Parempi käyttäjäkokemus
Vastaanottajat edellyttävät, että viestintä on helposti ymmärrettävää. Voit vastata tähän vaatimukseen dynaamisilla ja interaktiivisilla asiakirjoilla, jotka mukautuvat automaattisesti näytön kokoon – olipa päätelaite sitten tietokone, tabletti tai älypuhelin.
Ratkaisu parantaa käyttäjäkokemusta ja viestien lukemisastetta sekä mahdollisuuksiasi lisämyyntiin ja brändisi vahvistamiseen.
Suomalaisista 86 prosenttia pitää helposti ymmärrettävää viestintää melko tai erittäin tärkeänä. Monet sähköiset asiakirjat avataan kuitenkin matkapuhelimella, jolloin staattisen pdf-tiedoston lukeminen pieneltä näytöltä johtaa huonoon käyttäjäkokemukseen. Se myös vähentää vastaanottajan halukkuutta avata asiakirja.
Jotta vastaanottajalla olisi syy avata asiakirja, käyttäjäkokemuksen on oltava miellyttävämpi. Asiakirjan on oltava luettavissa kaikenkokoisilta näytöiltä, ja myös sisällön on herätettävä kiinnostusta.
Hyvä syy asiakirjojen avaamiseen
Hyvä syy asiakirjojen avaamiseen Dynamic Communication tekee kaikista asiakirjoista – myös laskuista – elämyksiä. Asiakirja on responsiivinen ja mukautuu automaattisesti vastaanottajan näyttöön. Sisällöstä on mahdollista tehdä kiinnostavaa ja opettavaista helppolukuisilla ja yksityiskohtaisempiin tietoihin johtavilla yhteenvedoilla sekä infografiikalla tai videoilla ja animaatioilla, jotka valikoituvat vastaanottajan kiinnostuksenkohteiden tai tottumusten perusteella.
Käyttäjäkokemus paranee entisestään, kun asiakirjoista tehdään interaktiivisia integroimalla niihin esimerkiksi kyselytutkimus tai chat-yhteys asiakaspalveluun. Lisäksi kaikki sisältö voidaan räätälöidä, jolloin voit lisätä viesteihin esimerkiksi henkilökohtaisia tarjouksia uskollisille asiakkaillesi tietyissä kohderyhmissä.
Niin käyttökelpoinen tieto, houkuttelevat tarjoukset kuin mutkattomat viestintäkanavat vaikuttavat käyttäjäkokemuksen miellyttävyyteen. Mitä parempi käyttäjäkokemus, sitä todennäköisemmin vastaanottaja oikeasti avaa asiakirjan ja näkee viestisi.
Yksinkertaista hallintoa, kun kaikki tiedot ovat samassa paikassa
Dynamic Communication on helppokäyttöinen ratkaisu. Luodessasi lähetyksen voit tehdä tarvittavat hienosäädöt ja säännöt helposti yhdessä paikassa PostNord Strålforsin Access-palvelussa. Sen jälkeen muutokset näkyvät automaattisesti kaikissa kohdissa ja kaikissa kanavissa samanaikaisesti. Access-palvelussa voit helposti esikatsella näytöltä, miltä lopputulos näyttää kaikilla alustoilla ja kaikissa kanavissa. Asiakirjat on myös mahdollistaa tarkistaa ja hyväksyä matkapuhelimella.
Tavoittavatko viestisi vastaanottajat oikealla tavalla?
Tavoitat vastaanottajat varmemmin, kun jaat kiinnostavaa sisältöä tehokkaasti eri kanavia pitkin. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun dynaamisessa viestinnässä.