Billa – Täysin uudenlainen laskuttamisen palvelu

Billa muuttaa täysin yrityksenne kuluttaja-asiakkaiden asiakaskokemuksen palvelunne laskutuksesta sekä muusta viestinnästä. Billa auttaa teitä palvelemaan asiakkaitanne suoraan laskulta - helpommin ja kustannustehokkaammin.

Lue lisää palvelusta
Billa brings measurable added value to your customers

Billa tuo mitattavaa lisäarvoa asiakkaillesi

Monet asiakkaat saavat yhä laskunsa paperisena. Toiset jo digitaalisena, mutta vain puolittain. He saavat kyllä laskunsa sähköisesti, mutta PDF-tiedostoina.

Laskun vastaanottaminen – ja sen maksaminen –  on hetki, jossa asiakassuhdetta testataan.

Laskutuksen hetki antaa mahdollisuuden kysyä palautetta, suositella tuotteita tai palveluita sekä informoida asiakasta – eli palvella asiakasta entistä paremmin.

 

Billa on täysin uudenlainen palvelu

Billa on tuoteperhe, jonka avulla on mahdollista lähettää sähköisiä laskuja ja muita dokumentteja.

Se mahdollistaa paremman asiakaskokemuksen sekä sen mittaamisen interaktiivisen ja personoitujen palvelujen avulla.

​Billa-palvelulla laskun yhteyteen on mahdollista lisätä erilaisia asiakaskokemusta rikastuttavia ominaisuuksia eli mikropalveluita.​

Palvelussa esimerkiksi lasku ja sen lisäominaisuudet räätälöidään kuhunkin tarpeeseen ja kontekstiin sopivaksi.

Aloita Billan käyttö

Billa is a completely new kind of invoicing service
 

Billa palvelutasot

Billasta on tarjolla kolme eri tasoista palvelukokonaisuutta. Tämä mahdollistaa yrityksellenne mahdollisuuden aloittaa helposti Billan käyttö ja laajentaa käyttöä erilaisten uusien tarpeidenne kautta.

Billa

Billa

Peruspalvelu sähköiseen laskutukseen.

Hoitaa laskujen ja muiden dokumenttien lähettämiseen asiakkaillenne.

Lue lisää Billasta

BillaPlus

BillaPlus

Lisää valmiita lisäpalveluita sähköisen laskun tai dokumentin yhteyteen.

Tämä taso mahdollistaa interaktiivisen ja personoidumman viestinnän ja asiakaskokemuksen kehittämisen valmiiden mikropalveluiden avulla.

Lue lisää BillaPlussasta

BillaPlugin

BillaPlugin

Yhdistä yrityksen omat palvelut osaksi Billaa.

Mahdollistaa täysin tarpeisiisinne räätälöityjen lisäarvopalveluiden liittämisen alustamme kautta osaksi asiakasviestintää.

Lue lisää BillaPluginista

”Selkeästi kerrottu ja monipuolinen. Kaikki tarvittava löytyy yhdestä paikasta”

Palaute Billa-palvelusta koskevasta kuluttajatutkimuksesta johon osallistui yli 500 kuluttajaa.

Tämä on Billa

  • Helppo ja asiakaslähtöinen käyttöliittymä laskuille ja muille dokumenteille.
  • Muuttaa hankalat PDF-laskut aidosti digitaalisiksi ja saavutettaviksi.
  • Aidosti mobiilikäyttöön suunniteltu lasku.
  • Aina brändinne mukainen käyttöliittymä ja -kokemus.

Kuinka Billan saa käyttöön

  • Ohjaa laskutusaineisto PostNord Strålforsille. Me liitämme sen osaksi Billa-palvelua.
  • Lisäämme brändisi palveluun ja hiomme yhdessä lopullisen käyttökokemuksen.

Aloita Billan käyttö

”Monipuolisesti tietoa digitaalisesti klikkailtavana eikä vain tekstimuodossa. Mahdollisuuksia esim. chat-palveluun”

Palaute Billa-palvelusta koskevasta kuluttajatutkimuksesta johon osallistui yli 500 kuluttajaa.

Tämä on BillaPlus

On kaikki mitä Billakin ja lisäksi saatte mikropalvelut, jotka tuottavat asiakkaallenne lisäarvoa. Tällä hetkellä BillaPlus-palveluita on muun muassa:

  • Asiakkaan käyttämän palvelun hyödyt datan avulla (esim. graafit, erittelyt, dokumentit ja laskurit).
  • Asiakkaan tunnistaminen laskutustietojen avulla asiakaspalvelun ja -tyytyväisyyden tehostamiseksi.
  • Lisäpalveluiden tai ostamisen pariin ohjaaminen.
  • Maksamisen palvelut.

Kuinka BillaPlussan saa käyttöön

  • Valitaan asiakkaillenne merkityksellisimmät lisäpalvelut.
  • Suunnittelemme yhdessä käyttöliittymän vastaamaan brändiäsi ja asiakaskokemustasi.
  • Palvelut otetaan käyttöön ketterässä projektissa, missä yhdistetään haluamasi toiminnallisuudet laskun käyttöliittymään.

Aloita BillaPlussan käyttö

”Vaikuttaa paljon paremmalta ja antavat joustoa ja tietoa enemmän perinteisiin verrattuna. Ja perinteisiä laskuja ollaan katseltu muutenkin riittävän kauan eli systeemiä on aikakin päivittää.”

Palaute Billa-palvelusta koskevasta kuluttajatutkimuksesta johon osallistui yli 500 kuluttajaa.

Tämä on BillaPlugin

On kaikki mitä Billakin ja lisäksi haluamasi palvelu tai palvelut, jotka räätälöidään varmistamaan yksi asiakaspolkusi merkityksellisimmistä kohdista.

Se voi olla palveluportaalisi tuottamaa lisäarvoa, nopeutta ja helpotusta maksamiseen, tiedon keräämistä asiakastyytyväisyydestä tai kohdistettua myyntiä ja viestintää. Varmaa on, että se on hyödyntämätön kohta asiakaskokemustasi, joka tuottaa uusia mahdollisuuksia liiketoiminnalle!

Kuinka BillaPlussan saa käyttöön

  • Yhdistämme yhteisprojektissa alustamme kautta haluamanne lisäarvopalvelun tai -palvelut osaksi kokonaisvaltaista asiakaskokemuksen hallintaa.
  • Teemme yhteistyöskentelyn teille mahdollisimman helpoksi. Tuomme projektiin teknisen asiantuntijatiimimme ja ketterän projektinjohdon.

Aloita BillaPluginin käyttö