Ratkaisuja, jotka vahvistavat pohjoismaisten vakuutusyhtiöiden markkina-asemaa
Jatkuvat kustannussäästöt ja uudet kilpailijat asettavat vakuutusyhtiöille haasteita. Mukautettu asiakasviestintä ja tehokas vahingonkäsittely suojatuissa kanavissa ovat kilpailukyvyn perusta.
Tehokkaat viestintäratkaisut vastaavat uusiin ja muuttuviin vaatimuksiin
Vakuutusyhtiöillä on edessään suuria haasteita, kun lakisääteiset vaatimukset lisääntyvät, tekniikka kehittyy ja hintatietoiset uudet asiakassukupolvet odottavat joustavia ja helppokäyttöisiä yhteydenottovaihtoehtoja.
Käyttämällä teknologiaa viestinnän tehostamiseen ja personointiin pohjoismaiset vakuutusyhtiöt vahvistavat asiakasuskollisuutta ja edistävät lisämyyntiä. Räätälöity, saumaton ja turvallinen asiakaskokemus ja vahingonkäsittely on vakuutusyhtiöiden kilpailukyvyn kulmakivi.
PostNord Strålfors tarjoaa räätälöityjä ja turvallisia viestintäratkaisuja, jotka auttavat vakuutusyhtiöitä kilpailemaan ja noudattamaan kunkin Pohjoismaan säännöksiä.