Dynamic-Communication-Hero_3-1.jpg

Dynamic Communication

Varmista viestiesi vaikuttavuus. Henkilökohtaiset tarjoukset ja interaktiivisuus kannustavat asiakkaitasi avaamaan lähetyksesi.

Interaktiivisia ja adaptiivisia asiakirjoja

  • Korkeampi avaamisaste – lähetykset tavoittavat vastaanottajat
  • Parempi käyttäjäkokemus ja luettavuus klikattavien valikkojen, responsiivisen ulkoasun, animaatioiden ja videoiden avulla
  • Henkilökohtaisempi viestintä ja räätälöityjä tarjouksia
  • Kaksisuuntainen viestintä, kuten asiakaspalvelu ja palaute – suoraan asiakirjan kautta
  • Infografiikka esimerkiksi ostohistoriasta tai käyttötiedoista
  • Myynnin lisääminen hallinnollisen kanavan kautta

Tavoittavatko viestisi vastaanottajat oikealla tavalla?

Tavoitat vastaanottajat varmemmin, kun jaat kiinnostavaa sisältöä tehokkaasti eri kanavia pitkin. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun dynaamisessa viestinnässä.

Parempi käyttäjäkokemus

Vastaanottajat edellyttävät, että viestintä on helposti ymmärrettävää. Voit vastata tähän vaatimukseen dynaamisilla ja interaktiivisilla asiakirjoilla, jotka mukautuvat automaattisesti näytön kokoon – olipa päätelaite sitten tietokone, tabletti tai älypuhelin.

Ratkaisu parantaa käyttäjäkokemusta ja viestien lukemisastetta sekä mahdollisuuksiasi lisämyyntiin ja brändisi vahvistamiseen.

Suomalaisista 86 prosenttia pitää helposti ymmärrettävää viestintää melko tai erittäin tärkeänä. Monet sähköiset asiakirjat avataan kuitenkin atkapuhelimella, jolloin staattisen pdf-tiedoston lukeminen pieneltä näytöltä johtaa huonoon käyttäjäkokemukseen. Se myös vähentää vastaanottajan halukkuutta avata asiakirja.

Jotta vastaanottajalla olisi syy avata asiakirja, käyttäjäkokemuksen on oltava miellyttävämpi. Asiakirjan on oltava luettavissa kaikenkokoisilta näytöiltä, ja myös sisällön on herätettävä kiinnostusta.

Hyvä syy asiakirjojen avaamiseen

Hyvä syy asiakirjojen avaamiseen Dynamic Communication tekee kaikista asiakirjoista – myös laskuista – elämyksiä. Asiakirja on responsiivinen ja mukautuu automaattisesti vastaanottajan näyttöön. Sisällöstä on mahdollista tehdä kiinnostavaa ja opettavaista helppolukuisilla ja yksityiskohtaisempiin tietoihin johtavilla yhteenvedoilla sekä infografiikalla tai videoilla ja animaatioilla, jotka valikoituvat vastaanottajan kiinnostuksenkohteiden tai tottumusten perusteella.

Käyttäjäkokemus paranee entisestään, kun asiakirjoista tehdään interaktiivisia integroimalla niihin esimerkiksi kyselytutkimus tai chat-yhteys asiakaspalveluun. Lisäksi kaikki sisältö voidaan räätälöidä, jolloin voit lisätä viesteihin esimerkiksi henkilökohtaisia tarjouksia uskollisille asiakkaillesi tietyissä kohderyhmissä.

Niin käyttökelpoinen tieto, houkuttelevat tarjoukset kuin mutkattomat viestintäkanavat vaikuttavat käyttäjäkokemuksen miellyttävyyteen. Mitä parempi käyttäjäkokemus, sitä todennäköisemmin vastaanottaja oikeasti avaa asiakirjan ja näkee viestisi.

Yksinkertaista hallintoa, kun kaikki tiedot ovat samassa paikassa

Dynamic Communication on helppokäyttöinen ratkaisu. Luodessasi lähetyksen voit tehdä tarvittavat hienosäädöt ja säännöt helposti yhdessä paikassa PostNord Strålforsin Access-palvelussa. Sen jälkeen muutokset näkyvät automaattisesti kaikissa kohdissa ja kaikissa kanavissa samanaikaisesti. Access-palvelussa voit helposti esikatsella näytöltä, miltä lopputulos näyttää kaikilla alustoilla ja kaikissa kanavissa. Asiakirjat on myös mahdollistaa tarkistaa ja hyväksyä matkapuhelimella.

Asiakastapauksia ja syventävää tietoa

Canal-digital_16-9.jpg

Canal Digital panostaa dynaamiseen sisältöön

PostNord Strålforsin lähettämät yksilöidyt lähetykset ja responsiiviset laskut lisäävät osumatarkkuutta. – Luovumme raskaista tiedostomuodoista, kuten pdf-tiedostoista, ja annamme asiakkaillemme mahdollisuuden tutustua lähettämiimme tietoihin haluamansa kanavan ja alustan kautta, Fredrik Welin.

Eon-omnichannel_16-9.jpg

E.ON: Monikanavainen sähkölasku

Asiakaspalveluun kohdistuva paine vähenee, verkkomyynti kasvaa, asiakastyytyväisyys paranee ja asiakkaiden vaihtuvuus laskee.

Alektum-omnichannel_16-9.jpg

Inbetalningarna till Alektum ökade med omnichannel

Genom att låta skuldsatta själva välja betalningskanal har inbetalningarna till Alektum Group ökat med närmare fyra procent.

Yhteensopivat ratkaisut

Internet-Bank-Invoice_16-9

e-lasku B2C

e-lasku B2C on laskutuskanava, jota käyttää nykyään jo yli 3,6 miljoonaa ruotsalaista. Asiakkaat voivat maksaa laskunsa heille parhaiten sopivaan aikaan – yksinkertaisesti ja turvallisesti.

Tavoittavatko viestisi vastaanottajat oikealla tavalla?

Tavoitat vastaanottajat varmemmin, kun jaat kiinnostavaa sisältöä tehokkaasti eri kanavia pitkin. Ota meihin yhteyttä, niin autamme sinut alkuun dynaamisessa viestinnässä.