Vastaamme tarpeisiisi ja laatuvaatimuksiisi
Ylittääksemme asiakkaidemme odotukset käymme jatkuvaa vuoropuhelua heidän kanssaan. Lisäksi mittaamme tyytyväisyyttä säännöllisesti.

Järjestelmällisen laatutyön sekä jatkuvaan kehitykseen tähtäävien lähestymis- ja toimintatapojen ansiosta voimme tarjota ratkaisuja ja palveluja, jotka täyttävät asiakkaidemme ja sidosryhmiemme tarpeet ja vaatimukset.
Meillä on kattavaa osaamista useissa eri laatumalleissa. Hyödynnämme tätä osaamista kehittääksemme ja parantaaksemme työskentelytapojamme, jotta voisimme vastata asiakkaidemme odotuksiin.
Kanssasi tekemämme yhteistyön ansiosta voimme tarjota parhaan mahdollisen teknisen ratkaisun laatunäkökulmasta katsottuna. Toimintamenetelmiemme jatkuva kehittäminen varmistaa lisäksi laadun sekä laadunhallinnan asianmukaisuuden, riittävyyden ja tehokkuuden.
Kehitämme jatkuvasti työntekijöidemme tietämystä ja osaamista laatuvaatimustemme täyttämiseksi.
PostNord Strålforsin liiketoiminta on sertifioitu uusimmilla laatu- ja ympäristöstandardeilla. Mittaamme, arvioimme ja seuraamme asiakkaidemme tyytyväisyyttä jatkuvasti.