eArkisto

Nopea, turvallinen ja EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukainen pääsy tietoihin tuo merkittävän aikasäästön päivittäiseen työhösi – parempaa asiakaskokemusta unohtamatta. eArkisto on kaikkien tietovirtojesi solmukohta.

Fyysisen ja digitaalisen viestinnän turvallinen tallennus

  • Tarjoaa nopean ja vaivattoman pääsyn kaikkeen viestintään kaikentyyppisiltä laitteilta
  • Yksinkertaistaa asiakastukea
  • Tuo suoria ja epäsuoria aika- ja kustannussäästöjä
  • Nopea ja yksinkertainen ottaa käyttöön
  • Käytettävissä eri kielillä
  • Takaa korkean turvallisuustason ja täyden jäljitettävyyden
  • Täyttää EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimukset

Löydä tiedot nopeasti

Tietojen tallentaminen ja hakeminen voi haukata suuren osan työajasta sekä pidentää toimitus- ja vastausaikoja. eArkisto mahdollistaa kaiken saapuvan ja lähtevän tiedon tallentamisen – olipa kyse sitten painetuista tai digitaalisista aineistoista. Siten se myös vähentää hallinnollisiin tehtäviin kuluvaa aikaa. Asiakkaan ottaessa yhteyttä asiakaspalvelu löytää hetkessä tarvitsemansa tiedot, mikä parantaa asiakaskokemusta.

Nopeasti alkuun skaalautuvalla ratkaisulla

eArkisto soveltuu tietojen tallentamiseen kaikista lähteistä ja tietovirroista. Voit tallentaa niin henkilöstöasiakirjoja kuin piirustuksia, laskuja ja myyntisopimuksia. Kun tarpeesi muuttuvat, ratkaisua voidaan skaalata suuntaan tai toiseen sen mukaan, miten suuria tietovirtoja sinun on pystyttävä käsittelemään ja missä maissa ratkaisua tarvitaan. Jos sinun tarvitsee päästä nopeasti alkuun, tarjolla on pilvipohjainen perusratkaisu, jonka otat käyttöön käden käänteessä ilman aikaa vieviä it-integraatioita. Halutessasi ratkaisu voidaan kuitenkin myös integroida it-järjestelmiisi tehokkaan rest api -rajapinnan kautta.

eArkisto on täydellinen monien erityyppisten tietojen tallentamiseen, ja se tukee erilaisia prosesseja. Esimerkkejä:

  • Asiakasviestintä
  • Laskuarkisto
  • HR- ja henkilöstöarkisto
  • Sopimusarkisto
  • Rakennuslupa-arkisto

Yksinkertaista henkilötietojen käsittelyä

Kun henkilötietoja pyydetään poistamaan EU:n tietosuoja-asetuksen nojalla, se onnistuu helposti. Lisäksi kaikki tietovirrat, kuten laskut, myyntisopimukset ja henkilöstöasiakirjat, ovat toisistaan erillään. Se helpottaa erityyppisten asiakirjojen käsittelyä. Esimerkiksi laskut voidaan määrittää säilytettäviksi lakisääteisen vuosimäärän ajan, vaikka asiakas haluaisi, että muut asiakastiedot poistetaan.

Korkea turvallisuustaso ja täysi jäljitettävyys

Kaikki tiedot tallennetaan turvallisiin järjestelmiin salauksesta, todennuksesta ja asiakirjojen tarkastusketjuista huolehtien. Tämä takaa tietojen turvallisuuden ja mahdollistaa asiakirjojen käytön täydellisen jäljittämisen. Käyttäjien käyttöoikeudet voidaan määrittää käyttöoikeusroolien perusteella, mikä parantaa turvallisuutta entisestään.

Järjestelmä perustuu avoimiin standardeihin sekä palvelukeskeiseen arkkitehtuuriin ja on sen vuoksi aikaa kestävä ratkaisu, joka mukautuu uusiin viestintämuotoihin ja uuteen lainsäädäntöön.


eArkisto on osa Omnichannel-palveluamme

Jos olet epävarma, miten voit parhaiten hyödyntää eArkiston tarjoamia mahdollisuuksia, autamme sinua mielellämme. Samalla voimme muokata ratkaisun vastaamaan toimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla.
Kaikkein tehokkaimman kokonaisuuden saat, kun käytät eArkistoa yhdessä muiden Omnichannel-palveluidemme kanssa. Tällöin viestintäsi voidaan automatisoida täysin ja resurssejasi vapautuu muuhun toimintaan.

Lue lisää Omnichannel-palvelusta

Oletko kyllästynyt oman arkiston ylläpitämiseen?

Tallentamalla tiedot digitaalisesti eArkisto-palvelun avulla tehostat prosessejasi ja parannat asiakaskokemusta. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme eri mahdollisuuksista.

Ota meihin yhteyttä

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on jo täällä

Mitä ajattelet, kun kuulet puhuttavan digitaalisesta arkistosta? Useimpien mieleen tulee vaatimustenmukaisuuden ja oikeudellisten velvoitteiden viidakko. – Tulevaisuuden digitaalinen arkisto on kaiken yritysten ja asiakkaiden välisen viestinnän solmukohta, jota asiakkaat arvostavat, Joiston toimitusjohtaja Tommi Hänninen kertoo.

Ikano Bank

Ikano Bank tekee pitkäjänteistä työtä kestävän kehityksen eteen

Ikano-konserniin kuuluvan pankin, Ikano Bank AB:n liiketoiminnan tavoitteena on luoda mahdollisimman monelle asiakkaalle helposti ymmärrettäviä ja edullisia tuotteita ja palveluita, jotka auttavat asiakkaan oman talouden tasapainoa. Osana kestävää kehitystä Ikano Bank on keskittynyt paperin käytön vähentämiseen.

Skellefteå Kraft

Skellefteå Kraft – onnistunutta digiviestintää

Sähköyhtiö Skellefteå Kraft on digitalisoinut toimintaansa vaikuttavalla tavalla. Suurista haasteista huolimatta yhtiön toiminta on nyt tehokasta, ja se tarjoaa kenties parasta asiakaspalvelua koko Ruotsin energia-alalla. – Ilman PostNord Strålforsin asiakaskeskeistä lähestymistapaa emme olisi koskaan päässeet näin pitkälle, sanoo yhtiön laskutuspäällikkö Eva-Lena Berglund.

Mailroom-solutions_16-9.jpg

Saapuvan postin käsittely

Unohda saapuvan digitaalisen ja fyysisen viestinnän vieminen IT-järjestelmiin – meidän avullamme automatisoit kaiken käsittelyn.

Scanning-puff-16-9.jpg

Ostolaskujen skannaus

Ostolaskujen skannaus on ratkaisu saapuvien paperilaskujen skannaamiseen. Se helpottaa hallinnollista työtä ja minimoi kustannukset.