3-1_Onboarding_HERO2.jpg

Onboarding

Kun yrityksenne panostaa EDI-pohjaiseen tilausten käsittelyyn tai sähköiseen laskutukseen, on tärkeää varmistaa, että kauppakumppanisi seuraavat esimerkkiänne. Onboarding-palvelumme hoitaa siirtymisen sujuvasti ja vapauttaa yrityksenne resurssit sekä varmistaa, että liiketoiminta sujuu normaalisti.

Ota meihin yhteyttä

Onboarding osana määrittelyä

EDI-tai verkkolaskuprojekti alkaa aina määrittelyvaiheella. Keskustelemme haasteista ja määritämme, minkä vaikutuksen asiakas haluaa saavuttaa. Mitä haasteita pitäisi ratkaista? Ehkä haluat varmistaa oman tuotantosi toimivuuden ja sekä sen, että alihankkijasi toimittavat oikean asian oikeaan aikaan.

Tarkastelemme asiakkaiden ja toimittajien kykyä liittyä palveluun, jotta saisimme nopeasti parhaan mahdollisen vaikutuksen investointiin. Onboarding-prosessi voi olla osa määrittelyä, koska ratkaisu voidaan siten rakentaa sen perusteella, miten liikekumppanisi todella pystyvät kommunikoimaan kanssasi.

Mitä on Onboarding?

Onboarding tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sen selvittämistä, kuinka liikekumppanisi voisivat lähettää tai vastaanottaa sähköisiä sanomia. Usein kyse on tietojen keräämisestä heiltä sanomaliikenteen laadun varmistamiseksi. Joskus tämä tarkoittaa, että käymme teknisen keskustelun liikekumppaneidesi kanssa auttaaksemme heitä eteenpäin. Onboarding-prosessi voi myös sisältää tarvittaessa testausta.

Me autamme sinua

Yksi suurimmista vahvuuksistamme on, että voimme hoitaa tämän prosessin puolestasi. Otamme yhteyttä toimittajiisi ja yhdistämme toimittajat yksitellen palveluun. Onboarding-prosessi on huolellisesti suunniteltu, selkeästi kommunikoitu ja dokumentoitu hyvin. Yrityksesi omia resursseja ei tarvitse sitoa tähän prosessiin, he voivat keskittyä omiin työtehtäviinsä.

Osana Onboarding-palveluamme meillä on myös verkkopohjainen työkalu. Sen avulla voimme selvittää toimittajien kyvykkyydet ja miten he voivat liittyä osaksi palvelua.

Liikekumppaneillasi voi olla ennakkoedellytyksiä

Suuret yritykset pystyvät helposti mukauttamaan lähettämänsä sanomat haluamaasi muotoon. Toimittajasi saattavat käyttää ERP-järjestelmiä, kuten Oracle tai SAP, jotka käyttävät tiettyjä standardiformaatteja sanomanvälitykseen, joihin PostNord Strålforsilla on valmiit ratkaisut. Voi olla kuitenkin tapauksia, joissa tarvitaan sanomanvälitykseen muunnoksia, jotta EDI-tai verkkolaskusanoman sisältö saadaan haluttuun formaattiin. PostNord Strålforsin vahvuus on siinä, että pystymme ratkaisemaan kaiken tämän yhdellä ja samalla teknisellä ratkaisulla.

Pienemmille toimittajille meillä on myös Web EDI, selainpohjainen toimittajaportaaliratkaisu. Tämä on käyttöliittymä, jossa toimittaja voi tarpeen mukaan hoitaa sekä laskutuksen että tilausten käsittelyn.

Yhdessä tämä tarkoittaa sitä, että Onboarding-palvelumme hoitaa käyttöönoton nopeasti ja tehokkaasti kaikille toimittajillesi, ilman tarvetta sitoa yrityksesi resursseja tähän prosessiin.

Haluatko kuulla lisää?

Aiotko muuttaa EDI-järjestelmääsi tai haluatko hyödyntää enemmän EDIn mahdollisuuksia? Onko sinulla kysyttävää Onboarding-palveluistamme? Ota yhteyttä ja kuulet lisää mahdollisuuksistamme.

Ota meihin yhteyttä

Asiakastapauksia ja syventävää tietoa

16-9_webb-edi.jpg

Web EDI

Onko sinulla toimittajia, joilla ei ole omaa sähköisen laskutuksen tai EDI-sanomanvälityksen järjestelmää? Voit tarjota heille verkkoportaaliratkaisumme. Avaat heille kanavan, joka auttaa heitä kommunikoimaan yrityksesi suuntaan digitaalisesti ja myös varmistamaan tietojen laadun.

Pagen_16-9.jpg

Pågenin päivittäinen leipä aiheuttaa paljon tilitapahtumia

Leivän kaltaisen tärkeän peruselintarvikkeen myyminen useilla eri markkinoilla tuottaa valtavan määrän tilitapahtumia ja laskuja. – Kuluttajat haluavat ostaa leipänsä mahdollisimman tuoreena. Mieluiten sen tulee olla samana päivänä leivottua, toteaa Jacob Malmros, joka vastaa leipomoalalla toimivan ruotsalaisen Pågenin liiketoimintajärjestelmästä ja EDI-integroinnista.