.jpg

Access

Herätä asiakkaidesi kiinnostus lähetyksiäsi kohtaan! Paranna asiakaskokemusta muokkaamalla viestintäsi vastaanottajan tarpeisiin sopivaksi niin sisällön kuin kanavan osalta.

Tee lähetyksistä henkilökohtaisia

  • Yhdenmukainen asiakasviestintä
  • Parempi asiakaskokemus
  • Suurempi asiakasuskollisuus
  • Tukee sekä fyysisiä että digitaalisia kanavia
  • Parantaa asiakirjojesi viestintäarvoa
  • Mahdollistaa lähetysten täyden hallinnan
  • Mahdollistaa helpon kohderyhmään sopeuttamisen ja henkilökohtaisen viestinnän

Osa Omnichannel-palvelukokonaisuutta

Access  on yksi Omnichannel-palveluistamme, jotka auttavat sinua viestimään tehokkaasti kaikissa kanavissa. Haluatko saada lisätietoa?

Lisää vastaanottajan kiinnostusta

Me PostNord Strålforsilla tiedämme, ettei laskun tarvitse olla pelkkä lasku eikä tiliotteen pelkkä tiliote. Kun täydennät lähetystäsi tarjouksilla ja vastaanottajaa kiinnostavalla tiedolla, luot lisäarvoa ja rakennat arvokkaan suhteen asiakkaisiisi.
Access on verkkoportaali kaikille asiakasviestinnän parissa työskenteleville. Voit hallita lähetyksiäsi ja mukauttaa niiden sisältöä ja ulkoasua sekä digitaalisissa että fyysisissä kanavissa.

Muokkaa tekstejä ja kuvia

Accessin avulla voit muokata ja hienosäätää lähetystesi tekstejä ja kuvia. Voit esimerkiksi laatia yksilöllisiä, eri kohderyhmille mukautettuja kampanjoita.
Access on myös mahdollista yhdistää Dynamic Communication -palveluumme.

Vähennä virheitä viestinnässäsi

Accessin avulla parannat yrityksesi sisäisiä prosesseja ja helpotat työntekijöiden yhteistyötä eri osastojen välillä. Useampi henkilö voi työstää samaa lähetystä samanaikaisesti. Tämä mahdollistaa kaikkien asiakirjojen sujuvan oikoluvun ja tarkistuksen ennen matkaan lähettämistä, mikä vähentää virheiden todennäköisyyttä.

Osa Omnichannel-palvelukokonaisuutta

Access  on yksi Omnichannel-palveluistamme, jotka auttavat sinua viestimään tehokkaasti kaikissa kanavissa. Haluatko saada lisätietoa?