dynamic-communication-hero2.jpg

Dynamic Communication

Varmista viestiesi vaikuttavuus. Henkilökohtaiset tarjoukset ja interaktiivisuus kannustavat asiakkaitasi avaamaan lähetyksesi.

Interaktiivisia ja adaptiivisia asiakirjoja

  • Korkeampi avaamisaste – lähetykset tavoittavat vastaanottajat
  • Parempi käyttäjäkokemus ja luettavuus klikattavien valikkojen, adaptiivisen ulkoasun, animaatioiden ja videoiden avulla
  • Henkilökohtaisempi viestintä ja räätälöityjä tarjouksia
  • Kaksisuuntainen viestintä, kuten asiakaspalvelu ja palaute – suoraan asiakirjan kautta
  • Infografiikka esimerkiksi ostohistoriasta tai käyttötiedoista
  • Maksu suoraan laskua klikkaamalla
  • Myynnin lisääminen hallinnollisen kanavan kautta

Tavoittavatko viestisi vastaanottajat oikealla tavalla?

Tavoitat vastaanottajat varmemmin, kun jaat kiinnostavaa sisältöä tehokkaasti eri kanavia pitkin. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun dynaamisessa viestinnässä.

Parempi käyttäjäkokemus

Vastaanottajat edellyttävät, että viestintä on helposti ymmärrettävää. Voit vastata tähän vaatimukseen dynaamisilla ja interaktiivisilla asiakirjoilla, jotka mukautuvat automaattisesti näytön kokoon.

Ratkaisu parantaa käyttäjäkokemusta ja viestien lukemisastetta – sekä
mahdollisuuksiasi lisämyyntiin ja tavaramerkkisi vahvistamiseen.

Suomalaisista 86 prosenttia pitää helposti ymmärrettävää viestintää melko tai erittäin tärkeänä. Monet sähköiset asiakirjat avataan kuitenkin matkapuhelimella, jolloin staattisen PDF:n lukeminen pieneltä näytöltä johtaa huonoon käyttäjäkokemukseen. Se myös vähentää vastaanottajan halukkuutta avata asiakirja.

Jotta vastaanottajalla olisi syy avata asiakirja, käyttäjäkokemuksen on oltava miellyttävämpi. Asiakirjan on oltava luettavissa kaikenkokoisilta näytöiltä, ja myös sisällön on herätettävä kiinnostusta.

Hyvä syy asiakirjojen avaamiseen

Dynamic Communication tekee kaikista asiakirjoista – myös laskuista – elämyksiä. Asiakirja on adaptiivinen ja mukautuu automaattisesti vastaanottajan näyttöön. Sisällöstä on mahdollista tehdä kiinnostavaa ja opettavaista helppolukuisilla yhteenvedoilla, jotka johtavat yksityiskohtaisempiin tietoihin, sekä infografiikalla tai videoilla ja animaatioilla, jotka valikoituvat vastaanottajan kiinnostuksen kohteiden tai tottumusten perusteella.

Käyttäjäkokemus paranee entisestään, kun asiakirjoista tehdään interaktiivisia integroimalla niihin esimerkiksi kyselytutkimus tai chattiyhteys asiakaspalveluun. Lisäksi kaikki sisältö voidaan räätälöidä, joten voit esimerkiksi lisätä viesteihin henkilökohtaisia tarjouksia uskollisille asiakkaillesi tietyissä kohderyhmissä.

Käyttökelpoinen tieto, houkuttelevat tarjoukset ja mutkattomat viestintäkanavat vaikuttavat kaikki käyttäjäkokemuksen miellyttävyyteen. Mitä parempi käyttäjäkokemus, sitä todennäköisemmin vastaanottaja oikeasti avaa asiakirjan ja näkee viestisi.

Yksinkertaista hallintoa, kun kaikki tiedot ovat samassa paikassa

Dynamic Communication on helppokäyttöinen ratkaisu. Luodessasi lähetyksen voit tehdä tarvittavat hienosäädöt helposti yhdessä paikassa. Sen jälkeen korjaukset tehdään automaattisesti kaikkiin kohtiin ja kaikkiin kanaviin – samanaikaisesti. Siten voit helposti esikatsella näytöltä, miltä lopputulos näyttää kaikilla alustoilla ja kaikissa kanavissa. Asiakirjat on myös mahdollistaa tarkistaa ja hyväksyä matkapuhelimella.

Asiakastapauksia ja syventävää tietoa

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital panostaa dynaamiseen sisältöön

PostNord Strålforsin lähettämät yksilöidyt lähetykset ja responsiiviset laskut lisäävät osumatarkkuutta. – Luovumme raskaista tiedostomuodoista, kuten pdf-tiedostoista, ja annamme asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua lähettämiimme tietoihin haluamansa kanavan ja alustan kautta, Fredrik Welin.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.

Alektum-omnichannel_16-9.jpg

Inbetalningarna till Alektum ökade med omnichannel

Genom att låta skuldsatta själva välja betalningskanal har inbetalningarna till Alektum Group ökat med närmare fyra procent.

Yhteensopivat ratkaisut

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

Tavoittavatko viestisi vastaanottajat oikealla tavalla?

Tavoitat vastaanottajat varmemmin, kun jaat kiinnostavaa sisältöä tehokkaasti eri kanavia pitkin. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun dynaamisessa viestinnässä.