Liittymälasku myynti- ja viestintäkanavana

Toimialat Televiestintä & IT

Lasku on tärkeä ja luonteva teleoperaattorin ja asiakkaan välinen viestintäkanava. Laskun mahdollisuudet myynti- ja viestintäkanavana kannattaa hyödyntää täysin lisäämällä laskulle henkilökohtaisia tarjouksia ja ajankohtaista tietoa.

Asiakaskohtaista tietoa laskuihin

Liittymälasku voi olla teleoperaattorin ainoa kosketuspinta asiakkaisiin. Siksi laskua kannattaa hyödyntää muuhunkin kuin vain maksutietojen toimittamiseen asiakkaalle. Laskusta voi tehdä lisäarvoa tuottavan viestintäkanavan lisäämällä siihen uusimpien puhelinmallien tarjouksia tai liittymätarjouksia, mikä helpottaa lisämyyntiä.

Strålfors auttaa pohjoismaisia teleoperaattoreita tavoittamaan asiakkaat henkilökohtaisilla tarjouksilla oikeassa kanavassa ja oikeaan aikaan laskujen ja muun viestinnän avulla. Ratkaisumme luovat edellytyksiä lisämyynnille ja asiakassuhteiden parantamiselle.

Lue lisää ratkaisuistamme:

Joustava järjestelmä kohdennettuun laskutukseen

Joustava järjestelmä kohdennettuun laskutukseen

Laskun maksuajan ei tarvitse olla pitkä eikä sisällön yleisluonteista. Laskulle voi lisätä henkilökohtaisia tarjouksia, kuten liittymän päivityksen alennettuun hintaan, mikä voi tuoda lisämyyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Access Interactive -verkkokäyttöliittymässä laskun sisältöä ja ulkoasua on helppo mukauttaa vain hetkeä ennen lähetystä.

Lue lisää Access Interactive -viestintäratkaisusta

Mukautuvat laskut tarjoavat selkeää tietoa

Responsiiviset laskut tarjoavat selkeää tietoa

Asiakkaat käyttävät laskujen avaamiseen eri laitteita. Responsiivisiin ja vuorovaikutteisiin laskuihin voi integroida chat-toiminnon ja linkkejä, mikä tekee laskuista selkeämpiä ja helppokäyttöisiä. Lisäksi niihin voi lisätä henkilökohtaisia lisäarvotarjouksia tietyille asiakasryhmille.

Lue lisää dynaamisen viestinnän mahdollistavasta Billa-palvelustamme

 
Pohjoismainen laskutusratkaisu lähentää Allentea ja sen asiakkaita

Pohjoismainen laskutusratkaisu lähentää Allentea ja sen asiakkaita

Kun Telenor ja NENT perustivat Allenten, yritys sai yli miljoona asiakasta Pohjoismaista. Alkuun eri maissa oli eri laskutusjärjestelmät, mutta nyt yritys on siirtynyt käyttämään Strålforsin Access Interactive -palvelua kaikissa maissa. Se vahvistaa Allenten yhteispohjoismaista brändiä ja tehostaa asiakasviestintää.

Lue lisää Allenten laskutusratkaisusta

 
Jukka-Leivonen_500px_Bg-white_2.jpg
Jukka Leivonen
Manager of Partnerships & New Sales

Haluatko lisätietoa siitä, miten voit laskua voi käyttää muuhunkin kuin maksutietojen välittämiseen? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

+358 400 820 110
jukka.leivonen@stralfors.fi

Lähetä viesti

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Asiakastarina Telia

Telia: ”Meillä on yhteinen kieli”

PostNord Strålforsin ja Telian yhteistyö on kestänyt pohjoismaisella tasolla yli parikymmentä vuotta. Suomessa Telia on ollut tulostuspalveluiden osalta Strålforsin asiakas jo 15 vuotta. Vuonna 2022 yhteistyö Suomessa laajeni myös sähköisiin jakelukanaviin, kun Telia päätti yhtenäistää kumppanikenttäänsä ja valitsi Strålforsin kokonaisvaltaiseksi kumppanikseen laskunvälityksen osalta.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.