Digipostipalvelu Kivra

Kivra on digipostipalvelu, joka kokoaa yritysten ja heidän asiakkaidensa pirstaloituneen dokumenttiliikenteen yhteen saavutettavaan ja turvalliseen palveluun. Kaikki PostNord Strålforsin asiakasyritykset, ja organisaatiot voivat lähettää Kivraan digipostina laskuja, palkkakuitteja, työeläkeotteita, tiedotteita, sopimuksia ja muuta postia. Kaikki ne dokumentit, jotka on aiemmin toimitettu joko postitse, verkkopankkiin tai sähköpostitse voidaan toimittaa PostNord Strålforsin kautta kuluttaja-asiakkaille digipostina Kivraan.

Kivraan postin digipostina Suomessa lähettää jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota. Palvelu on otettu Suomessa hyvin vastaan. Kivra on lähtöisin Ruotsista, jossa palvelua käyttää jo yli 5,4 miljoonaa kuluttajaa ja yli 100 000 lähettävää yritystä ja organisaatioita. Digipostipalvelu Kivra on osa PostNord Strålforsin kanavavalikoimaa Suomessa muiden postinjakelukanavien rinnalla, joten yrityksesi saa laskut ja muun digipostin välitettyä myös Suomen Kivran käyttäjille.

Kivra kokoaa arjen asioinnin yhteen palveluun, oli kyse sitten dokumenttien tallentamisesta tai laskujen maksamisesta. Antamalla asiakkaillesi mahdollisuuden valita heille sopivin sähköinen kanava yrityksesi kanssa asiointiin, lisäät yrityksesi asiakastyytyväisyyttä ja asiakaspitoa. Käyttämällä Kivran sähköistä postilaatikkoa asiointiin asiakkaidesi kanssa yrityksesi säästää aikaa, rahaa ja luonnonvaroja.

Kuluttajan etuina Kivrassa:

  • Kaikki arjen asiointi yhdestä palvelusta
  • Helppo vastaanottaa ja käsitellä laskuja ja asiakirjoja – myös maksaminen onnistuu
  • Arkistointi - Arjen oman asiakirjat aina järjestyksessä ja tallessa tallennettuna Kivraan
  • Asiakirjojen jakaminen muiden käyttäjien kanssa turvallista ja helppoa - perhetoiminnallisuus mahdollistaa postilaatikon jakamisen

Yrityksille etuina Kivrassa:

  • Lähetä laskuja, palkkalaskelmia, sopimuksia, ja muita dokumentteja asiakkaillesi kootusti yhteen sähköiseen palveluun
  • Säästä kustannuksia ja nopeuta laskujen maksua
    • 90 % Kivraan saapuneesta digipostista luetaan
    • Toimitukset perille kerralla oikein ja oikeaan aikaan - vähentäen yhteydenottoja asiakaspalvelukanaviin
    • 70 % Kivrassa maksetuista laskuista maksetaan ennen eräpäivää tuoden kustannustehokkuutta ja nopeutta maksujensaatavienhallintaan
    • 97,5 % Kivraan saapuneista palkkakuiteista luetaan, mahdollistaen työnantajalle uuden kanavan viestiä ja vahvistaa työnantajamielikuvaa ja työsuhdetta
  • Vahvista asiakassuhdetta. Kivran lähettäjäpavelut tukevat asiakasviestintää ja brändin tunnettuuden kasvattamista.

Kivran sähköisen postilaatikon käyttöönottamiseksi riittää, että teet sopimuksen PostNord Strålforsin kanssa ja aloitat laskujen ja muiden asiakirjojen lähettämisen kauttamme Kivraan osana omnikanavaista viestintäratkaisuamme. Kivra on valittavissa yhtenä jakelukanavana We Mail -palvelussamme.

Sami-Niininen_500x500_Bg-Light-grey.jpg
Sami Niininen
Head of Business Development, PostNord Strålfors

Ota meihin yhteyttä

Ottamalla Kivran käyttöön yrityksellesi, mahdollistat asiakkaillesi turvallisen ja vastuullisen kanavan asioida kanssasi. Käyttöönotto sujuu meillä helposti, joten ota yhteyttä ja laajenna digitaalisia ratkaisuitanne entisestään!

+358 40 503 4994
Sami.Niininen@stralfors.fi

Ota meihin yhteyttä

Inspiraatio ja artikkelit

Kivra

Kivran asiantuntija kertoo: näin tarjoat asiakkaille parhaan mahdollisen tietosuojan

Yksityisyyden suojaan kohdistuu nykyään erittäin korkeat odotukset, ja henkilötiedot nähdään valuuttana. Jos haluaa pitää asiakkaat tyytyväisinä, henkilötietoja täytyy käsitellä oikealla tavalla – pelkkä lakisääteisten vaatimusten täyttäminen riitä. Kivran juristi Anna Mirsch Peiris antaa parhaat vinkkinsä hyvän tietosuojan varmistamiseen.

MobilePayment-Kivra_16-9_NEW.jpg

PostNord Strålfors Oy sekä digiposti- ja asiointipalvelu Kivra yhteistyöhön myös Suomessa - PSD2-tilimaksaminen suomalaisten käyttöön

Ruotsissa yli 3,5 miljoonan ihmisen käyttämä digiposti- ja asiointipalvelu Kivra aloittaa toimintansa Suomessa helmikuussa 2020. Palvelu tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tehostaa laskutustaan ja kuluttajille helpon tavan siirtyä ympäristöystävälliseen arjen asiointiin.

Ikano-Bank_16-9.jpg

Digitaalinen kumppani pitkässä ja tiiviissä yhteistyössä

PostNord Strålforsin omnikanavaratkaisu tarjoaa sekä ajan että kustannusten säästöä Ikano Bankille. Se tukee myös yrityksen vastuullisuustyötä. Avainasemassa on pitkäjänteinen kumppanuus, jossa molemmat osapuolet voivat kehittyä.