MobilePay – mobiilimaksaminen on helppoa ja nopeaa!

Mobiilimaksamisen ratkaisumme avulla lähetät laskun automaattisesti suoraan asiakkaallesi MobilePayhin. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Mitä hyötyä MobilePay-ratkaisustamme on yrityksille ja laskuttajalle?

  • Kustannussäästöt – paperilaskun jakelukuluihin verrattuna Mobilepaylla voi saavuttaa säästöjä kustannuksissa
  • Helppous – MobilePayn käyttöönotto on helppoa. Autamme yritystänne avaamaan MobilePay-palvelun ja voimme käyttää samaa laskuaineistoa MobilePaylle kuin muissakin laskutuskanavissa. Sopimuksen täydentäminen ja solmiminen laskuttajan, MobilePayn ja PostNord Strålforsin välillä on täysin sähköistettyä. 
  • Nopea maksusaatavien kierto – mobiilimaksamisen on havaittu olevan ylivoimaisen nopea tapa niin toimittaa lasku asiakkaalle kuin saada hanet huomaamaan ja maksamaan lasku. Tunnin kuluttua lähettämisestä jo kolmannes laskun saajista on maksanut laskun – ja MobilePay on ehtinyt tilittää maksut laskuttajan tilille.
  • Reaaliaikaisuus – voit seurata helposti, onko lähettämäsi lasku jaeltu, avattu ja maksettu MobilePaylla.

Ota MobilePay helposti käyttöön laskuillesi

MobilePay-sovellus on Suomen käytetyin mobiilimaksusovellus. MobilePay on helppokäyttöinen ja se toimii kaikilla yleisimmillä älypuhelimilla, maksukorteilla ja maksutapahtumilla. MobilePaylla maksaminen tekee maksujen suorittamisesta todella vaivatonta ja nopeaa.

MobilePayn tarjoaminen tukee kestävää kehitystä. Palvelun käyttöönotto on täysin sähköistettyä, ja tulostuksessa sekä kuljetuksessa syntyvät jätteet ja päästöt vältetään kokonaisuudessaan.

PostNord Strålfors tarjosi edelläkävijänä Suomen markkinoilla yritysasiakkailleen mahdollisuuden lähettää laskuja kuluttajille suoraan MobilePayn maksusovellukseen. Ota meihin yhteyttä ja kerromme lisää! Osaavat asiantuntijamme auttavat laskutustiedon käsittelyyn liittyvissä kysymyksissä, jotta palvelu saadaan nopeasti integroitua osaksi laskutuskanavavaihtoehtojanne.

MobilePay Toistuvaismaksu (entinen Subscriptions) – siirry kuukausilaskusta toistuvaismaksuun

Kuukaudesta toiseen toistuvien laskujen vastaanottaminen ja hoitaminen on entistä helpompaa. Kuluttajan ei tavitse tehdä alkuvaiheen hyväksynnän jälkeen mitään laskun maksamiseksi. Toistuvaismaksua voi verrata verkkopankeissa tapahtuvaan suoraveloitukseen, mutta ilman sitoutumista tiettyyn pankkiin ja sen verkkopankkitunnistautumiseen. Laskun saaja näkee helposti älypuhelimensa MobilePay-sovelluksesta tulevat ja menneet veloitukset. Sovelluksen avulla voi myös tarvittaessa helposti muuttaa veloitettavaa maksutiliä tai -korttia.

MobilePay Toistuvaismaksu -palvelun parhaita puolia ovat:

  • Jo ensimmäinen lasku MobilePay-sovellukseen. Lasku tulee "oikeaan paikkaan" heti alussa – ei tarvetta käynnistämisen jälkeen kirjautua ja vaihtaa laskukanavaa.
  • Toistuvaismaksujen veloitettavaa summaa voi vaihdella eräpäivittäin eli palvelu sopii hyvin myös laskuttajille, joiden palvelun tai tuotteen hinta määräytyy kulutuksen tai käytön mukaan.
  • Kuluttaja-asiakas hyväksyy ensimmäisen maksusuorituksen ja -tavan yhdellä sormen pyyhkäisyllä.
  • Laskutustapa voidaan aktivoida myös ilman ensimmäistä maksua, jos laskuttaja haluaa esimerkiksi tarjota ensimmäisen kuukauden palvelun tai tuotteen ilmaiseksi.

MobilePay Maksupyyntö (entinen Invoice) – helpompi tapa vastaanottaa ja maksaa lasku

Kuluttajat ovat ottaneet MobilePayn arkikäyttöön maksamisessa ja rahansiirroissa, joten laskun maksaminen on yhtä helppoa ja tuttua kuin viikkorahan siirto lapselle. Kun teet maksamisesta helpompaa asiakkaillesi, saat maksusi nopeammin tilillesi.

Asiakkaasi arvostavat nopeutta ja helppoutta. MobilePay-sovelluksen avulla asiakas voi myös tarvittaessa helposti muuttaa maksamisessa veloitettavaa maksutiliä tai -korttia. Samalla luotettavuuden on oltava pankkistandardien mukaista, siksi kaikki MobilePayn kanssa toimivat ovat vahvasti tunnistettuja ja tarkistettuja yrityksiä.

MobilePay Maksupyyntö -palvelun parhaita puolia ovat:

  • Helppo laskujen maksaminen asiakkaillesi vain yhdellä sormen pyyhkäisyllä. MobilePay Maksupyynnön avulla suurin osa laskun vastaanottajista maksaa laskun heti vastaanottamisen yhteydessä.
  • Laskun tilitys laskuttajalle viitetietoineen joko välittömästi maksun tapahduttua, tai kootusti kerran vuorokaudessa.
  • Lasku, maksu- tai lahjoituspyyntö voidaan toimittaa heti asiakkaan älypuhelimen MobilePay-sovellukseen, kunhan laskuttajalla on tiedossaan asiakkaan matkapuhelinnumero ja MobilePay-sovellus on hänellä käytössä - muuta aktivointia ei tarvita.
  • Maksupyynnön yhteydessä toimitetaan aina laskun PDF-kuva, joka näyttää visuaalisemmin kyseisen laskun sisällön.
  • Laskuttaja voi nähdä lähetetyn laskun tilan, kuten milloin se on toimitettu, avattu ja maksettu.

PostNord Strålfors voi tarjota erilaisia kuluttajan aktivointivaihtoehtoja, joiden avulla tehostetaan paperilaskuista mobiililaskuun siirtymistä, esimerkkeinä laskulla oleva QR-koodi tai automaattipuhelut.

Kysy lisää joustavista ratkaisuistamme!

Mobiilimaksuratkaisumme on räätälöitävissä erilaisten tarpeiden mukaisesti. Kerromme mielellämme mobiilimaksamisen eduista, joten ota rohkeasti yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta!

 
 

Aiheeseen liittyvät referenssimme

Plan-International_16-9.jpg

Plan International tarjoaa kuukausilahjoittajilleen modernin mobiilimaksuvaihtoehdon

Lastenoikeusjärjestö Plan Internationalin säännöllinen lahjoittaja tyttösponssi voi maksaa lahjoituksensa nopeasti ja helposti mobiililaitteellaan automaattisesti kerran kuukaudessa. MobilePay Subscriptions on alkuvuodesta 2023 käyttöönotettu lisäys PostNord Strålforsin kattaviin maksamisen ratkaisuihin.

Helen-FI-16-9.jpg

Lue kuinka Helen käyttää MobilePayta

Helen Oy on Suomen toiseksi suurin energiayhtiö. Vuoden 2019 alussa Helenistä tulee ensimmäinen suomalainen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden maksaa laskut MobilePaylla.