Toimialat Rahoitus & vakuutustoiminta

Ratkaisuja, jotka vahvistavat pohjoismaisten vakuutusyhtiöiden markkina-asemaa

Jatkuvat kustannussäästöt ja uudet kilpailijat asettavat vakuutusyhtiöille haasteita. Mukautettu asiakasviestintä ja tehokas vahingonkäsittely suojatuissa kanavissa ovat kilpailukyvyn perusta.

Tehokkaat viestintäratkaisut vastaavat uusiin ja muuttuviin vaatimuksiin

Vakuutusyhtiöillä on edessään suuria haasteita, kun lakisääteiset vaatimukset lisääntyvät, tekniikka kehittyy ja hintatietoiset uudet asiakassukupolvet odottavat joustavia ja helppokäyttöisiä yhteydenottovaihtoehtoja.

Käyttämällä teknologiaa viestinnän tehostamiseen ja personointiin pohjoismaiset vakuutusyhtiöt vahvistavat asiakasuskollisuutta ja edistävät lisämyyntiä. Räätälöity, saumaton ja turvallinen asiakaskokemus ja vahingonkäsittely on vakuutusyhtiöiden kilpailukyvyn kulmakivi.

PostNord Strålfors tarjoaa räätälöityjä ja turvallisia viestintäratkaisuja, jotka auttavat vakuutusyhtiöitä kilpailemaan ja noudattamaan kunkin Pohjoismaan säännöksiä.

Haluan lisätietoja

Räätälöidyt ja turvalliset viestintäratkaisut

Vahvista kilpailukykyäsi ja mukauta viestintääsi käyttämällä oikeaa kanavaa oikeaan aikaan

Vahvista kilpailukykyäsi ja mukauta viestintääsi käyttämällä oikeaa kanavaa oikeaan aikaan

Vakuutuksenottajat odottavat nopeita ja helppoja yhteydenottokanavia kaikissa asioissa ja he voivat helposti vaihtaa yritystä, jos he ovat tyytymättömiä kokemukseensa. Viestintä- ja maksutapojen mukauttaminen asiakkaiden mieltymyksiin edistää asiakasuskollisuutta, lisämyyntiä ja uusmyyntiä.

Saapuvan viestinnän tehokas käsittely sujuvoittaa vahinkojen selvitystä

Saapuvan viestinnän tehokas käsittely sujuvoittaa vahinkojen selvitystä

Kun vahinko sattuu, asiakas odottaa sen käsittelyn olevan sujuvaa ja nopeaa. Luottamusta voivat heikentää tapausten hidas käsittely tai epäselvät vastaukset. Asiakaskokemuksen parantamiseksi vakuutusyhtiön tulee käsitellä saapuvat viestit tehokkaasti kanavista riippumatta ja löytää nopeasti oikeat tiedot kutakin tapausta varten.

Tietosuoja ja turvallinen viestintä kunkin maan määräysten mukaisesti

Tietosuoja ja turvallinen viestintä kunkin maan määräysten mukaisesti

Vakuutusyhtiöille tietojen turvallinen säilytys ja käsittely on kriittisen tärkeää. Koko viestintäketjun on oltava turvallinen, sillä muutoin on vaarana, että luottamus kärsii ja kilpailukyky heikkenee. Riskien vähentämiseksi tarvitaan aktiivista ja jatkuvaa työtä. Lue kolme tietosuojavinkkiämme.

Asiantuntija

"Vakuutusyhtiöiden on seurattava uteliaina miten teknologia kehittyy ja miten ne voivat hyödyntää sitä vastatakseen paremmin asiakkaiden tarpeisiin."

Maria Lund-Søltoft, Innovation Lab
Maria Lund-Søltoft, Innovation Lab


Lue lisää

Ota yhteyttä!

Haluatko tietää enemmän siitä, kuinka voit olla kilpailukykyinen personoidun ja tehokkaan viestinnän avulla? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Tuomas Paunonen
Solution Specialist
+358 407 307 715
tuomas.paunonenstralfors.fi

Lähetä viesti

Tuomas-Paunonen_500px_Bg-White.jpg