Elevate!

Toukokuun 28. päivänä 2024 järjestämme Smarter Communication Summitin, pohjoismaisen digitaalisen tapahtumamme. Useiden vuosien ajan PostNord Strålfors on koonnut yhteen asiantuntijoita, asiakkaita, kumppaneita ja liike-elämän johtajia yhden tavoitteen vuoksi: jakaa uusia oivalluksia ja näkökulmia.

Smarter Communication Summit 2024 keskittyy teemaan 'elevate'. Keskustelemme tekoälystä ja siitä, miten seuraavan sukupolven teknologia vaikuttaa yrityksiin ja yhteiskuntaamme. Inspiroivien pohjoismaisten pääpuheenvuorojen, ulkopuolisten asiantuntijoiden ja mielenkiintoisten asiakastarinoiden kautta pyrimme haastamaan perinteistä ajattelua ja kannustamme katsomaan digitaalista asiakasviestintää uudesta näkökulmasta.

Tänä vuonna Smarter Communication Summitin emännöi Elin Hauge. Elin on tekoälyn ja liiketoiminnan strategi. Esiintymisissään Elin tarjoaa ajatuksia herättäviä ja tulevaisuuteen suuntaavia näkökulmia tekoälyn soveltamisesta ja omaksumisesta liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa.

Koe kanssamme Smarter Communication Summit 2024 -tapahtuma, joka tarjoaa syvällisiä oivalluksia, inspiraatiota ja arvokkaita oppimismahdollisuuksia. Yhdessä nostamme digitaalisen viestinnän ja asiakasvuorovaikutuksen tulevaisuuden uusiin korkeuksiin.

Tervetuloa Smarter Communication Summitiin!

Ajankohta: Tiistai 28.5. klo 10–11.30
Hinta: Ilmainen 
Paikka: Digitaalinen tapahtuma
Kieli: Tapahtuman kieli on englanti.


Ilmoittaudu Smarter Communication Summit 2024 -tapahtumaan

Tapahtumat Summit 2024

Ohjelma 

Pääpuheenvuoro

Elin Hauge, AI & Business strategist

Elin Hauge

Elin Hauge on tekoälyn ja liiketoiminnan strategi, ja hän on ehdolla MySpeakerin Vuoden 2024 puhujaksi.

Elin on rakentanut siltoja datalla johdettavien teknologioiden ja liiketoiminnan välille yli 20 vuoden ajan. Hänellä on poikkeuksellinen kyky yhdistää liiketoimintastrategia ja tekoälyn soveltaminen. Hän tuo uusia näkökulmia tunnettuihin haasteisiin purkaen armottomasti ammattikieltä ja muotisanoja.

Elin Hauge on suorittanut diplomi-insinöörin tutkinnon biotekniikasta ja lääketieteellisestä teknologiasta Norjan tiede- ja teknologiayliopistossa sekä maisterin tutkinnon johtamistieteestä ja operatiivisesta tutkimuksesta Warwick Business Schoolissa.

elinhauge.com

Puhujat

Anna Wennerstrand, Communications and Brand Manager at KF

Anna Wennerstrand

Anna Wennerstrand on Coopin omistajan KF:n entinen viestintä- ja brändipäällikkö. Hänellä oli keskeinen rooli yhdessä Ruotsin ja Euroopan laajimmista kyberhyökkäyksistä, joka kohdistui tuhansiin yrityksiin vuonna 2021.

Nykyään Anna toimii valmentajana ja konsulttina omassa yrityksessään Hamkke, joka auttaa yrityksiä tehostamaan viestintää ja johtamista.

Ulrik Falkner Thagesen, CEO e-Boks

Ulrik Falkner Thagesen, e-Boksin toimitusjohtaja

Ulrik Falkner Thagesen on toiminut e-Boksin toimitusjohtajana tammikuusta 2017 lähtien. Sitä ennen hän oli MediaComin Pohjoismaiden toimitusjohtaja ja osa Euroopan johtoryhmää. Hän on ollut mukana erilaisissa startupeissa ja toiminut hallituksen jäsenenä digitaalisissa yrityksissä, mukaan lukien Basisbank, Realfiction, Peytz & Co ja Northmedia. Lisäksi hän toimii mentorina Copenhagen Fintechissä.

Henrik Lönnevi, CEO Kivra

Henrik Lönnevi, Kivran toimitusjohtaja

Henrik Lönnevi on toiminut Kivran toimitusjohtajana maaliskuusta 2023 lähtien. Hänet valittiin GodElin hallituksen jäseneksi vuonna 2019, ja hän on toiminut GodElin hallituksen puheenjohtajana toukokuusta 2022 lähtien.

Aiemmin hän on toiminut muun muassa Telian kuluttajaliiketoiminnan Chief Commercial Officerina (CCO) ja Tele2:n kuluttajaliiketoiminnan CCO:na. Lisäksi hän on ollut vastuussa ruotsalaisten toimintojen perustamisesta energiayhtiö Telinetille.

Asiakastarinat

Asiakastarine Scandic

Automatisoidut prosessit ovat vapauttaneet aikaa ja lisänneet tietoturvaa

Kuule, miten Pohjoismaiden suurin hotelliketju Scandic on mullistanut digitaalisen postinhallintansa.

Scandicin ydinarvot – huolenpito, aitous, ammattimaisuus ja rohkeus – ovat läsnä heidän päivittäisessä toiminnassaan ja ohjaavat heidän sitoutumistaan poikkeuksellisten vieraskokemusten tarjoamiseen.

Liity seuraamme, kun esittelemme tämän jännittävän asiakastapauksen ja jaamme, miten ratkaisumme on virtaviivaistanut Scandicin prosesseja, vapauttanut arvokasta aikaa ja parantanut heidän tietoturvaa.

Asiakastarine Telia

Kumppanuus uuden digitaalisen kehityksen liikkeellepanevana voimana

”Tämä on parasta mitä olemme tehneet laskunvälityksen osalta pitkään aikaan”

Telia on viime vuosina kasvanut perinteisestä teleoperaattorista nykyaikaiseksi teknologia- ja mediayhtiöksi. Telia Finland on laskutuksen digitalisoinnin pioneeri, mutta siitä huolimatta he jatkavat uusien sähköistymistä edistävien ratkaisuiden kehittämistä.

Lue lisää Telian strategisesta kumppanuudesta PostNord Strålforsin kanssa, kun toivotamme tervetulleeksi Telian Senior Manager Pasi Tolvasen. Hän avaa, miten kumppanuus Strålforsin kanssa on mahdollistanut paitsi korkealaatuisen laskutuksen ja asiakaspalvelun myös saanut aikaan uusien digitaalisten kehityshankkeiden käynnistämisen.

Asiakastarine Frende Forsikring

Dokumenttien hallinnan virtaviivaistaminen

Erinomainen asiakaspalvelu, uraauurtava teknologia ja omistautuminen asiakkaiden tarpeille ovat asettaneet Frende Forsikringin vakuutusalan kärkipaikalle.

Frende Forsikring on rakentanut vaikuttavan yli 250 000 asiakkaasta koostuvan asiakaskannan, ja noussut kärkeen Norjan suurimmassa asiakaspalvelututkimuksessa vuonna 2023 (KSindeks).

Suuri haaste vakuutusalalla on asiakkaille lähetettävien asiakirjojen valtava määrä. Vieraaksemme saapuvat Frende Forsikringista liiketoiminnan kehittäjä Kristoffer Schmidt ja järjestelmävastaava Truls Langeland. He ovat virtaviivaistaneet asiakirjahallintaansa PostNord Strålforsin avulla.

Sisältö aiemmista Summit-tapahtumista

Smarter Communication Summit 2022

Smarter Communication Summit 2022

25. lokakuuta järjestettiin tämän vuoden Smarter Communication Summit teemalla "Rethink!". Lähes 1 000 osallistujaa kaikista Pohjoismaista seurasi tapahtumaa suorana ja verkossa. Nyt voit katsoa videotallenteet pääpuheenvuoroista, asiakastarinoista ja paneelikeskusteluista – ja saada inspiraatiota uusiin innovaatioihin.

SCS2021_BrandImage_1080x608_8.jpg

Join the conversation!

Tämän vuoden Smarter Communication Summit keräsi yli 1000 rekisteröitynyttä osallistujaa. Tapahtuma lähetetiin digitaalisesti ja livenä yhdestä pohjoismaisestaa sekä neljästä paikallisesta studiosta. Puhujia tapahtumassa oli yli 40, jotka ovat saaneet inspiraationsa aiheista "Powered by Change" ja "The Future of Payments". Sisältöä pohjoismaisista ja suomalaisista studiosta on alla.

Summit-2020_16-9.jpg

Älykkäitä asiakaskokemuksia

Tänä vuonna Smarter Communication Summit pidettiin ensimmäisen kerran pohjoismaisena ja täysin digitaalisena tapahtumana. Jos sinulla ei ollut mahdollisuutta seurata sitä suorana, sinulla on nyt mahdollisuus nähdä se tallenteena. Täällä voit katsoa kaikkiin Keynote puheet sekä asiakastarinat päivän agendalta.