eProcurement - sähköiset hankinnat

Tehokas tilausten hallinta antaa sinulle selkeän ja helpon tavan kommunikoida toimittajiesi kanssa. Sähköisen tilaushallinnan avulla tiedät aina mitä, milloin ja kuinka paljon toimitetaan.

 

eProcurement-ratkaisumme varmistaa tilaukset toimittajille ja toimitukset toimittajilta. Tämä on ratkaisu sinulle, joka työskentelet ostamisen yhteydessä Purchase to Pay -prosesseissa (P2P).

Hoida suhdetta toimittajiin

eProcurement-ratkaisumme auttaa osto-organisaatiotasi kommunikoimaan toimittajillesi, sillä tilaukset päätyvät suoraan toimittajan ERP-järjestelmään ja saat tilauksesta vahvistuksen omaan järjestelmääsi.

Voit automatisoida ostot, vastaanottaa tilausvahvistukset ja tilata jäljellä olevat tuotteet toiselta toimittajalta sujuvasti, mikä vähentää huomattavasti hallinnon ja varastohallinnan kustannuksia.

Vältä aikaa vievää käsittelyä

Kuvittele tilanne, jossa yrityksesi on tehnyt tilauksen tietylle määrälle tavaroita toimittajalta. Saamasi tilauksen vahvistuksessa todetaan, että voit saada vain puolet näistä määräajassa. Toinen puoli voidaan toimittaa vasta neljä päivää myöhemmin.

Tämä tilanne voi aiheuttaa lisäkustannuksia ja pahimmassa tapauksessa pettyneitä asiakkaita, jotka eivät saa tavaroitaan.

Toimitusvahvistukset selkeyttävät varastotoimintoja. Saat tiedon, että tavarat ovat matkalla ja mitä on tulossa. Selkeys luo mahdollisuuden valmistautua. Järjestelmäsi voivat myös päivittää toimitusilmoituksia asiakkaille ja varastotilannetta verkkokaupassa.

Ratkaisu on automatisoida

Automaattisten tilausten avulla vältät yllätykset ja tuplatilaukset. eProcurement- ratkaisu varmistaa, että tilauksesi toteutuu luotettavasti, ja prosessi luo selkeyttä toimittajiesi kanssa toimimiseen. EDI:n avulla kauppa toteutetaan suoraan kahden järjestelmän välillä virheettömästi.

Hintaluettelot EDI:n kautta takaavat tietojen laadun

On erittäin tärkeää, että toimittajalta ostamiesi tuotteiden tiedot, kuten tuotenumero, pakkauskoko ja hinta, ovat ajantasaisia ja oikein. Suoraan liiketoimintajärjestelmään linkitetty sähköinen hintaluettelo antaa sinulle kaikki edellytykset tehokkaalle ostotoiminnolle.

EDI luo arvoa

EDI:n etu ei ole vain tilausten hallinnan huomattavasti pienemmät kustannukset.

Sähköinen hankinta luo avoimuutta ja selkeyttä. Ostoksesi voidaan sovittaa esimerkiksi yrityksen ostopolitiikkaan, ympäristövaatimuksiin ja sisältöön.

Kaikkien suurin vaikutus on kenties se, että hitaus tilausten hallinnassa poistuu, kun EDI-sanomat liikkuvat järjestelmien välillä automaattisesti vähentäen manuaalista työtä.

Onko sinulla kysymyksiä eProcurement-ratkaisusta?

Onko sinulla kysyttävää eProcurement-ratkaisusta tai haluatko tietää lisää siitä, millaisia hyötyjä se voi tarjota sinulle? Älä epäröi ottaa yhteyttä.

Onko sinulla kysymyksiä eProcurement-ratkaisusta?

Onko sinulla kysyttävää eProcurement-ratkaisusta tai haluatko tietää lisää siitä, millaisia hyötyjä se voi tarjota sinulle? Älä epäröi ottaa yhteyttä.

Ota meihin yhteyttä

Lisää Business Integration Management -ratkaisuja

Peppol

Näin Peppol toimii!

Peppol on jakeluratkaisu, joka helpottaa sähköisten asiakirjojen siirtoa liikekumppanien välillä. Kun liityt Peppoliin PostNord Strålforsin kautta, voit keskittyä liiketoimintaprosessien tehostamiseen ja välttää tekniikkaan liittyvät huolet. Mikä Peppol sitten tarkkaan ottaen on, ja mitä se merkitsee sinulle ja organisaatiollesi?

eInvoice-b2b_16-9.jpg

Verkkolasku B2B

Yritysten väliset sähköiset laskut ovat kuuluneet PostNord Strålforsin ydinosaamiseen jo yli 30 vuoden ajan. Verkkolaskun avulla voimme vähentää hallinnollista työtäsi, vähentää virheitä ja auttaa hyödyntämään kaikkia automaation tuomia etuja. Verkkolaskutus ratkaisumme on täydellinen kaikille yksityisen ja julkisen sektorin palveluntarjoajille.