Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun mahdollisuudet myynti- ja viestintäkanavana kannattaa hyödyntää täysin lisäämällä laskulle henkilökohtaisia tarjouksia ja ajankohtaista tietoa.
Asiakaskohtaista tietoa laskuihin
Liittymälasku voi olla teleoperaattorin ainoa kosketuspinta asiakkaisiin. Siksi laskua kannattaa hyödyntää muuhunkin kuin vain maksutietojen toimittamiseen asiakkaalle. Laskusta voi tehdä lisäarvoa tuottavan viestintäkanavan lisäämällä siihen uusimpien puhelinmallien tarjouksia tai liittymätarjouksia, mikä helpottaa lisämyyntiä.
Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita tavoittamaan asiakkaat henkilökohtaisilla tarjouksilla oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan laskujen ja muun viestinnän avulla. Ratkaisumme luovat edellytyksiä lisämyynnille ja asiakassuhteiden parantamiselle.
Lue lisää ratkaisuistamme:
Joustava järjestelmä kohdennettuun laskutukseen
Laskun maksuajan ei tarvitse olla pitkä eikä sisällön yleisluonteista. Laskulle voi lisätä henkilökohtaisia tarjouksia, kuten liittymän päivityksen alennettuun hintaan, mikä voi tuoda lisämyyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Access Interactive -verkkokäyttöliittymässä laskun sisältöä ja ulkoasua on helppo mukauttaa vain hetkeä ennen lähetystä.
Responsiiviset laskut tarjoavat selkeää tietoa
Asiakkaat käyttävät laskujen avaamiseen eri laitteita. Responsiivisiin ja vuorovaikutteisiin laskuihin voi integroida chat-toiminnon ja linkkejä, mikä tekee laskuista selkeämpiä ja helppokäyttöisiä. Lisäksi niihin voi lisätä henkilökohtaisia lisäarvotarjouksia tietyille asiakasryhmille.
Lue lisää dynaamisen viestinnän mahdollistavasta Billa-palvelustamme
Pohjoismainen laskutusratkaisu lähentää Allentea ja sen asiakkaita
Kun Telenor ja NENT perustivat Allenten, yritys sai yli miljoona asiakasta Pohjoismaista. Alkuun eri maissa oli eri laskutusjärjestelmät, mutta nyt yritys on siirtynyt käyttämään Strålforsin Access Interactive -palvelua kaikissa maissa. Se vahvistaa Allenten yhteispohjoismaista brändiä ja tehostaa asiakasviestintää.
Haluatko lisätietoa siitä, miten voit laskua voi käyttää muuhunkin kuin maksutietojen välittämiseen? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi