Meidän kumppanimme

KivraTinkquadientJoistoMobilePaymobifyJakeluyhtio Suomiposti

Kivra
Kivra on turvallinen ja helppokäyttöinen digitaalinen postilaatikko yritysten ja kuluttajien väliseen vuorovaikutukseen. Kivra kerää kaiken arvokkaan tiedon yhteen paikkaan ja tarjoaa älykkäämmän tavan kommunikoida. Kivralla on tällä hetkellä viisi miljoonaa käyttäjää Ruotsissa ja yli 70 000 yritystä ja julkista organisaatiota lähettää digipostia palvelun kautta. Kivra lanseerattiin myös Suomessa vuonna 2020.

Kivralla lähetät asiakkaillesi sähköisesti kaiken sen, mitä lähettäisit heille muuten kirjepostina tai sähköpostitse. Digipostipalvelu on turvallinen ja nopea kanava toimittaa postia asiakkaille sähköisesti vahvistaen samalla asiakassuhdetta ja brändimielikuvaa.

kivra.fi

tink
Tink on Euroopan johtava Open Banking -alusta, jonka avulla pankit, fintech- ja startup-yritykset voivat kehittää datapohjaisia ​​rahoituspalveluita. Yhden API:n kautta Tink antaa asiakkaille pääsyn koottuun taloustietoon, käynnistää maksuja, rikastaa tapahtumia, tarkistaa tilit ja rakentaa työkaluja henkilökohtaisen talouden hallintaan. Tink on yhteydessä yli 3 400 pankkiin, jotka tavoittavat yli 250 miljoonaa pankkiasiakasta Euroopassa. Tink perustettiin vuonna 2012 Tukholmassa, ja siitä tuli Visa 2022:n kokonaan omistama tytäryhtiö. Tinkin 500 työntekijää palvelevat yli 300 pankkia ja fintech-yritystä 18 Euroopan markkina-alueella toimistoista 13 maassa.

tink.com

Quadient
Quadient on maailman merkityksellisimpien asiakaskokemusten liikkeellepaneva voima. Älykkään monikanavaisen viestinnän, älykkäiden pakettiautomaattien ja älykkäiden postitusratkaisuiden avulla Quadient auttaa organisaatioita muuttumaan nopeasti, luomaan merkityksellisiä suhteita ja luomaan lisäarvoa koko asiakasmatkan ajan. Tämä helpottaa ihmisten tuomista lähemmäksi sitä, mikä on tärkeää. Quadient on osa PostNord Strålforsin asiakasviestinnän alustaa.

quadient.com

Joisto
PostNord Strålforsin eArchive-ratkaisu perustuu Joiston dokumenttien hallinnan ratkaisuun. Joiston digitaalisen arkiston avulla voit tehokkaasti järjestää, automatisoida ja indeksoida suuria määriä dokumentteja ja multimediaa. Joiston ratkaisu palvelee kaikkia pienyrityksistä monikansallisiin yrityksiin ja pystyy vastaamaan yritysten tarpeisiin niiden muuttuessa.

Joisto

MobilePay
MobilePay-sovellus on Suomen käytetyin mobiilimaksusovellus. MobilePay on helppokäyttöinen ja se toimii kaikilla yleisimmillä älypuhelimilla ja maksukorteilla. MobilePaylla maksaminen tekee maksujen suorittamisesta todella vaivatonta ja nopeaa.

PostNord Strålfors tarjoaa edelläkävijänä Suomen markkinoilla yritysasiakkailleen mahdollisuuden lähettää laskuja kuluttajille suoraan MobilePayn maksusovellukseen. Kätevämmän maksumahdollisuuden lisäksi laskun lähettäjä voi seurata laskun tilaa reaaliajassa, ja tarkistaa onko lasku vastaanotettu, avattu tai maksettu.

MobilePay

Mobify
Mobify on kuluttajille luotu digitaalinen mobiilimaksamisen alusta, joka mahdollistaa mobiililaskujen ja oman talouden helpon hallinnoinnin tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella. Alusta koostuu verkkoportaalista ja mobiilisovelluksesta.

Palvelun avulla kuluttaja voi vastaanottaa laskunsa keskitetysti yhteen kanavaan ja hyötyä monipuolisista talouden hallintaa helpottavista työkaluista ja muista lisäpalveluista.

Mobify

Jakeluyhtio Suomi
Jakeluyhtiö Suomi on suomalaisten mediatalojen omistama yksityinen postiyritys, joka tarjoaa kirjeiden, aikakauslehtien ja pienpakettien jakelupalveluita Suomessa. Olemme jakaneet jo yli 300 miljoonaa tuotetta suomalaisille kotitalouksille ja yrityksille.

Jakeluyhtiö Suomen kaikilla tuotteilla on sähköisen jakokirjan mahdollistama seuranta, jonka avulla pystymme raportoimaan lähettäjäasiakkaillemme jakeluiden onnistumisesta ja sovitun palvelutason toteutumisesta.

Postnord Strålfors on ollut tärkeä kumppani Jakeluyhtiö Suomelle yhtiön perustamisesta, vuodesta 2015 alkaen.

Jakeluyhtiö Suomi

posti
OmaPosti, entiseltään nimeltään NetPosti on turvallinen digitaalinen postilaatikko, jonne kaikki asiakirjat, kuten laskut ja palkkalaskelmat, kulkeutuvat perille kuluttajan valitsemana.

Lähettäjän ottaessa OmaPostin digitaalisen postilaatikon jakelukanavaksi, kuluttaja pystyy valitsemaan OmaPosti-mobiilisovelluksesta tai OmaPosti-sovelluksesta verkkosivuston kautta, haluaako vastaanottaa sähköisiä dokumentteja vain tietyiltä lähettäjäorganisaatioilta vai kaikilta lähettäjäorganisaatioilta.

OmaPosti-sovellukseen arkistoituu kaikki lähetetyt digitaaliset postit, ja ne ovat kuluttajan saataville niin kauan, kun kuluttaja on OmaPosti-palvelun käyttäjänä.

OmaPosti