Parempi asiakasuskollisuus. Pienempi asiakaspoistuma.

Uskolliset asiakkaat vaativat herkkäkuuloisia toimittajia. Joustavat ratkaisumme auttavat parantamaan asiakasuskollisuutta energia-alalla.

Ota yhteyttä

Toimialat Energiantuotanto

Aktiivisuus parantaa asiakkaiden uskollisuutta

Asiakasmatkan ymmärtäminen on pitkäkestoisen asiakasuskollisuuden säilyttämisen A ja O. Tuomme prosesseihisi uutta energiaa ja autamme välttämään tarpeettoman resurssien käytön. Samalla säilytät arvokkaat asiakkaasi.

Peräti 81 prosenttia ruotsalaisista haluaa itse valita, mitä kanavaa pitkin he vastaanottavat viestintää. Yksilöllinen sähköinen asiakasviestintä onkin välttämätöntä nykyaikaisille energiayhtiöille, jotka haluavat lisää uskollisia asiakkaita. Siksi tarjoamme kuluttajalähtöisen sähköisen viestintäratkaisun, jossa yhteydenpito määräytyy asiakkaan omilla ehdoilla.

Vastaa asiakkaiden tarpeisiin antamalle heidän valita itse, milloin ja miten he haluavat viestiä ja maksaa laskunsa. Aktiivisuuden lisääminen parantaa uskollisuutta. Maksujen läpimenoajan lyhentyessä myös saatavasi kotiutuvat nopeammin.

 

Optimoi lasku – tiedottavasta laskusta viestinnälliseen

Lasku voi sisältää paljon muutakin kuin tietoa hinnoista ja energiankulutuksesta. Paranna asiakasuskollisuutta laskuilla, jotka lähetetään asiakkaan valitsemaa kanavaa pitkin, ja lisää yksilöllisiä vinkkejä ja tarjouksia suoraan laskulle. Tarjoa vastanottajalle myös mahdollisuus antaa palautetta ja ottaa yhteys asiakaspalveluun suoraan chattilinkin kautta.

Dynaamista viestintää – Lähetä vuorovaikutteisia ja responsiivisia laskuja ja hyödynnä monipuoliset asetteluvaihtoehdot ja henkilökohtaiset tarjoukset kaikissa sähköisissä kanavissa.

Lue lisää Billasta

Ennakoiva ja suora viestintä

Auta asiakkaista välttämään odottamattomat yllätykset viestimällä ennakoivasti, kun mahdollista – ja suoraan, kun tarpeen. Autamme luomaan pitkäkestoista asiakasuskollisuutta ja vähentämään asiakaspalvelun kuormitusta esimerkiksi hinnankorotusten ja suunniteltujen tai suunnittelemattomien sähkökatkosten yhteydessä.

Omnichannel – Anna asiakkaan itse valita, mitä fyysistä tai digitaalista kanavaa pitkin hän haluaa vastaanottaa viestintää.  

Lue lisää Omnichannel-ratkaisuista

 

Tarjoa asiakkaalle useita maksutapoja

Erilaisia vaihtoehtoja on tarjolla enemmän kuin koskaan. Maksu voi tapahtua digitaalisen postilaatikon kautta, verkkopankissa tai Swishin avulla – voit itse valita, mitä maksutapoja haluat tarjota asiakkaillesi. Fyysiseenkin laskuun voidaan sisällyttää QR-koodi, jonka avulla maksaminen onnistuu nopeasti ja sähköisesti.

Payment solutions – Useita ratkaisuja nopeaan ja kätevään mobiilimaksamiseen.

Lue lisää Payment solutions -ratkaisuistamme

Lisää tietoisuutta ja sitoutumista yksilöllisten digitaalisten toimintojen avulla

Oman sähkönkulutuksen tiedostaminen on aina tärkeää – vaikka energia olisi uusiutuvaa ja vihreää. Älykkäillä toiminnoilla, sähköisellä viestinnällä ja vastaanottajan mukaan yksilöidyillä tarjouksilla varmistamme, että asiakkaiden tietoisuus omasta sähkönkulutuksestaan ja tarjoamistasi palveluista paranee.

Access Interactive - Saat täyden hallinnan kaikista lähetyksistäsi ja voit mukauttaa niiden sisältöä ja ulkoasua sekä digitaalisissa että fyysisissä kanavissa.

Lue lisää Access Interactivesta

 
Sami-Niininen_500x500_Bg-Light-grey.jpg
Sami Niininen
Head of Business Development, PostNord Strålfors

Haluatko tietää, miten saat viestinnästäsi kustannustehokkaampaa ja kestävämpää – ja täytät asiakkaidesi vaatimukset? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

+358 40 503 4994
Sami.Niininen@Stralfors.fi

Lähetä viesti

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Eon_16-9.jpg

E.ON valmiina seuraavaan vaiheeseen

Sähköisestä asiakasviestinnästä on tullut nopeasti energiayhtiö E.ON:n uusi normaali. – Vielä muutama vuosi sitten kyseessä oli täydentävä viestintämuoto, ja nyt on jo päin vastoin. Näin on miellyttävämpää asiakkaillemme ja helpompaa meille, toteaa Head of Back Office Mikael Bladh.