Löydä tiedot nopeasti
Tietojen tallentaminen ja hakeminen voi haukata suuren osan työajasta sekä pidentää toimitus- ja vastausaikoja. eArkisto mahdollistaa kaiken saapuvan ja lähtevän tiedon tallentamisen – olipa kyse sitten painetuista tai digitaalisista aineistoista. Siten se myös vähentää hallinnollisiin tehtäviin kuluvaa aikaa. Asiakkaan ottaessa yhteyttä asiakaspalvelu löytää hetkessä tarvitsemansa tiedot, mikä parantaa asiakaskokemusta.
Nopeasti alkuun skaalautuvalla ratkaisulla
eArkisto soveltuu tietojen tallentamiseen kaikista lähteistä ja tietovirroista. Voit tallentaa niin henkilöstöasiakirjoja kuin piirustuksia, laskuja ja myyntisopimuksia. Kun tarpeesi muuttuvat, ratkaisua voidaan skaalata suuntaan tai toiseen sen mukaan, miten suuria tietovirtoja sinun on pystyttävä käsittelemään ja missä maissa ratkaisua tarvitaan. Jos sinun tarvitsee päästä nopeasti alkuun, tarjolla on pilvipohjainen perusratkaisu, jonka otat käyttöön käden käänteessä ilman aikaa vieviä it-integraatioita. Halutessasi ratkaisu voidaan kuitenkin myös integroida it-järjestelmiisi tehokkaan rest api -rajapinnan kautta.
eArkisto on täydellinen monien erityyppisten tietojen tallentamiseen, ja se tukee erilaisia prosesseja. Esimerkkejä:
- Asiakasviestintä
- Laskuarkisto
- HR- ja henkilöstöarkisto
- Sopimusarkisto
- Rakennuslupa-arkisto
Yksinkertaista henkilötietojen käsittelyä
Kun henkilötietoja pyydetään poistamaan EU:n tietosuoja-asetuksen nojalla, se onnistuu helposti. Lisäksi kaikki tietovirrat, kuten laskut, myyntisopimukset ja henkilöstöasiakirjat, ovat toisistaan erillään. Se helpottaa erityyppisten asiakirjojen käsittelyä. Esimerkiksi laskut voidaan määrittää säilytettäviksi lakisääteisen vuosimäärän ajan, vaikka asiakas haluaisi, että muut asiakastiedot poistetaan.
Korkea turvallisuustaso ja täysi jäljitettävyys
Kaikki tiedot tallennetaan turvallisiin järjestelmiin salauksesta, todennuksesta ja asiakirjojen tarkastusketjuista huolehtien. Tämä takaa tietojen turvallisuuden ja mahdollistaa asiakirjojen käytön täydellisen jäljittämisen. Käyttäjien käyttöoikeudet voidaan määrittää käyttöoikeusroolien perusteella, mikä parantaa turvallisuutta entisestään.
Järjestelmä perustuu avoimiin standardeihin sekä palvelukeskeiseen arkkitehtuuriin ja on sen vuoksi aikaa kestävä ratkaisu, joka mukautuu uusiin viestintämuotoihin ja uuteen lainsäädäntöön.
eArkisto on osa Omnichannel-palveluamme
Jos olet epävarma, miten voit parhaiten hyödyntää eArkiston tarjoamia mahdollisuuksia, autamme sinua mielellämme. Samalla voimme muokata ratkaisun vastaamaan toimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla.
Kaikkein tehokkaimman kokonaisuuden saat, kun käytät eArkistoa yhdessä muiden Omnichannel-palveluidemme kanssa. Tällöin viestintäsi voidaan automatisoida täysin ja resurssejasi vapautuu muuhun toimintaan.
Lue lisää Omnichannel-palvelusta
Oletko kyllästynyt oman arkiston ylläpitämiseen?
Tallentamalla tiedot digitaalisesti eArkisto-palvelun avulla tehostat prosessejasi ja parannat asiakaskokemusta. Ota meihin yhteyttä, niin kerromme eri mahdollisuuksista.